Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt naisia ei saisi enää edes katsoa vai?

Vierailija
18.04.2026 |

Ihan vaan siis katsella ja ihastella? Ilman, että kommentoi mitään. Entinen sanonta on "katsoa saa muttei koskea" ja tuo on täysin ymmärrettävää, mutta ei edes enää saisi katsoakkaan? Vaikeaksi menee, myös naisten elämä. Miehille laput silmille ulos? Ymmärrän, että varattuna miehenä en katselisi muita naisia, mutta että lainkaan, vaikka olisin sinkku? 

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on siis hyvä syy siirtää naiset pois tieltä työpaikoilta sinne kotiinsa, jossa saavat olla turvassa katseilta.

Vierailija
2/78 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen katse alas naisen tisseihin, niin kukaan ei pahastu tuijottamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, taas miehet kiukuttelemassa kuin pikkukakarat kielloista. Tuijottaminen on ällöä ja ahdistavaa. Oma esimerkki:" About ikäiseni mies käveli minua vastaan, katsoi minua hetken ja hymyili", tämä tuntui positiiviselta, ei siinä mitään. Eräässä raflassa sitten taas isäni ikäinen ukko tuijotti minua intensiivisesti nurkasta melkein silmiään räpäyttämättä koko ajan, piti vaihtaa paikkaa, koska tuo oli todella ällöttävää.

Vierailija
4/78 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen katse alas naisen tisseihin, niin kukaan ei pahastu tuijottamisesta.

Henkkoht katselen ennemmin naisten perseitä 

Vierailija
5/78 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenien ja kymmenien minuuttien tuijottaminen on kreepy. Kun tuntuu että silmäkään ei räpsähdä ja vain tuijotetaan. Ei edes kaverien kanssa jutella,ei katsella kelloa,ei katsella muualle vaan tuijotetaan. 

Vierailija
6/78 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah, taas miehet kiukuttelemassa kuin pikkukakarat kielloista. Tuijottaminen on ällöä ja ahdistavaa. Oma esimerkki:" About ikäiseni mies käveli minua vastaan, katsoi minua hetken ja hymyili", tämä tuntui positiiviselta, ei siinä mitään. Eräässä raflassa sitten taas isäni ikäinen ukko tuijotti minua intensiivisesti nurkasta melkein silmiään räpäyttämättä koko ajan, piti vaihtaa paikkaa, koska tuo oli todella ällöttävää.

Kyyläät narskututkana mihin ihmiset katsoo ja valitat, että sua tuijotetaan.

Mene hoitoon tarvitset sitä!

Vierailija
7/78 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi tietää että kummassakaan tapauksessa mies katsoi tai tuijotti sinua koska naiset ovat täällä sanoneet etteivät katso miehiä.

Vierailija
8/78 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sympatiani naisille. Sain itse tuntea joskus miltä tuollainen ei-toivottu huomio tuntui. Olin baarissa ja olen siis mies 30 vuotias ja hetero. Vanhempi mies tuijotti minua koko illan ja lopuksi tuli iholle. Tuntui erittäin kiusalliselta ja ahdistavalta. Ja tämä tapahtui vain kerran elämässä tähän mennessä ja, kun mietin, että naiset kokevat tälläistä jatkuvasti niin pahalta tuntuu.

Vierailija
9/78 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä asioita ei voi jättää naisten päätettäväksi sillä perusteella mikä tuntuu ällöltä ja mikä ei. Kuten hyvin tiedätte aika moni nainen käyttäisi tuota hyväkseen. Aina sopivasti vaihtuu milloin on ällöä ja milloin mukavaa. Tuijottaminen joko on sallittua tai ei ole. Ja vapaassa maassa se on sallittua.

Vierailija
10/78 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmenien ja kymmenien minuuttien tuijottaminen on kreepy. Kun tuntuu että silmäkään ei räpsähdä ja vain tuijotetaan. Ei edes kaverien kanssa jutella,ei katsella kelloa,ei katsella muualle vaan tuijotetaan. 

Tuo on pelottavaa. Antaa ihmisestä jotenkin häiriintyneen kuvan. Ja esim baarista lähtiessä saa katsoa, että onko kys henkilö lähtenyt seuraamaan tms...

Vierailija
11/78 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson mitä lystää, ei kiinnosta muiden mielipiteet.

Uros 

Vierailija
12/78 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktahan on se että naisilla sekä miehillä ei ole kellään ongelmaa jos se tuijottava henkilö on ihminen kenestä he itse pitää tai kenestä he ovat kiinnostuneita tai tuntevat vetoa tai on muutenvaan hyvännäkönen. Nyt puhutaan tuijottamisesta missä joku limanen epätoivonen mies väkisin koittaa jotain eikä ymmärrä että hän ei ole haluttu. Ihan eri asioita. MIeheltä tämä

Vierailija
13/78 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki sympatiani naisille. Sain itse tuntea joskus miltä tuollainen ei-toivottu huomio tuntui. Olin baarissa ja olen siis mies 30 vuotias ja hetero. Vanhempi mies tuijotti minua koko illan ja lopuksi tuli iholle. Tuntui erittäin kiusalliselta ja ahdistavalta. Ja tämä tapahtui vain kerran elämässä tähän mennessä ja, kun mietin, että naiset kokevat tälläistä jatkuvasti niin pahalta tuntuu.

ethän sinä ole homo

Vierailija
14/78 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet täällä taas uhriutumassa, kun ei saa tehdä mitä haluaa :D Tyypillistä. Miehet ja heidän hauras egonsa nyyh nyyh.

Vierailija
15/78 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin onko siis ma- mut tuijotellu sua. Onko ne käyny päälle myös, tai yrittäneet

Vierailija
16/78 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ethän sinä ole homo

En, mutta tämä toinen henkilö selkeästi oli. Mikä sulla nyt taas on hätänä?

Vierailija
17/78 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ajattelet kuten naiset että hetero -> hetero = homo -> hetero?

Jos olisi ollut ikäisesi ja komea mies niin ilmeisesti olisit lähtenyt harrastamaan seksiä kun se on kerran sama asia.

Vierailija
18/78 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tulee oikeusjuttuja siitä, että joku katsoi liian pitkään ja tylysti toista. Sillä oli hyvin pahat mielessä...

Vierailija
19/78 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkia 18-122-vuotiaita tyttöjä' saa onenksi vielä katsoa, tyvvyv vyvvy...Kirjoittakoot otsiinsa nainen kaikki ne 18-120-vuotiaat naaraat, jotka ovat jo katseenkestämättömiä naisia

Vierailija
20/78 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi höpiset iästä kun oikeasti on kyse ulkonäöstä, varallisuudesta ja tasoteoriasta.

Ei 55 v Sean Conneryn tuijottelu ketään olisi haitannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme