miksei julkiseen terveydenhuoltoon pääse vaikka olisi kovat kivut?!!
on tämä kyllä surkea maa, kun ei tutkita kovista kivuista huolimatta! ärsyttää tämä maa aivan hemmetisti!
täytyy varmaan alkaa keräämään rahaa yksityiselle.
Kommentit (33)
Hyvä kysymys. Terkkarissa mokasivat epäilyttävän ihomuutoksen, seurattiin ja odotettiin. Kammottava asennevamma johti levinneeseen syöpään.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys. Terkkarissa mokasivat epäilyttävän ihomuutoksen, seurattiin ja odotettiin. Kammottava asennevamma johti levinneeseen syöpään.
mahtavaa, siitä tulee itselleni myös hyvä mieli kun uskottavuus sen kun nousee terveydenhuollosta, onhan tämä suomi maailman paras maa! ja vielä onnellinen.
Ei sinne pääse, julkisella on tilaa vain "haavoittuvassa asemassa oleville".
Vierailija kirjoitti:
Siellä on varmaan kerrottu syy.
tiskin takana neitonen tietää toisen kivut todella hyvin
Tulee halvemmaksi kun kuolet, hoitaminen on kallista, ja portinvartijahoitajat pitävät kyllä huolen ettet lääkäriin pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä varten hän siellä on että sinä kerrot miksi olet tullut. Samaa tosin kysyttäisi vaikka hän olisi lääkäri. Kristallipalloa ei terveydenhuollossa ole josta näkisi sinun kivut jos sinä et niistä itse kerro.
Vierailija kirjoitti:
Tulee halvemmaksi kun kuolet, hoitaminen on kallista, ja portinvartijahoitajat pitävät kyllä huolen ettet lääkäriin pääse.
totta, ja vielä parempi itseasiassa on kuolla kotona! kuin suomalaisessa sairaalassa huonossa ilmapiirissä kun ympärillä katselisi nyrpeät hoitajat ja vittuuntuneet lääkärit
AP
M46
Minä pääsin kipujen takia ihan keskellä yötäkin julkiselle.
Pääseehän sinne. Aina olen päässyt kun on syytä ollut.
Ehkä ap puhuu Venäjän julkisesta terveydenhuollosta.
Hankalaa tuo on. Kun soittaa, sanotaan että soita uudelleen jos pahenee. Soitat uudelleen, sanotaan soita uudelleen jos pahenee. Menet sairaalan päivystykseen, sanotaan että et kuulu tänne, mene terveyskeskukseen. Ongelma on että sinne ei vain mennä. Menet yksityiselle, lähettävät sairaalaan. Sieltä sanovat että mene terveyskeskukseen. Kuka hoitaa kipupotilasta? Kuka tutkii mistä kipu johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Hankalaa tuo on. Kun soittaa, sanotaan että soita uudelleen jos pahenee. Soitat uudelleen, sanotaan soita uudelleen jos pahenee. Menet sairaalan päivystykseen, sanotaan että et kuulu tänne, mene terveyskeskukseen. Ongelma on että sinne ei vain mennä. Menet yksityiselle, lähettävät sairaalaan. Sieltä sanovat että mene terveyskeskukseen. Kuka hoitaa kipupotilasta? Kuka tutkii mistä kipu johtuu?
Varaat ajan jos et pääse suoraan päivystykseen.
Vierailija kirjoitti:
minua eivät ottaneet edes tutkimuksiin kun oli todella kovat vatsakivut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos tilanne on kiirellinen silloin ei soitella mitään aikoja
Koska feikkupakolaiset menee edellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos tilanne on kiirellinen silloin ei soitella mitään aikoja
Ei ole mikään pakko. Mutta vähän turha sitten on valittaa että hoitoon ei pääse. Jos ja kun muut pääsevät jotka osaavat varata ajan.
Oon huomannu saman. Pitäis varmaan vaihtaa nimi hassaniks tai muhammeddiks ni heti oltais sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tiskin takana olisi "poikanen" niin uskoisitko kieltäytymisen paremmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä varten hän siellä on että sinä kerrot miksi olet tullut. Samaa tosin kysyttäisi vaikka hän olisi lääkäri. Kristallipalloa ei terveydenhuollossa ole josta näkisi sinun kivut jos sinä et niistä itse kerro.
No niin. Pitää osata itkeä ja vetää draama, joka vetoaa hoitajattareen.
Minä en osaa, edelleen kuvittelen että asiallinen, analyyttinen ja rauhallinen selostus tilanteesta riittää.
Ja tässä onkin se syy, miksi hoitajattaria ei pitäisi päästää portinvartijaksi: ymmärrys riittää vain tunnepitoiseen esitykseen.