Haluasitko mielummin olla kummassa mitoissa:
Eli....
Pituus 175 cm, paino 58 kg. A-kupin rinnat
vai...
Pituus 170 cm, paino 66 kg, c-kupin rinnat
Kommentit (25)
Olenkin kilon päässä siitä:-) Ja rinnat on d-kuppia. Pari kiloa voisin ottaa pois, mutta 58kg olisin tälläkin pituudella jo kurjan näköinen laiheliini...Yli 30-vuotiaana laihat näyttää usein vanhemmilta kuin sopivan naiselliset.
pienempiä rintoja (muualta voisi vähän lähteäkin ylimääräistä, 5-10 kg). Näin me olemme erilaisia.
Eka
t. 160 senttiä pitkä ja 72 kiloa pullea D-kupillinen. :(Nämä rinnat lähtee joskus leikkaukseen, jos uskallan!
valita niin A.
Mutta laihis alkaisi kyllä tuolla painolla saman tien.
Olen nyt aika lähellä sitä (176 cm ja 54 kg). Tällaisessa sporttisessa kehossa on hyvä olla. Vyötäröllä on mittaa 62 cm ja lantiolla 90 cm, mikä näyttää ja tuntuu hyvältä, vaikkakin aiheuttaa vaikeuksia löytää hyvin istuvia farkkuja.
t. 160 senttiä pitkä ja 72 kiloa pullea D-kupillinen. :(
Nämä rinnat lähtee joskus leikkaukseen, jos uskallan!
eli 175cm ja 60kg, B-kuppi
Noista valitsisin ehdottomasti ekan vaihtoehdon. Mieluummin sporttisen hoikka kun plösö.
Niin kuin 10 vuotta sitten olinkin (no, rinnat taisi olla B-kuppia).
Myt pituutta saman verran, ikää kohta 40 ja painoa 15 kiloa enemmän... Tasaisesti jakautunut onneksi koko kroppaam ja kyllähän nuo C/D -kupin rinnat ovat ihan kivat - nuorempana ja hoikempana vinguin aina siitä, kun niitä tissejä EI ollut.
Eli puolensa kaikella - kiva olisi olla myös yhä yhtä hoikka, mutta toisaalta ne tosi hoikat naiset näyttää ikääntyessään jo aikaisin tosi kurttuisilta joten ehkä parempi sitten kuitenkin näin.
En kylläkään haluaisi olla noin pitkä (olen 164cm). Olen myös kiintynyt rintoihini (75/80G), joten en haluaisi olla noin pienirintainenkaan. Onneksi on vaihtoehto C eli oma kroppa. :D
Olen kyllä hyvin lähellä tokaa, joten jos on pakko valita, niin se sitten.
Olen varmaan sitte outo naiseksi, mutta musta pienemmät rinnat on mukavammat. - Juu ja kokemusta on molemmista (ei tosin mistään jättirinnoista). Ennen mulla oli AA ja nyt olen lihonnut ja ei meinaa C-kuppikaan enää mahtua. Lisäks mua jotenki ällöttää, ku nää rinnat on läskiä...
Olen varmaan sitte outo naiseksi, mutta musta pienemmät rinnat on mukavammat. - Juu ja kokemusta on molemmista (ei tosin mistään jättirinnoista). Ennen mulla oli AA ja nyt olen lihonnut ja ei meinaa C-kuppikaan enää mahtua. Lisäks mua jotenki ällöttää, ku nää rinnat on läskiä...
Onko sun mielestä c-kupin rinnat isot =DDD
Mä olen nyt lihonut, 175cm 66kg ja tukevoituminen keskeltä ja ylimääräinen pepussa ja reisissä on jo nyt ällöä. Lisäksi musta B on ideaali kuppikoko, C:ssä on jo yksi liikaa, mutta A menettelee.
Olisi helpompaa lihottaa pari kiloa kuin laihtua viisi.
mut sitä en tiedä miten se rasvakudos sitten päätyy jollain naisilla pelkästään rintoihin
ja tokan ottaisin
Juu, kun on ollut ennen AA niin C tuntuu isolta, vaikkei tietty yleisesti sitä oliskaan. Kyseessä siis vaan subjektiivinen kokemus. :)
-kutonen
Olen nyt 179 cm ja 62 kg, rinnat AA ja viihdyn juuri tälläisenä. Identiteettiini kuuluu olennaisena osana tietty sporttisuus ja menevyys, kaveri kutsuu leikillään minua gaselliksi.
nuo mitat eivät ratkaise, vaan myös vyötärön- ja lantionympärys, rasvaprosentti sekä selluliitin määrä.
Jos ajattelen itseäni (172 cm), niin näytän omissa silmissäni parhaalta 60 kilon tuntumassa, joten valitsen ensimmäisen vaihtoehdon.
Naisella täytyy olla muotoja. (ei silti lihava)