Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

reindeer spotting Janin vanhemmat? Olisi mielenkiintoista

Vierailija
11.09.2010 |

nähdä minkälaiset vanhemmat hänellä oli. Mietin tässä vain, että voiko kuka tahansa ja kenen tahansa lapsi päätyä vastaavanlaiseen tilaan?

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten kun ette kaikkivoipaisuudessanne voi estää pahinta vaan lapsenne raiskataan? Koulumatkalla, kaupungilla, leikkipuistossa, lenkkipolulla.. Menettekö sitten selittämään, että kulta pieni, se oli ihan oma vikasi? Että mitä menit kävelemään sen puistikon poikki?

Ja voin sanoa, että silloin kun murrosikä iskee kunnolla päälle, niin siinä on vanhempien keinot aika vähissä. Otatteko lapsen kotikouluun? Pidättekö hänet arestissa? Siinä ei kuule äidin rakkaus ja arvot paljoa paina kun nuoren mielessä myllertää.

Vierailija
102/109 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ammatteja kax, lemmikít, perhe , sukulaiset ja asunto, silti täys narkki. Ihan oma kohtanen valinta mun elämääni ja hoidan asiani silti hyvin. Mun vanhemmilla aina ollu työt, autot, omakotitalo, mökki, metsätontti yms. Mistä oot saanu päähäs et kotiolot tähän vaikuttaa? Mieti vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut on raiskattu 2krt plus pakotettu seksiin muutaman kerran, joku ero kai niilläkin sit on. Mitä sitten? Mä jaksan silti ja ei paljon menneet paina. Ei kannata elää jos ei siihen pysty. Mun isällä ollu aina mielipide, että jos minimekossa, verkkosukissa, korkkareissa tuolla painaa ni haluu tulla raiskatuks...onks se nyt niin? Ei oo, mut minkäs teet. Ehkä niille jäi hyvä mieli ja karma kostaa.

Vierailija
104/109 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska osaa liikkua kaupungilla päiväsaikaan. Eikä öisin puistoissa. Mun lapseni tuskin seurustelisi pojan kanssa joka olisi itsemurhakandidaatti. Jos minun lapseni kuolisi olisi se tuskaa mutta tuskin alkaisin sen vuoksi käyttämään huumeita. Tässä sulle esim. arvoja joiden vuoksi meidän perheessä tulee tuskin koskaan olemaan huumeongelmia vaikka kuinka yrität minua lannistaa. :) Aamen. Piste ja hyvää yötä.

Tosissasiko kuvittelet että kaikki raiskaukset tapahtuvat yöllä ja ulkona? Tietäisit vain kuinka moni tulee puolisonsa raiskaamaksi. Mutta sinun täydellisesti kasvattama tyttäresi ei tietenkään sekaantuisi tällaiseen mieheen. Kun kyllähän niillä on leima otsassa josta ne erottaa...

anteeksi nyt vain kaikki raiskatut, en vain ymmärrä miten ihmiset joutuu raiskatuksi ellei omassa päätöksentekokyvyssä ole jotakin häikkää. Itse esim. olen liikkunut öisin, ja liftannut. En vain suomessa mutta myös ulkomailla. Koskaan minua ei ole raiskattu, koska osaan lukea ihmisiä todella hyvin ja ennustaa minne ja kenen kyytiin kannattaa mennä. Keneen voin luottaa ja keneen en. Osaan tarkkailla myös ympäristöä. En lenkkeilisi illalla polulla missä näyttää vähänkään siltä, että voisi tulla raiskatuksi. Siis kaikenkaikkiaan pidän ihmisiä, jotka joutuvat raiskatuksi, vähän yksinkertaisina ja tyhminä. Tuomitsen kuitenkin raiskauksen rikoksena, enkä saoisi tätä koskaan ääneen kenellekään raiskatulle, koska en halua syyllistää

Sulla on jotenkin sairaan olosia kykyjä sitten näköjään. Et oo tainnu ikinä tehdä elämässäs yhtään mitään kun asentees on noin idioottimainen. Raiskaukset on tehny musta kovemman kun moni uskoo ja kestän paljon tässä elämässä. Mkn ihmisten ns. lukeminen ei auta jos sut raahataan festareilla telttaan ja raiskataan, vai voiko senkin nähdä ennustuksena?

ihmisestä, jota ei oo koskaan edes nähnyt. Paranna asennettas ja oo onnellinen, ettet oo mtn tällasta joutunut kokemaan. Joskus vielä ymmärrät, kun elämä näyttää oman osuutensa nokkaviin mielipiteisiis. naurettavaa ees ajatella, että ihminen pystyis estään raiskauksensa sun neuvoilla. sittenhän meitä raiskattuja ei olis lainkaan. Otetaan vaan oppia suln neuvoista!!!!!!!!!!!!!!! Pelle oot kyl ja tyhmäkin vielä.

Vierailija
105/109 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää voi tulla järkytyksenä, sillä panadolilla ei oo mitään vaikutusta. Kuten ei buranallakaan... =)

Vierailija
106/109 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmat olleet.

Vierailija
107/109 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on selvästi pienten lasten äitejä. Pelottava tosiasia on että voimme evästää ja opastaa lapsiamme vain tiettyyn pisteeseen asti.

Vanhemmat voivat tehdä paljonkin sen eteen että lapset eivät sortuisi huumeisiin,alkoholiin tai joutuisi muihin vaikeuksiin,takuita ei kuitenkaan ole. Tosiasiassa ihan hyvien ja normaaleiden perheiden lapset voivat ajautua käyttämään huumeita.

Sekin on pelottavaa että huumeiden käyttö on alkuunsa paljon helpompaa salata kuin esimerkiksi alkoholinkäyttö tai tupakanpoltto.

Pienten lasten vanhempia näyttää myös ohjaavan ajattelutapa että "minä ainakin oman nuoreni vaikka väkisin..." Tämä toimintamalli ei kuitenkaan enää nuorten kohdalla tahdo toimia. On myöskin turvallista tuudittautua ajatukseen että voi suojella lastaan kaikelta.

Vierailija
108/109 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän huumeita kokeilit? Yleensä ihmiset eivät vain "päätä" että huumet eivät ole minulle . Se ei ole itsestä enää kiinni.

Vierailija
109/109 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kuka ikinä tuota touhua on silloin todistanut,

lienee tyytyväinen itseensä. Ja filmiyhtiöt hykertelee käsiään. Kenekähän lapsen itsemurhaa seuraavaks saadaan katella, kyllä tästä on ylevyys kaukana.

voi sitä ajatella niinkin, että kun nyt ilmeisesti tuo filmi ei ole mitenkään hirmu järkyttävä kuitenkaan (en ole nähnyt), monet ovat sanoneet, että siinä ei huumeista anneta pelkästään negatiivista kuvaa vaan niiden käyttäjät ovat hyvinkin normaaleja, ja teinit poistuu näytöksistä naureskellen, niin jos dokumentin nähtyään joku on ajatellut, että onpa ne huumeet siistejä, niin nyt ainakin voi ajatella, että no ehkä ne ei olekaan, jos päätyy iltapäivälehden sivulle yksinään hirttäytyneenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi