Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 32 v ja mieheni on 19 v

Vierailija
04.09.2010 |

Teillä on varmaan mielipide meistä? Kerro se. :)

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkerat vanhat ämmät taas vastaamassa ja sohvalla odottaa kaljamahainen vähintään 40v. mies.

Vierailija
22/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että myöhemmin vasta huomaa, että olisi voinut jättää väliin. Sinäkin joka 32 v , niin jos haluat lapsia, sen aika alkaa olla. Toivottavasti et ala siihen kuitenkaan sen 19 v kanssa.

Ihan vaan kokemuksella sanon. Usko pois vaikka se pahalta kuulostaakin.

5 v tytär, ja meille syntyy yhteinen lapsi marraskuussa :D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olette tunteneet? Meilläkin kesti ennenkuin tajusin ettei suhteesta tule loppuelämän eikä edes keskielämän suhdetta.

Sen ihastumisen jaksaa ja sitten jonkin aikaa, mutta kyllä ne eroavaisuudet pikkuhiljaa päätään nostaa.

Vierailija
24/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että myöhemmin vasta huomaa, että olisi voinut jättää väliin. Sinäkin joka 32 v , niin jos haluat lapsia, sen aika alkaa olla. Toivottavasti et ala siihen kuitenkaan sen 19 v kanssa. Ihan vaan kokemuksella sanon. Usko pois vaikka se pahalta kuulostaakin.

5 v tytär, ja meille syntyy yhteinen lapsi marraskuussa :D ap

ei käy kateeksi.

Vierailija
25/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olette tunteneet? Meilläkin kesti ennenkuin tajusin ettei suhteesta tule loppuelämän eikä edes keskielämän suhdetta.

Sen ihastumisen jaksaa ja sitten jonkin aikaa, mutta kyllä ne eroavaisuudet pikkuhiljaa päätään nostaa.

mutta ei meillä ole mitään suurensuuria ongelmia, eikä ajoittaiset ongelmamme johdu ikäerosta. Olemme tunteneet vähän yli 3 v.

ap

Vierailija
26/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
27/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi mitään...

Koettakaa jaksaa...

Vierailija
28/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja poikani on 19.

En voisi seurustella tuon ikäisen kanssa.

Vierailija
29/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että myöhemmin vasta huomaa, että olisi voinut jättää väliin. Sinäkin joka 32 v , niin jos haluat lapsia, sen aika alkaa olla. Toivottavasti et ala siihen kuitenkaan sen 19 v kanssa. Ihan vaan kokemuksella sanon. Usko pois vaikka se pahalta kuulostaakin.

5 v tytär, ja meille syntyy yhteinen lapsi marraskuussa :D ap

ei käy kateeksi.

Mikä susta on tehnyt noin katkeran?

Vierailija
30/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmekymppisenä yhteen 16- vuotiaan kanssa! Eihän se saanut edes ajaa autoa tai juoda laillisesti alkoholia! Vaikea uskoa, että muka näytitte tuossa vaiheessa samanikäiseltä..onko poika kenties alkoholistiperheestä? Onnea tulevaisuudellesi kahden lapsen yksinhuoltajana.

Vierailija
31/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes kunnolla mieheksi sanoa...

Onnea yritykselle, ei tule kestämään.

Koita jaksaa kahden lapsesi kanssa.

t. minä taas jolla kokemusta.

Vierailija
32/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmekymppisenä yhteen 16- vuotiaan kanssa! Eihän se saanut edes ajaa autoa tai juoda laillisesti alkoholia! Vaikea uskoa, että muka näytitte tuossa vaiheessa samanikäiseltä..onko poika kenties alkoholistiperheestä? Onnea tulevaisuudellesi kahden lapsen yksinhuoltajana.

mutta seurustelua emme aloittaneet silloin. Hän olisi halunnut, minä en ollut sellaiseen valmis kun hänen ikänsä selvisi minulle. Sitkeä piiritys tuotti lopulta tulosta ja suostuin tunnustamaan tunteeni ensin itselleni ja sitten hänelle.

Hän ei ole alkoholistiperheestä, vaan ihan tavallisen perheen poikia. Minä olen nuoren näköinen edelleen, saan näyttää Alkossa lähes aina paperit kun ostan viiniä, mieheni taas saa tehtyä ostoksensa ilman henkkareita.

ap

Vierailija
33/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap:lle noita äpäriä kertyy, kun ei ole mitään väliä sillä, kestääkö suhteet vai ei.

Vierailija
34/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteinen lapsi jo nyt? Kun poika on vasta 19v.

Miksi halusit hänet isoon vastuuseen lapsesta?

Vierailija
35/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteinen lapsi jo nyt? Kun poika on vasta 19v.

Miksi halusit hänet isoon vastuuseen lapsesta?

Aikani mietittyäni sitten suostuin.

ap

Vierailija
36/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että piti sitten lapsikin pykätä heti...

Olisit antanut nuoren miehen itse kasvaa ensin kunnolla aikuiseksi.

Äläkä sano, että se halusi lapsen. Sinun pitäisi tietää mikä vastuu lapsesta on ja vielä 19 v. pitäisi jo ottaa tuo vastuu. Voi raukkaa.

Vierailija
37/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 vuotias halusi lapsen, niin silloin se on tehtävä. HALOO...

Vierailija
38/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy poikaa, vasta 19 ja kohta joutuu makselemaan elatusmaksuja seuraavat 18 vuotta ja yhden lapsen isät ei välttämättä ole kovassa huudossa nuorten naisten keskuudessa..ei tainnut tietää mihin soppaan itsensä pisti kun ap:n tapasi.

Vierailija
39/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap:lle noita äpäriä kertyy, kun ei ole mitään väliä sillä, kestääkö suhteet vai ei.

Minulle on väliä, kestääkö suhteeni vai ei, mutta en tuhlaa aikaani siihen että surisin etukäteen mahdollista tulevaisuudessa tapahtuvaa eroa.

Esikoiseni sain entisen aviomieheni kanssa, eikä tuleva vauvakaan ole äpärä :)

ap

Vierailija
40/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä voi keskittyä esim opiskeluihin... Taitaa appivanhempia hieman hirvittää... Surullista tosiaankin ja äärimmäisen naivia 3-kymppiseltä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän