Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 32 v ja mieheni on 19 v

Vierailija
04.09.2010 |

Teillä on varmaan mielipide meistä? Kerro se. :)

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynyt, koska se ehti juosta menonsa ennen meidän tapaamistamme- jossain vaiheessa ne vaan haluaa mennä, ennemmin tai myöhemmin.

kaikki miehet haluaa juosta pillun perässä jossain vaiheessa, tai että pillujen makuun päässyt miehesi ei juoksis enää myöhemminkin pillun perässä kun 5-10 v on kulunut ja sitä kyllästyttää???

Kaikki naisetkaan ei missään vaiheessa halua kokeilla erilaisia kulleja, ja miehissäkin on niitä jotka ei juokse pillujen perässä.

Vierailija
62/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen av-mamma on tietäjä ja selvänäkijä, joka voi yhden lauseen perusteella ennustaa että "mies alkaa 5.7.2013 kello 20:46 flirttailemaan baarin tarjoilijattarelle, päätyvät siitä sänkyyn, 22.7.2013 ap saa tietää asiasta, ero astuu voimaan 6.1.2014 ja parikymppinen miesparka joutuu maksamaan 759,99€ elatusmaksuja seuraavat 13,5 vuotta lapsesta, jota saa tavata joka-toinen viikonloppu ja 2 viikkoa kesälomalla!"

Pipoa löysemmälle, vielä on kesääkin jäljellä?

Ap:lle onnea ja menestystä elämään \o/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehissäkin on niitä jotka ei juokse pillujen perässä.

jotkut Jehovan todistajat on asia erikseen.

Vierailija
64/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai voisiko olla, että joillain Av mammoilla jo elmänkokemusta?

Ja ap, tiedätkös, mitä se elämänkokemus tuo tullessaan?

Tuosta suhteesta ja kuviosta voi sanoas 99% varmuudella, että päättyy ennen tulevan lapsenne täysikäisyyttä...

No, onneksi olet nuori ja ehdit vielä 3. miehen kans lapsia pykäämään...

Vierailija
65/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että luki jotain av:lta, että Pera jätti ja Reiska petti, äidiksi tullaan 19-vuotiaana ja kolmekymppisenä on lapsia kolmelle miehelle jotka tappelee elareiden maksamisen takia joka kuukausi.

Joten kaikille muillekin pitää käydä niin, koska heillekin kävi.

Vierailija
66/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse parikymppinen ja pyörin myös samanikäisten miesten kanssa. Kyllä pidettäisiin todella säälittävänä jos joku yli kolmekymppinen mamma yrittäisi pokailla meidän porukastamme :D Pysy vaan siellä ikäistesi parissa.

ikäistensä "porukoissa", ja hän oli se joka pokaili minua, enkä minä häntä :)

ap

Vierailija
67/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti menee. Poikamme 3 vuotta.

Vierailija
68/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäistensä "porukoissa", ja hän oli se joka pokaili minua, enkä minä häntä :)

ap

sillä 16-17- veellä minkä kanssa menit yhteen ei kuitenkaan ollut elämänkokemusta kuin 16 vuoden ajalta, kuvitteli se sitten olevansa miten kypsä tahansa. Ei sun tartte toteuttaa lapsen jokaista toivetta, olisit ostanut sille nuken jos se halusi kotia leikkiä.

Vierailija
69/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaanpas esiin puppumittari. *piipitystä* Puppua havaittavissa

Vierailija
70/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juuri sinä et ole tavannut kypsää 19-vuotiasta, tarkoittaako se, ettei sellaisia ole olemassa lainkaan?

Miten liittyy mihinkään, kuka on alkoholistiperheestä?

Mitä kuvittelette tietävänne ap:n ja hänen miehensä suhteesta tai heidän motiiveistaan?

Eikö 19-vuotiasta puolisoa saa kutsua mieheksi, vaikka olisi yhteinen lapsi, yhteinen koti, mahdollinen avioliitto? Pitääkö häntä kutsua poikaystäväksi vain, koska teitä ahdistaa se, että joku on vasta 19 vuotta?

Oi voi, kuinka säälittävää. Toivottavasti minusta ei koskaan tule tuollaista kuin teistä. :)

Vierailija
71/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

*huutonaurua*

Vierailija
72/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että toivottavasti teidän porukan rajat pysyy kiinni eikä kukaan pokaile sieltä. Luulen, että olette kaikki aika noloa porukkaa. Viestisi oli mielestäni naurettava.

Olen itse parikymppinen, enkä koe, että minulla olisi mitään sanottavaa ystävieni kumppanivalintoihin, varsinkaan heidän ikäänsä liittyen (kunhan nyt täysi-ikäisyyden rajoissa pysytään)

Vierailija
73/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisissa ovat, yksi pikkuinen ihana poika on ja toinen tulossa ensi vuoden alussa, onnellinen pari, kuten varmasti ap ja hänen miehensäkin ovat =)

Vierailija
74/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltään kantilta kuulosta hyvältä, että kun tää poika on 25-v on hän naimisissa 38- vuotiaan naisen kanssa ja kasvattelee kahta lasta, toinen oma ja toinen ei..ei se ap:kaan monta vuotta enää säily nuoren näköisenä.

Vierailija
75/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse parikymppinen ja pyörin myös samanikäisten miesten kanssa. Kyllä pidettäisiin todella säälittävänä jos joku yli kolmekymppinen mamma yrittäisi pokailla meidän porukastamme :D Pysy vaan siellä ikäistesi parissa.

siis ihan nätisti kysyn/ihmettelen, teitä parikymppisiä taitaa olla enemmänkin täällä. Sillä vaan, kun olen itse tuommoinen yli kolmekymppinen mamma enkä olisi voinut kuvitellakaan olevani 2-kymppisenä kiinnostunut tämän kaltaisista keskustelupalstoista. Nää jutut on aivan liian kulahtaneita nuorille freeseille ihmisille!

Vierailija
76/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ihan nätisti kysyn/ihmettelen, teitä parikymppisiä taitaa olla enemmänkin täällä. Sillä vaan, kun olen itse tuommoinen yli kolmekymppinen mamma enkä olisi voinut kuvitellakaan olevani 2-kymppisenä kiinnostunut tämän kaltaisista keskustelupalstoista. Nää jutut on aivan liian kulahtaneita nuorille freeseille ihmisille!

ja lasten isät on samasta porukasta missä hän pyörii :D. Kyllä nämä sisäsiittoiset jengit ja pikkupaikkakuntien prinsessat tunnetaan.

Vierailija
77/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on 20 v. Haluaisin periaatteessa tutustua häneen paremmin, mutta maailmassa on niin paljon av-mammojen kaltaisia haaskoja jotka eivät antaisi meidän olla rauhassa, joten en taida uskaltaa. Ap on uskaltanut, mutta minä en taida uskaltaa.

Vierailija
78/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä todella toivon, ettei tällä parikymppisellä tai sen porukalla ole lapsia.

Vierailija
79/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä todella toivon, ettei tällä parikymppisellä tai sen porukalla ole lapsia.

ei minulla eikä porukoillani ole lapsia :D Biletetään ja pidetään hauskaa! Eksyin tänne googlen kautta.

Vierailija
80/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on 20 v. Haluaisin periaatteessa tutustua häneen paremmin, mutta maailmassa on niin paljon av-mammojen kaltaisia haaskoja jotka eivät antaisi meidän olla rauhassa, joten en taida uskaltaa. Ap on uskaltanut, mutta minä en taida uskaltaa.

käyt ihan rauhassa panemssa sitä pari kertaa, se on nyt innostunut tästä puumanainen- kulttuurista. Ei sua kukaan arvostele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi