Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet hyvin pienirintaisista (AA-A -kuppi)?

Vierailija
11.09.2010 |

Säälitkö? Kadehditko? Ajatteletko että rinnat siinä missä muutkin?

Kommentit (228)

Vierailija
21/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ihanaa jumpassa, kun mikään ylimääräinnen ei läisky kasvoille

- voi pitää avokaulaisia paitoja näyttämättä halvalta

- mitä luultavimmin hän on myös toooosi laiha, joten hieman kadehdin ( ;

- enpä muuta

Mikä ihme harhaluulo on tuo, että on toosi laiha, ei se siihen mitenkään liity. Päin vastoin, läskit näkyy paremmin, kun ei ole muotoja niitä kätkemään.

Eikä todellakaan voi käyttää avokaulaisia puseroita. Niistähän näkyy kaula-aukosta sisään kaikki alkkareihin asti, jos vähänkin kumartelee.

Vierailija
22/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tyytyväinen kun meitä on muitakin :)

Erityisesti ihailen jos naisella ei selvästikään ole edes yhtään topattuja liivejä, jolloin hän todennäköisesti on ihanan sujut asian kanssa.

Minäkin olen muuten tuota sorttia, joka on lähes rinnaton mutta silti on läskiä reisissä ja vyötäröllä. Aiemmin asia oli minulle suuri ongelma mutta onneksi iän myötä osaa suhtautua järkevämmin. Ja imetys auttoi - ajatella että näillä pystyi ruokkimaan lapsen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä todellakaan voi käyttää avokaulaisia puseroita. Niistähän näkyy kaula-aukosta sisään kaikki alkkareihin asti, jos vähänkin kumartelee.

[/quote]

Vierailija
24/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulemaan, kuinka vajavainen on ja poikamainen ja kuinka hän kadehtii minua jne jne.

Vierailija
25/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan, en voi mitään ja kysyttiin mielipidettä.

Kyllä naisella pitää olla edes vähän rintoja.

t. mies

Vierailija
26/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rehellisesti voin sanoa, että jos vain olisi rahaa, kävisin laitattamassa rintoihin hieman täytettä. Mutta valitettavasti köyhä kotiäiti ei voi muuta kuin haaveilla tuollaisesta =(

Vierailija
27/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuppikoko D. Ystävälläni on bmi on 28 ja kuppikoko A. Ja ei sekään kaunista ole, jos on laiha(ei hoikka) ja ei rintoja :/

Vierailija
28/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin on, mutta tykkään näistä ja viimeksi käyttänyt topattuja rintsikoita teininä. :)

Vierailija
29/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö "miehen" mielestä pienirintaisella ole "edes vähän" rintoja?

Itse en juurikaan kiinnitä muiden ihmisten rintoihin huomiota, ellei sitten ole jotkut mielettömän suuret tai muuten huomiotaherättävät. Miksi ihmeessä pienirintaisia pitäisi sääliä tai muuten ajatella heistä jotain erityistä?

t. mies

Vierailija
30/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin on, mutta tykkään näistä ja viimeksi käyttänyt topattuja rintsikoita teininä. :)

muuten näkyvät nännit, jos palelee. Toisekseen topattuja on huomattavasti helpompi löytää tässä koossa kuin "normaaleja".

t: taisin olla 8

Vierailija
31/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö "miehen" mielestä pienirintaisella ole "edes vähän" rintoja?

Itse en juurikaan kiinnitä muiden ihmisten rintoihin huomiota, ellei sitten ole jotkut mielettömän suuret tai muuten huomiotaherättävät. Miksi ihmeessä pienirintaisia pitäisi sääliä tai muuten ajatella heistä jotain erityistä?

t. mies

t. toinen mies

Vierailija
32/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö "miehen" mielestä pienirintaisella ole "edes vähän" rintoja? Itse en juurikaan kiinnitä muiden ihmisten rintoihin huomiota, ellei sitten ole jotkut mielettömän suuret tai muuten huomiotaherättävät. Miksi ihmeessä pienirintaisia pitäisi sääliä tai muuten ajatella heistä jotain erityistä?

Sori vaan, en voi mitään ja kysyttiin mielipidettä. Kyllä naisella pitää olla edes vähän rintoja. t. mies

t. toinen mies

ole miehiä, vaan vauvoja varten =)

Vierailija
33/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö "miehen" mielestä pienirintaisella ole "edes vähän" rintoja? Itse en juurikaan kiinnitä muiden ihmisten rintoihin huomiota, ellei sitten ole jotkut mielettömän suuret tai muuten huomiotaherättävät. Miksi ihmeessä pienirintaisia pitäisi sääliä tai muuten ajatella heistä jotain erityistä?

Sori vaan, en voi mitään ja kysyttiin mielipidettä. Kyllä naisella pitää olla edes vähän rintoja. t. mies

t. toinen mies

Vierailija
34/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. toinen mies

Ei niitä vauvoja tule kun rinnaton ei kiihoita ketään

Jos on rinnaton, niin ei pysty imettämäänkään, kun ei kerran ole rintoja ollenkaan.

Sitä en sitten ymmärrä, miten pienirintaisista keskusteltaessa päädyttiin yhtäkkiä rinnattomiin henkilöihin.

Vierailija
35/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. toinen mies

Ei niitä vauvoja tule kun rinnaton ei kiihoita ketään

Jos on rinnaton, niin ei pysty imettämäänkään, kun ei kerran ole rintoja ollenkaan.

Sitä en sitten ymmärrä, miten pienirintaisista keskusteltaessa päädyttiin yhtäkkiä rinnattomiin henkilöihin.

Miesten mielestä pienirintainen = rinnaton.

Suurin osa miehistä ei lautaa ottaisi, se nyt on vaan fakta. Sitä ei muuta, että olette ehkä saaneet pari jämäpalaa.

Vierailija
36/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena A-kuppilaisena hyvännököinen, ja pääsin ihan naimisiin asti pienistä rinnoistani huolimatta. Nyt nelikymppisenä kolme lasta imettäneenä olen C-kuppi, eikä roiku tai riipu.

Vierailija
37/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twiggy-tyyppinen. Muuten en varmaan ajattele oikein mitään. Rinnat kuin rinnat. Haluaisin itse mieluusti pienet rinnat niin ettei tarvitsisi kahlehtia itseään rintsikoihin. Inhoan niitä!

Vierailija
38/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kenellekään ei imetys/raskaus ole niitä kasvattanut. Onnekas on tuo, jolla kasvanut lasten myötä a-kupista c-kuppiin.

Vierailija
39/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään muotoja ja alipainoinen.

Vierailija
40/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin koska musta naisen pitää olla nainen eikä pikkutyttö vartaloltaan