Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: MITEN teillä harrastetaan seksiä?

Vierailija
28.08.2010 |

-aloite: kumpi tekee ja miten?

-millaiset esileikit?

-onko teillä jotain suosikkiasentoja?

-mitä tapahtuu välittömästi seksin jälkeen?

-onko seksi puolisosi kanssa mielestäsi tyydyttävää?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloite: kumpi tekee ja miten?

-yleensä mun mies

millaiset esileikit?

-ehkä tehokkain keino lämmittää mut, on suudella niskaa, selkää, hyväillä pakaroita

onko teillä jotain suosikkiasentoja?

-lähäri on mun suosikki, jalat hieman koukussa ja toinen on suuseksi, haluan että minua nuollaan edestä ja takaa (rakastan hetkiä kun mun mies nuolee minua pakaroiden välistä)

mitä tapahtuu välittömästi seksin jälkeen?

-akti loppuu yleensä siihen kun olen lauennut ja sen jälkeen joko otan suihin tai runkkaan hänelle orgasmin(tässä kumi on ihana, ei tartte "sotkea" eikä saada lastia suuhun).

onko seksi puolisosi kanssa mielestäsi tyydyttävää?

-Ollaan oltu avioliitossa 25vuotta ja näillä kilsoilla voisin todeta että ihan ok =)

Vierailija
62/67 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto kumin kanssa suuhun 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

50/50 aloitteet. Mä alan yleensä pussaillee ja hiveltää kroppaa. Nainen on suoraviivaisempia, alkaa runkata/ ottaa suihin.

Esileikit pussailu, hively ja sit nuolemaan.

Molempien mielestä paras asento ratsastus.

Jälkeen, yleensä makoillaan ja pussaillaan. Sit pesu ja takas halailee.

Enemmän kuin tyytyväinen

Vierailija
64/67 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut jo kauan aika tylsää, mutta minkäs teet, kun toinen ei halua vaihtelua. Kohta 40 vuotta oltu naimisissa. Monesti aamulla viikonloppuna kun heräillään ja minulla on erektio, alan hyväillä vieressä vaimoa. Joskus on pikkuhousut pois jo valmiiksi.Ei hän juuri koskaan kieltäydykään siitä onneksi ja alkaa vastata myös toimintaani. Sitten vain hyväillään, käydään välillä aamupisulla ja pesulla pikaisesti tietenkin ja sitten ehkä saan nuolla orgasmin hänelle. Yhdyntä on hänestä johtuen aina lähärissä , vaikka pyytäisin ratsastusta, kyljittäin takaa tms. Hän laukeaa aina aika äkkiä ensin ja minä sitten. Sitten makaillaan vierekkäin peiton alla ja jutellaan. Jos päivällä tehdään kysyn tylsästi että haluttaisiko rakastella, otan sildenafiilia palan ja sitten vähän päästä riisutaan, pesulla käydään ja sänkyyn samaa kaavaa. Hän ei juuri koskaan pyydä seksiä. Joskus saan antaa hänelle pientä kevyttä narupiiskaa pepulle hiljalleen esileikissä  ja hän kyllä kiihottuu siitä ääneen . Joskus nuolen sitten hänet orkkuun selällään ja sitten normiyhdyntä. Minäkin saan sitä pikku kivaa piiskaa häneltä joskus pepulle yhdynnässä lähärissä ja se kyllä aina ihanasti kiihottaa lisää, voin miehet kertoa.

Kokeilkaapa vaikka pikku koivun vitsaa tähän juttuun nyt juhannuksena, kun mökillä saatte seksiä monet kuitenkin. Sen vitsan hakeminen muuten jo kiihottaa,  ainakin minua. Joskus olen saanut vaimon hakemaan sen ennen kuin aloitellaan, kun hän tykkää siitä vitsasta aina. Se onkin suurinta vaihtelua meillä...

Ollaan me onneksi yhdynnässä 2-3 krt viikossa. Tänään ollaan illalla varmaan taas, kun tekee mieli yhdyntää...

Vierailija
65/67 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aloite: kumpi tekee ja miten?

-yleensä mun mies

millaiset esileikit?

-ehkä tehokkain keino lämmittää mut, on suudella niskaa, selkää, hyväillä pakaroita

onko teillä jotain suosikkiasentoja?

-lähäri on mun suosikki, jalat hieman koukussa ja toinen on suuseksi, haluan että minua nuollaan edestä ja takaa (rakastan hetkiä kun mun mies nuolee minua pakaroiden välistä)

mitä tapahtuu välittömästi seksin jälkeen?

-akti loppuu yleensä siihen kun olen lauennut ja sen jälkeen joko otan suihin tai runkkaan hänelle orgasmin(tässä kumi on ihana, ei tartte "sotkea" eikä saada lastia suuhun).

onko seksi puolisosi kanssa mielestäsi tyydyttävää?

-Ollaan oltu avioliitossa 25vuotta ja näillä kilsoilla voisin todeta että ihan ok =)

Kuulosta melko hyvältä menolta.

Meillä:

Aloite: kumpi tekee ja miten?

Vaimo kertoo milloin on seksiä tarjolla.

Millaiset esileikit?

Suurimmalla osalla kerroista ei mitään jos liukuvoiteen laittoa ei lasketa esileikiksi. Ja usein tietysti eroottista väsymyksen tai muun valitusta.

Onko teillä jotain suosikkiasentoja?

Aina lähärissä. Vaimolle ilmeisesti helpoin kun ei tarvitse muuta kuin maata liikkumatta paikoillaan. Onhan se ihan kiva asento mutta jaksaako aina syödä samaa ruokaa?

Mitä tapahtuu välittömästi seksin jälkeen?

Vaimo kiirehtii pesulle, samalla valittaen kuinka taas tuli sotkua ja jne. ikinä ei saa jäädä sisään nautiskelemaan.

Onko seksi puolisosi kanssa mielestäsi tyydyttävää?

Ennen oli tyydyttävää ja sitä oli riittävästi mutta nykyisin se on tylsää, ennalta-arvattavaa ja vähäistä.

Vierailija
66/67 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto kumin kanssa suuhun 😅

Totta, mutta mun miehen sperma on sellaista tahnaa että mieluummin kortsulla.

Ja se toimii kyll kumpaankin suuntaan. Miestä kyllä kiihottaaa myös kun laitan kumin päälle ja hänen mielestä olen hyvä suihin ottaja. Tiedä sitten

😳

Vierailija
67/67 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei harrasteta ollenkaan. Asia harmitti monien vuosien ajan, mutta nyt tilanteeseen on jo tottunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän