Pitkäaikaisin palstakirjoittelija?
Jos kriteeriksi laitetaan se että käy täällä vähintään viikoittain. Itse olen kirjoitellut vähän alle 2 vuotta. Kuten arvata saattaa, olen masentunut ja syrjäytynyt.
Kommentit (33)
Vuodesta 1999. :)
En ole masentunut ja syrjäytynyt. Ihan tasapainoista elämää vietän.
Vierailija kirjoitti:
Olen kirjoitellut täällä melkein 16 vuotta.
Mieti mitä kaikkea järkevää olisit voinut tehdä sillä ajalla!
Vierailija kirjoitti:
Älä huijaa, ei internetissä ollut silloin mitään.
Vuodesta 2000. En ole masentunut enkä syrjäytynyt.
Ja teen kyllä elämässä muutakin kuin olen täällä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta olet tehnyt elämälläsi?
Mä en kyllä usko hetkeäkään että ihmisellä, joka käy täällä säännöllisesti, olisi ihan kaikki kunnossa. Ihan sama, mitä yritätte uskotella.
Olen kirjoitellut täällä vuodesta 1789. Kaverilta putosi silloin pää, niin piti tulla vähän kauemmas piiloon.
Kuinka vanha tää palsta muuten on?
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä usko hetkeäkään että ihmisellä, joka käy täällä säännöllisesti, olisi ihan kaikki kunnossa. Ihan sama, mitä yritätte uskotella.
Eiköhän se riipu siitä, mitä ketjuja lukee ja mihin kirjoittaa. On eri asia etsiä tietoa kuin purkaa omaa kiukkuaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vain kaksi kaveria, koska mä en viihdy ihmisten kanssa. Siten en istu kahviloissa ja treffeillä niiden kanssa. Muuten katson elämäni olevan ihan mallillaan.
Tai sitten en vaan huomaa.
1999
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha tää palsta muuten on?
No sieltä 1999 tienoilta. Tällä oli vain eri nimi silloin.
Vierailija kirjoitti:
Heti alusta saakka eli syksystä 1998. Jossain vaiheessa vuosituhannen vaihteen palstauudistuksen jälkeen oli tosin vähän pitempi tauko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se riipu siitä, mitä ketjuja lukee ja mihin kirjoittaa. On eri asia etsiä tietoa kuin purkaa omaa kiukkuaan.
Sama kai se on mistä uutiset lukee, iltalehtien nettilööpeistä vai palstalta. Palstalta saa yleensä vähän monipuolisemman koostee akuuteista aiheista :D
Voisin veikata, että Hönö. Mitenköhän pitkään palsta oli olemassa, ennen kuin nämä "Mee töihin!" -kommentit alkoivat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kai se on mistä uutiset lukee, iltalehtien nettilööpeistä vai palstalta. Palstalta saa yleensä vähän monipuolisemman koostee akuuteista aiheista :D
Joo, minä olen täällä, koska av tietää kaiken. En itse ole somessa lainkaan, niin saan täältä myös sen koosteen. Ja asialliset vastaukset kysymyksiin ovat todella arvokkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta olet tehnyt elämälläsi?
En oikeastaan näin sairaana kovinkaan paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Voisin veikata, että Hönö. Mitenköhän pitkään palsta oli olemassa, ennen kuin nämä "Mee töihin!" -kommentit alkoivat?
Mut joo! Oon ihan varma, että noi kommentit oli melkein alusta saakka täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä huijaa, ei internetissä ollut silloin mitään.
Tämä oli. Yksi ensimmäisutä, vanhempi kuin Google!
Itse olen ollut vuodesta 2002.
Vierailija kirjoitti:
Jos on aloittanut täällä vasta n. 5-8 vuoden sisällä niin ei varmaan olekaann mutta vuoteen 2015 asti tämä oli pääasiassa äitien palsta ja keskustelu oli ihan erilaista. Minä olen täällä vanhasta tottumuksesta. Ekan kerran kirjoitin vuonna 2003, viesti taisi koskea positiivista raskaustestiä ja alkuraskauden oireita. Sellaisista asioista täällä silloin puhuttiin.