Koulukiusatut! Oletteko nähneet kiusaajianne aikuisiällä?
Livenä tai vaikka facebookissa? Muistatteko vielä kiusaajien nimet? Minä en ole nähnyt ja jotenkin pelottaa, jos vaikka näen heitä joskus. Facebookissa en uskalla etsiä, puhkean varmaan itkuun jos löydän heidät sieltä. Toisaalta tekisi kyllä mieli sanoa heille että he pilasivat lapsuuteni, mutta en ole sanavalmis ja he saisivat minut varmaan taas itkemään. Luulen, että joku näistä ilkeistä av-mammoista voi olla hyvinkin entinen koulukiusaaja.
Kommentit (83)
kolmen kopla,joka oli todella sadistinen. Heillä oli muutama silmätikku ja lisäksi mm potkivat siilen hengiltä,kun koulun pihalle eksyi. Ja opettajat eivät piitanneet : ( 2 heistä on narkomaaneja,toinen jo aika lähellä hautaa. Kolmas pahasti alkoholisoitunut. Voisin sanoa hah hah,kohtalon ivaa. Mutta en ole ilkeä ihminen.
yleisraggareista moni päätyykiin vankilaan tai hautaan, mutta yleensä ne kiusaajat, jotka olivat koulussa suosittuja, ovat nykyisinkin menestyviä.
kiusaajilla ei mene aikuisena yleensä hyvin. Omat kiusaajani ovat joko kuolleet, vankilassa tai muuten elämä raiteiltaan.
Minua ei koulussa kiusattu, mutta miestäni kyllä. Kävelimme kerran hänen kotikulmillaan, ja pahin kiusaaja tuli vastaan. Katsoivat toisiaan, mutta kumpikaan ei sanonut mitään. Mies mainitsi minulle myöhemmin, että tuo se nyt oli.
Puolisen vuotta myöhemmin miehen äiti kertoi, että kyseinen tyyppi on kuollut. Olimme päivällisellä, emme alkaneet kysellä tarkemmin että miten tai mihin... Vilkaisin nopsaan miestäni. Ei hän suoranaisesti hymyillyt. En kysynyt myöhemmin miltä tuntui, kun ei hänkään ottanut asiaa esille.