Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 32 v ja mieheni on 19 v

Vierailija
04.09.2010 |

Teillä on varmaan mielipide meistä? Kerro se. :)

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 23-vuotias enkä voisi kuvitellakaan seurusteveni tuon ikäisen kakaran kanssa! Vaikka olisi kuinka "kypsä".

Ei tunnu kyllä kovin terveeltä ja tasapainoiselta tuollainen suhde. Ikäänkuin sinä yrittäisit saada jotain takaisin ja "nuortua" ja tuo kokematon mahdollisesti traumaattisen elämän elänyt poika on vain otettu kun joku (ehkä äidin osuutta täyttävä) on kiinnostunut. Tulee heivaamaan sinut kunhan saa vähän itseluottamusta ja huomiota muiltakin naisilta.

Vierailija
42/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 vuotias halusi lapsen, niin silloin se on tehtävä. HALOO...

Meillä mies oli se, joka otti asian ensin esille, ja minä sitten suostuin koska haluan toki lapsia vielä.

En ajattele hänen ikäänsä. Me olemme pariskunta, tasavertaisia. Jos käskisin hänen odottaa, koska hän on vasta 19 v, niin suhteemme olisi äidin ja pojan suhde, mutta se ei ole sellainen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tapasi sut? Tai kun sai tietää sun iän?

Vierailija
44/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotkut mammat jääneet ilman lauantaimunaa kun tulee noin katkeraa kommenttia?

Kaikkea hyvää ap:lle ja perheelleen. Teistä se on kiinni toimiiko suhde eikä siitä mitä mieltä nämä luuserit on täällä.

Vierailija
45/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä voi keskittyä esim opiskeluihin... Taitaa appivanhempia hieman hirvittää... Surullista tosiaankin ja äärimmäisen naivia 3-kymppiseltä...

pelkäsimme ensialkuun heidän reaktiotaan, mutta he olivat ihan iloisia. Hekin ovat tunteneet minut jo ennen, kun aloimme seurustelemaan.

Me olemme yhdessä, aviopari, eikä mieheni maksa elareita kenellekään. Hän myöskin opiskelee, kuten minä, ja tekee osa-aikatyötä kuten minä.

ap

Vierailija
46/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans 13v nuorempi mies ollut jo 11v :)

Vierailija
47/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tapasi sut? Tai kun sai tietää sun iän?

"Hänhän on tosi ihana, miksi pelkäsit että raivostumme?" kun mieheni kertoi vanhemmilleen kenen kanssa on kihlautunut. Appiukko oli myös ihan tyytyväinen poikansa valintaan.

ap

Vierailija
48/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se poika muuten joutuu maksamaan elareita? Hänhän on parisuhteessa ap:n kanssa, asuvat saman katon alla.

Jos tilanne olisi toisinpäin eli nainen olisi se nuorempi, niin te tekopyhät ämmät sanoisitte, että asia on ok.

Vierailija
49/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea eloonne :)

Vierailija
50/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika kyllä kypsä kun juuri ja juuri täysi- ikäisenä on pakko saada lapsi. Vahinkolapset ja niiden pitäminen on eri juttu. Vissiin poika haluaa nyt oikein kovasti olla kypsä ja aikuinen ja ihan erilainen kuin ikäisensä, ja ap taas haluaa olla väen väkisin nuori (oon tosi nuorekas! mult hei kysytään aina henkkaritki!). Ei varmasti tule poika tyytymään osaansa parikymppisenä kahden lapsen isänä.

Vierailija
51/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen mies?

Tuohan on teini vielä..

Ja joojoo, jotkut kypsyvät aiemmin ja sata muuta tarinaa.

Suurin osa 25-30 vuotiasta "miehistä" on vielä aika kakaroita luonteeltaan. Jopa tuo 31-vuotias jalka kipsissä makavaa pikku daredevil joka makaa tuossa sohvalla ja naureskelee Jackass2 elokuvalle..

Toivoton tapaus vissiinkin. ;)

Vierailija
52/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa 25-30 vuotiasta "miehistä" on vielä aika kakaroita luonteeltaan. Jopa tuo 31-vuotias jalka kipsissä makavaa pikku daredevil joka makaa tuossa sohvalla ja naureskelee Jackass2 elokuvalle..

31 v jackassille hihittelevä mies olisi kauhistus

Vierailija
53/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä olla 19- vuotiaana sitä mieltä, että baareissa ja pillun perässä juokseminen on ihan tyhmää, mutta tulee se vaihe jokapauksessa jossain vaiheessa, tässä tapauksessa muutaman vuoden päästä koska jo nyt näkee millaista on olla kodin ja aikataulujen ja vanhan akan orja.

Vierailija
54/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä olla 19- vuotiaana sitä mieltä, että baareissa ja pillun perässä juokseminen on ihan tyhmää, mutta tulee se vaihe jokapauksessa jossain vaiheessa, tässä tapauksessa muutaman vuoden päästä koska jo nyt näkee millaista on olla kodin ja aikataulujen ja vanhan akan orja.

pillua tietty saa kotona :D :D :D

Vierailija
55/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

5- 10 vuotta, alkaa se sama pillu maistua puulta jossain vaiheessa.

Vierailija
56/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

31 v jackassille hihittelevä mies olisi kauhistus

mies saa katsoa Jackassit ja Dudesonit kun oikeasti tiedän että tuo on vain sen tapa rentoutua. Herra ei kuitenkaan alkoholia juo ja työ mitä tekee on henkisesti aika raskas joten sallitaan hänelle nuo aivot narikkaan jättävät ohjelmat.

Tuossa muuten istuu pari 40-vuotiasta jotka nauravat ihan samalla tavalla.

Aina ei tarvitse olla niin aikuinen ja poliittisesti korrekti.

Vierailija
57/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

5- 10 vuotta, alkaa se sama pillu maistua puulta jossain vaiheessa.

että mies alkoi juosta vieraissa :(

Vierailija
58/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei tarvitse olla niin aikuinen ja poliittisesti korrekti.

Vierailija
59/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse parikymppinen ja pyörin myös samanikäisten miesten kanssa. Kyllä pidettäisiin todella säälittävänä jos joku yli kolmekymppinen mamma yrittäisi pokailla meidän porukastamme :D Pysy vaan siellä ikäistesi parissa.

Vierailija
60/92 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies alkoi juosta vieraissa :(

käynyt, koska se ehti juosta menonsa ennen meidän tapaamistamme- jossain vaiheessa ne vaan haluaa mennä, ennemmin tai myöhemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä