MIKSI et OLE LASTESI kanssa NYT?
ps, minä olen. 3v:n kanssa pelaillaan pelejä tietzikalla. ja av:llaan :D
Kommentit (45)
3,5-vuotias ja 8kk ovat päiväunillaan.
Kun käyn katsomassa mitä tekee, niin sanoo vaan että mee pois häiritsemästä. Tyttö on 6v. ja leikkii paperinukeilla.
Pelaavat wiitä tuossa vieressä ja ite tässä samassa huoneessa läppärillä :)
Tuossa se jaloissa tyhjentää paperiroskista ja täyttää sitä taas uudestaan ja esittelee minulle välillä ylpeänä aikaansaannoksiaan.
on isän kanssa ulkona ja sitten yhteistä aikaa saunassa jne. =)
huoneeseen, olin nukahtamiseen saakka vieressä
Toinen on kaverilla.
Kolmas töissä.
Neljäs isänsä kanssa pihalla.
Viides taisi lähteä just päiväkänneille.
kun on niin flunssainen olo.
Vauva on tässä sylissä, tytär tuossa syö ja istun mukamas "seurana", poika on isänsä kanssa töissä.
katsoo piirrettyjä. Samalla tässä surffatessa hieron jalkaa, jos en kirjoita. Vauva ryömii lattialla.
5v ja 8v lähtivät jatkamaan leikkiään jonka ovat viritelleet yläkertaan omaan huoneeseensa, eikä sinne saa mennä heidän sanojen mukaan häiritsemään.
3v sai luvan katsoa hetken telkkaria syönnin pälle, ei taaskaan nukahtanut päiväunille, joten lepää samalla.
Itse juon kahvia, kuten mieskin, kumpikin sen aikaa koneella.
Kohta lähdetään ulos pihahommiin.
Lapsi pelaa wiillä tossa vieressä.
Ja toinen lapsi on saaressa leirillä.
Ja mä nukuin tänään puol neljään, kylläpä nukutti siis.
On siellä nytkin. Kuopus on kaverinsa luona.
johon ei ole minulla tapana osallistua, koska on heidän leikkinsä. Olen tässä vain vähän aikaa ja sitten menen täyttämääna astianpesukonetta, joka on pakko tehdä ja jolloin olen hieman kauempana lapsistani kuin nyt.
Rakentavat majaa tuolla keskenään.
Mä pääsin vihdoinkin hetkeksi irti heistä ja siitä jatkuvasta äiti-äiti-äiti -huudosta.
Lisäys: Nyt kuutsuttiin taas äitiä. Kyllähän minä tässä olinkin jo pari minuuttia yksin.
Kohta mennään tekemään pullataikina.