Vapaana oleva kissa
Mitä voisi tehdä kissalle, joka terrorisoi piha-aluettamme? Kissa siis kulkee vapaana toisten yksityisillä pihoilla, tekee asiansa minne sattuu ja tunkee ovesta sisälle, jos se on hiemankin raollaan.
Vähitellen alkaa todella v'***tamaan kynsityt ja kustut keinun sekä kalusteiden pehmusteet ja kuivumassa olleet pyykit, puhumattakaan jätöksistä hiekkalaatikossa ym. Naapurini kertoi kissan tunkeneen jopa päiväunilla olleen vauvan vaunuihin. Meillekin on muutaman viikon kuluessa syntymässä vauva, ja olen todella huolestunut tästä kissaterrorista.
Pari kertaa olen seurannut kissaa, mutta en ole saanut selville missä se asuu. Päivittäin se kuitenkin tällä alueella liikkuu. Pantaa tms sillä ei ole. Mitä siis tilanteelle voi tehdä?
Kommentit (43)
Onnellinen kissa saa juosta vapaana metsästämässä hiiriä yms. Aika hirveää on jos aina pitää olla neljän seinän sisällä ja tehdä tarpeet johonkin hiekkakippoon.
Siksi koen että kaupunkialueella ei kissoja voi pitää.
kissoja. Meidänkin kissat tulee ja menee. Metsästävät paljon hiiriä ja myyriä ja jopa muutaman rotan. Ja ei se tokso ole vaarallinen kelleen muulle kuin syntymättömälle lapselle. Kerran kun sen on sairastanut niin ei sitä enää saa. Pahempi tauti myyräkuume on ja ne myyrät ja hiiret ym, kuseksii niihin hiekkalaatikoihin myöskin. Jajuu meillä on monta lasta ja se hiekkalaatikkokin.. kas kummaa meillä kissat ei tee tarpeitaan hiekkalaatikoihin.. kukka penkkeihin kylläkin ja tuonne metsään..
Ja kyllä minä vätiätn,että kissa mikä on petoeläin nauttii enemmän luontaisesta olemisesta. Eikä hiiriä syövällä kissalla ole edes virtsakiviä mitä on näillä lellikissoilla..
Tiheästi rakennetulla okt-alueella ei metsää juuri ole ja kissat tekevät MONESTI tarpeensa hiekkalaatikkoon. Teillä siellä maalla on kissalle varmaankin mieluisampiakin vaihtoehtoja.
kas kummaa meillä kissat ei tee tarpeitaan hiekkalaatikoihin.. kukka penkkeihin kylläkin ja tuonne metsään...
Onnellinen kissa saa juosta vapaana metsästämässä hiiriä yms. Aika hirveää on jos aina pitää olla neljän seinän sisällä ja tehdä tarpeet johonkin hiekkakippoon.
Siksi koen että kaupunkialueella ei kissoja voi pitää.