Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä olit/mitä teit kun WTC:n terrori-isku tapahtui?

Vierailija
10.09.2010 |

Itse olin silloin anatomian iltaluennolla ja ensimmäisellä tauolla huomattiin että kaikkien puhelimiin oli tullut viestejä tapahtuneesta,ope käski kaikki heti kotiin(oli itse niin järkyttynyt) ja muistan kuinka oltiin onnellisia että luento peruttiin.Ei ollut vielä silloin ihan selvillä kuinka iso juttu se olikaan loppujen lopuksi

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkin iltaa ja alkuyötä, kuten tavallista. Telkkari makkarissa oli auki ja satuin ihan vahingossa kuulemaan ja näkemään tapahtumista tuoreeltaan. Kuopus oli 2 viikon ikäinen.

Vierailija
2/94 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä typerä WTC-hekutus pitäisi lopettaa, pelkkää polittista propagandaa mitä pidetään tyhmien tavisten avulla yllä.

Kuka näistä iskuista on vain oikeastaan hyötynyt?

Oikein.. USA itse, joten epäilyksiä herää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin sängyllä ja katselin telkkaria.

Vierailija
4/94 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tekemässä ruotsin yo koetta aikaisemmalsta vuodelta, eli treenasin tuleviin yo kirjoituksiin.

telkkari oli päällä, ja siihen tuli ylim uutis lähetys, 1. kone oli törmännyt, ja sitä luultiin ilmeisesti onnettomuudeksi. Samana vuonna oli ranskassa concorde törmännyt hotelliin, ja itsekkin ajattelin että taas sellainen onnettomuus. suorassa lähetyksessä sitten nähtiin kun toinenkin kone törmäsi, ja alkoi näyttämään tahalliselta teolta..

jäin katsomaan tv:tä ja pian ne tornit sitten sortuivat.

Vierailija
5/94 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitti mulle synttärionnittelut USA:sta. Sit joskus n. tunnin päästä alkoi olemaan jo suomi-uutisissakin.

suomessa uutisoitiin asia ylimääräisenä uutisena, ja livenä näin itse tuon toisen koneen osuman.

vai oliko miehesi meedio?

Vierailija
6/94 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloisen poikaystäväni kanssa Töölön rokkimäkissä syömässä. Joku asiakas pyysi avata telkkarin, ja nähtiin juuri livenä se toinen lentokone. Hurja tunne oli. Ne alas hyppivät ihmiset karmivat eniten.

Vierailija
7/94 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mieheni soitti mulle asiasta.

Lähdin ajamaan kotiin radio auki, olin puolivälissä matkaa kun eka torni sortui. Piti pysätyttää auto. Olin todella järkyttynyt ja purskahdin itkuun.

New York on pitkäaikainen kotikaupunkini. Sain paljon tekstareita ja puh soittoja ystäviltä, että kuinka voin.

Yritin tavoittaa ystäviäni. Yhtä lukuunottamatta pääsivät turvaan.

Vierailija
8/94 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kyllä, mutta en kerro tämä typerä WTC-hekutus pitäisi lopettaa, pelkkää polittista propagandaa mitä pidetään tyhmien tavisten avulla yllä.

Mikä sun ongelma on? Ei kukaan ole tässä ketjussa *hehkuttanut* niitä tapahtumia. Muistellaan vaan missä oltiin, mitä tehtiin. Tapahtumat 9 vuotta sitten muuttivat tätä maailmaa radikaalisti, sen kai tajuaa suurin osa. On eri asia miettiä iskujen taustoja ja motiiveja, niistä ollaan montaa mieltä, teorioita riittää.

Vierailija
9/94 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kyllä, mutta en kerro tämä typerä WTC-hekutus pitäisi lopettaa, pelkkää polittista propagandaa mitä pidetään tyhmien tavisten avulla yllä.

Mikä sun ongelma on? Ei kukaan ole tässä ketjussa *hehkuttanut* niitä tapahtumia. Muistellaan vaan missä oltiin, mitä tehtiin. Tapahtumat 9 vuotta sitten muuttivat tätä maailmaa radikaalisti, sen kai tajuaa suurin osa. On eri asia miettiä iskujen taustoja ja motiiveja, niistä ollaan montaa mieltä, teorioita riittää.

Vierailija
10/94 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtää mistä tässä maailmassa on kyse.

Vierailija
11/94 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtää mistä tässä maailmassa on kyse.

kannattaa katsoa Zeitgeist Ymmärtää mistä tässä maailmassa on kyse.

Olen nähnyt. Tiedätkö sinä mistä tässä maailmassa on kyse? Avaa oma ketju aiheesta.

Vierailija
12/94 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö sinä mistä tässä maailmassa on kyse?

Vierailija
13/94 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tv pauhas sisällä täysillä tapahtuneesta. Olihan se järkytys ja mietitytti mitä kaikkea tästä seuraa.

Vierailija
14/94 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse on siitä että lainaus tehdään vain yhteen kertaan

Tiedätkö sinä mistä tässä maailmassa on kyse?

Ja haista sinä kuule omaa alapäätäsi! :D Mikä sun ongelma on? Mä voin myöntää, tuli tekninen ongelma lainauksen kanssa. :)

Vierailija
15/94 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun tulin illalla kotiin ja avasin tv:n sain tietää asiasta.

Vierailija
16/94 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viideltä avasin telkkarin katsoakseni uutiset ja sen jälkeen ei kirjoittamisesta tullutkaan enää yhtään mitään

Vierailija
17/94 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauolla opiskelijat sai tekstareita asiasta ja kuulin siitä. Ilta meni epäuskoisissa tunnelmissa tv:n ääressä.

Vierailija
18/94 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli töistä kotiin, eikä uskonut millään että toiseenkin torniin oli lennetty, piti väitellä siitä sitten ja tarkistaa tekstiteeveeltä että puhun totta.

Kun oli lähtenyt töistä, oli juuri tapahtunut eka törmäys.

Vierailija
19/94 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

He leikkivät olohuoneen lattialla tv:n edessä ja mun piti alkaa laittaa ruokaa. Uutislähetyksen alettua romahdin sohvalle istumaan ja itkuhan siinä pääsi. Kyyneleet vuosivat valtoimenaan ja yritin lapsille sopertaa, että ei mitään hätää.

Oli kyllä aivan ultraepätodellinen olo...

Vierailija
20/94 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapissa vaeltamassa. Kuulin tapahtuneesta vasta muutama päivä myöhemmin.

Terkkuja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan