Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä olit/mitä teit kun WTC:n terrori-isku tapahtui?

Vierailija
10.09.2010 |

Itse olin silloin anatomian iltaluennolla ja ensimmäisellä tauolla huomattiin että kaikkien puhelimiin oli tullut viestejä tapahtuneesta,ope käski kaikki heti kotiin(oli itse niin järkyttynyt) ja muistan kuinka oltiin onnellisia että luento peruttiin.Ei ollut vielä silloin ihan selvillä kuinka iso juttu se olikaan loppujen lopuksi

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. 5

Vierailija
82/94 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies katsoi telkkaria ja huusi minuakin katsomaan.

Juuri kun pääsin olohuoneeseen, näin televisiosta kun toinen lentokone törmäsi. Mies luuli ensin että se oli uusinta ja minä ihmettelin että onko lähetys totta ja tuleeko muka livenä jne. Outo fiilis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkin Evon metsiä :P

Hyvin kyllä muistan, kun katteltiin taivaalle ja pohdittiin josko kolmas maailmansota olis jo alkanut. Jotenkin epätodellinen fiilis, kun siellä oli jokseenkin rauhallista (ei ollut vielä sinä iltana ne 2000 muuta opiskelijaa saapunut telttoineen) ja linnutkin lauleli ihan niinkuin ennenkin, vaikka silti oli vähän sellainen olo, niinku kaikki olis jotenkin toisin...

Vierailija
84/94 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toimittaja, miten ironista.

Vierailija
85/94 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen katsomaan telkusta uutisia!

Muistan että oli ilma sumuinen ja harmaa.Se oli yksi sukulainen joka soitti!

Seuraavana vuonna olimme itse Pohjois-Amerikassa ja vähän jännitti saman päivän kohdalla mitä tapahtuu,luojan kiitos ei mitään!

Vierailija
86/94 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakavasti sairaalle naiselle. Lähdin sieltä ja radiossa puhuivat tästä iskusta. En oikein tajunnu, et mikä ihmeen hässäkkä on menossa.

Kotona avasin tv:n ja ilta menikin sitten sen ääressä.

Vierailija
87/94 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli kotiin töistä ja juoksi telkkarin ääreen, avasi sen ja sanoi, että nyt on vakava uutiset. Sitten katseltiin ccn:ää ja nähtiin suorassa lähetyksessä sen toisen lentsikan iskeytyvän siihen toiseen torniin.

Seuraavana illalla ja yöllä NATOn lentokone pörräsi koko ajan yläpuolella vahtien EU-toimistoja. En olisi halunnut päästää miestäni seuraavan päivänä töihin sinne, mutta meni kuitenkin.

Vierailija
88/94 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen kummien kanssa.

Luulin monta päivää, että kohta on maailmansota.

Vierailija
89/94 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen ex oli raskaana ja ajattelin, että olisipa kamalaa olla tekemässä lapsi tähän maailmaan, joka on menossa entistä pahemmaksi :(

Kaikenkaikkiaan uutisesta ihan epätodellinen olo.

Vierailija
90/94 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan myöhemmin kuitenkin? Vai tuliko tosiaan niistä livenä, miten ne tiesi kuvata kaikki kohteet livenä?

Vierailija
91/94 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meistä kukaan lie nähnyt tapahtumaa sentään livenä... Vaan myöhemmin kuitenkin? Vai tuliko tosiaan niistä livenä, miten ne tiesi kuvata kaikki kohteet livenä?

Mun mies sattui olemaan kotona ja avasi telkkarin juuri kun lentokone törmäsi toiseen torniin. Tämä näkyi suorana BBC Worldilta, kuten myös tornien sortuminen :(

Vierailija
92/94 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitte kuullut, kun toimittaja rääkyi toisen lensikan törmättyä. Pahemmin rääkyi kuin konsanaan Anssi Kukkonen kun Lasse Viren kaatui, mutta silti voitti olympiakultaa 10 000 km juoksussa.

terv. 34

Vierailija
93/94 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin laittamassa tavaraa piikkeihin (tavarantoimittajana), kun osaston vastaava tuli sanomaan, että Manhattan on maan tasalla, epäiltiin kuulemma ohjusta.

Miljoona-9/11 :D :D :D

Toki CNN kertoi vähän paremmin asiasta... En tiedä mistä ko vastaava oli saanut käsityksensä.

Vierailija
94/94 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuin avaamaa televisio juuri kun alkoi tapahtua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme