G: MITEN teillä harrastetaan seksiä?
-aloite: kumpi tekee ja miten?
-millaiset esileikit?
-onko teillä jotain suosikkiasentoja?
-mitä tapahtuu välittömästi seksin jälkeen?
-onko seksi puolisosi kanssa mielestäsi tyydyttävää?
Kommentit (67)
Minä. (Mies)
Tosin nykyään harvemmin enää.
-millaiset esileikit?
Hoidan naisen lämpimäksi ensin käsin, sitten yleensä suuseksillä ja/tai leluilla orgasmin tai kaksi.
Eipä oikeastaan.
Vaimo sammuu ja minä jään ihmettelemään että mitähän nyt tekisin. Yleensä lähden ulos jäähtymään.
Ei todellakaan ole. Tai on se puolisoa tyydyttävää sentään.
Vierailija kirjoitti:
-aloite: kumpi tekee ja miten?Yleensä mies
-millaiset esileikit?Suuteluu.Hyväilyä perseen pakaroitten hyväilyä.käsin/suudella niitä.Rintojen hyväily.Puhutaa jotai tuhmia samalla.esim.haluun laueta sun suuhu tänää.klitan hierontaa.alux yks sormi sisään..tuntee kuinka pillu alkaa kostuu.vaimo runkkaa tai ottaa suihin.
-onko teillä jotain suosikkiasentoja?69 välill.Poikittain naimista
-mitä tapahtuu välittömästi seksin jälkeen?.Ehkä kokeilen pillua kuinka märkä se on naimisen jälkee.halailua
-onko seksi puolisosi kanssa mielestäsi tyydyttävää?On tottakai.
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa lukea näitä kun itse ei saa kuin säälistä joskus tyhjentää kassit,ei ole esileikkejä,eikä seksielämääkään,vain säälipillua harvoin.
Minulla sama tilanne. Eipä paljoa lohduta saada seksiä tietäen, että saa tasan tarkkaan säälistä ja varmaan vähän vielä velvollisuudesta.
Mulla niin huvittaa ne naiset täällä jotka vinkuu seksinalotteita ja tekemistä enemmän mieheltä mutta itse makaa kuin k kaupan lahna konsanaan eikä tee toiselle mitään saati alotteitakaan ja ihmettelee miksi se seksi on huonoa. Itse yhdessä suhteessa huomasin että seksiä ei ole ollenkaan jos en itse alotteita tee ja ei sellainen ole yhtään mukavaa vaan syö omatkin halut
Aloite: molemmat tekevät, minä ehkä useammin. Joskus alan hieroa rouvan alaselkää ja peppuvakoa, joskus taas työnnän erektion kiinni rouvaan. Jos peppu alkaa liikkua niin tietää rouvankin innostuneen. Rouva taas tulee kiinni ja alkaa hieroa peppua, nännejä ja muutakin. Melko usein tarraa suoraan kulliin kiinni ja alkaa runkata. Joskus ihan vaan sovitaan että nyt tai esim illalla pannaan.
Esileikit: hieron rouvan selkää, niskaa, päätä ja korvia, sitten ulotan hieronnan peppuvakoon pidemmälle. Usein sitten sormi ohjautuu pyllyreiälle ja sen hiplaus saa rouvan valumaan ja voihkimaan. Siitä sitten jatkan peppureiän venyttelyä ja toisella kädellä hoitelen klitorista tai sitten keskityn klitorikseen ja vaginan aukon sekä pissareiän suun hieromiseen. Usein jos peppupuolella ollaan niin lopulta koetan fistata rouvan peppureikää, jos tämä ei laukea jo ennen viidettä sormea, samalla klitorista hieroen. Joskus myös pumpattava anustappi on käytössä. Rouva ei halua että nuolen häntä kummastakaan aukosta. Rouva taas rukkailee kulliani ja välillä myös ottaa suihin, melko syvällekin. Joskus myös sormettaa pyllyäni tai työntelee tappia sinne, tosin valitettavan harvoin - toiveena olisi kokeilla peppufistausta myös vastaanottavana. Joskus suihkussa panen tissien väliin ja heitän spermat siihen, mutta suuhun rouva ei mälliä ota.
Asennot: pimpsapanossa rouva yleensä ratsastaa tai ollaan lähetyssaarnaajassa, peppupanossa taas kyljellään takaa tai kontillaan/mahallaan takaapäin. Valitettavasti olen muutaman työnnön mies, joten varsinkin anaalipano jää lyhyeksi. Rouvaa ei haittaa, kunhan hoitelen hänet ensin. Joskus fistausharjoittelun jälkeen työntelen myös tuplapanodildoa kullini kaverina rouvan pyllyyn.
Seksin jälkeen: ensin halitaan ja pusitaan toisia kiitellen. Sitte pesulle, rouva eka.
Onko tyydyttävää: on mutta lapsiperheessä jää seksi aika vähille. Samoin sama kaava toistuu eikä kovin usein koeteta mitään uutta, varsinkaan rouvan toiveesta. Peppufistauksen harjoittelu on tullut uutuutena joiden välineiden lisäksi
M40
Teen aloitteita eri tavoin. Ei vastakaikua millään tavalla, enintään väsyttää tai inhottaa. Siihenhän ne yrityksetkin hiljakseen hiipuu. Kidutettu ja tarpeeton olo.
Ihan eri ihminen jonka kanssa menin naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat tekee, mutta minun aloitteeni harvemmin johtavat mihinkään, ellei mies ole jo valmiiksi sillä tuulella. Ollaan aika paljon muuten vaan lähekkäin, en tiedä vähentääkö se jotenkin haluja seksiin mieheltä. Yleensä lähestyn miestä koskettamalla tätä hyväillen mm. niskaan, reisiin, myös kyrpään, ja ehkä muutenkin näytän kiimaisuuteni ja kerron, että tekisi mieli. Ja koitan saada suudeltua, mutta se ei kyllä aina onnistu sekään. Mies tekee aloitteita max kerran kuussa tai kahdessa, joten aika hiljaista on hänen puoleltaan. Miehen aloitteet ovat sellaisia "pitäskö mennä makkariin" -tyyppisiä ja tapahtuvat yleensä silloin, jos hänellä on jostain minusta riippumattomasta syystä panetusta. Sitten mies alkaa suudellla kanssani, mistä yleensä päästään käyntiin.
-millaiset esileikit?
Suudellaan intensiivisesti, mikä yleensä nostaa miehelle erektion ja saa minut kostumaan. Hyväillään toisiamme koko kropasta, toki edetään kohti erogeenisiä alueita ja sukupuolielimiä. Runkkailen miestäni ja hän minua, usein annetaan toisillemme suuseksiä ja mies sormettaa samalla. Sitten yleensä alkaa olla jo tarvis pistää pökköä pesään.
Molemmat tykätään takaapäin kontillaan, niin että minulla on kasvot tyynyä vasten alhaalla, mies saattaa ottaa niskasta ja hiuksista kiinni ja myös läpsytellä hieman pebaani (pidän siis itse tästä). Joskus ollaan lähetyssaarnaajassa, mutta niin, että mies on polvillaan ja jalkani ovat hänen olkapäillään. Myös seisoaltaan suihkussa on kivaa ja joskus vaikkapa anaalipano takaapäin, jos ollaan tuhmemmalla tuulella.
Yleensä miehen laukeamisen ja halailun jälkeen hän käy vesssassa suihkuttamassa kyrpelinsä ja tuo minulle nenäliinoja valumisen siistimiseksi. Käyn sitten vessassa ja pesen käsisuihkulla. Sitten painutaan vielä olkkariin katselemaan telsua ja mahdollisesti polttamaan paukut tms. Riippuu vähän ajankohdasta.-onko seksi puolisosi kanssa mielestäsi tyydyttävää?
On tyydyttävää ja kiihottavaa silloin harvoin kun sitä on. Olisin tyydyttyneempi, jos seksikertoja olisi enemmän ja jos seksi kestäisi hieman kauemmin. Uskon, että nuo pitkät tauot tekevät miehestä herkästi laukeavan, minulle taas tapahtuu toisin päin. En tiedä, miten mies kiinnostuisi enemmän seksistä, kun on itsekin ahdistunut haluttomuudestaan.terv. Nainen 32-v., mies 35-v.
No kannattaisiko nyt ihan ensin tarkastella sitä paukun polttamista. Eikö about kaikki tiedä, miten se vaikuttaa libidoon?
Vierailija kirjoitti:
-millaiset esileikit?
Molemmat mutta useammin mies
Mies saattaa suostua hetken suuteluun mutta aika pian tai heti haluaa että otan suihin tai sitten hiplaa hetken ja minä runkkaan hetken ja suoraan toimintaa kun saa itsensä kovaksi.minä en saa suuhoitoa ellei tehdä 69 jotta mieskin saa.itse en pääse koskaan vain saavaksi osapuoleksi.
Suosikki asento ja melkein ainut jota mies tykkää käyttää on takaapäin.
Mies tulee ulos ja menemme pesulle ja senjälkeen joko mies alkaa katsoa televisiota tai rupeaa nukkumaan.joskus pääsen kainaloon hetkeksi.
Rehellisesti...eipä juuri.joskus ajattelin että tämä on normaalia mutta nykyään kaipaisin enemmän hellyyttä ja sitä että tuntisin oloni muuksikin kuin pelkäksi miehen paineiden purkupaikaksi. Eipä auta vaikka tekisin millaisia aloitteita tai asuja käyttäisin tai kertoisin että kaipaan jotakin itsellenikin..
Vierailija kirjoitti:
-millaiset esileikit?
Aloitteen voi tehdä kumpi tahansa, eli se kumpi ehtii ensin.
Esileikit riippuvat yleensä siitä kumpi sen aloitteen ehtii ensin tekemään. Minä tein lauantaina ja vaimo "joutui" pukeutumaan stay-uppeihin sai silmälaput silmille ja tuli sidotuksi sänkyyn. Oli jo melkoisen valmis kun olin saanut hänet kiinnitettyä, mutta en antanut ennenkuin olin vibrannut hänelle kaksi orgasmia. Saattoi kyllä teeskennellä toisen jotta saisi nopeammin sitä oikeaa.
Tänä aamuna hän sanoi että illalla ratsastaa päälläni joko niin että suostun tai sitten pakolla, eli hänkin haluaisi "sitouttaa" minut sänkyyn. Tällöin useimmiten hän ottaa ensin suihin tai tekee ensimmäisen kierroksen käsin, jotta sitten en laukea "ratsastukseen" niin nopeasti.
Minun suosikkiasentoni on ehdottamasti niin että vaimon kädet onnsidottu sängyn päätyyn ja nostan hänen jalkansa minun olkapäilleni ja pidän jaloista kiinni ja nain häntä siitä itse kontallaan ollen. Toinen on vaimo käsiraudoissa pytää vasten mahallaan ja minä nain häntä seisaallaan takaapäin.
Vaimon suosikki tuntuu olevan tuo ratsastaminen tai suihin otto, haluaa ottaa suihin ainakin 2krt viikossa, killoin missäkin asennossa. Useimmiten tv:tä katsellessa hän on polvillaan lattialla ja minä istun sohvalla.
Koska useimmiten "leikimme" sido minut ota minut leikkejä niin seksin jälkeen ennenkuin päästän vaimoni irti minä hyväilen ja pussailen hänen rintojaan ja myös suulle, hän taas päästää minut irti jotta voin halata häntä kunnolla.
Seksimme on erittäin tyydyttävää ja sitä kumpikin saa riittävästi. Teimme sopimuksen kun aloimme seurustelemaan että seksistä ei kieltäydytä ikinä (tosin on tilanteita että myös toinen tajuaa että nyt ei ole hyvä päivä edes kysyä, vaikka tekisi mieli, esim toinen on tosi kipeä). Kuukautisten aikaan on vain suihinottoja minulle, eli ei muuta seksiä. Eli jos kieltäytyy niin aika äkkiä on käsiraudat käsissä tai olet kahlittuna sänkyyn ;)
Vierailija kirjoitti:
Mies hiplaan rintoja
-millaiset esileikit?
Hyväilen ja imen nännejä sen jälkeen käsi menee jalkoväliin
Takaapäin konttaus asennossa
Joskus runkkaan kädellä vielä spermaista reikää
-onko seksi puolisosi kanssa mielestäsi tyydyttävää?[/
Täydellistä quote]
Minä itse vibraan itseäni, se käy esileikistä ja seksistä. Suosikki ja ainoa asento on sängyssä maaten.
Joskus jos haluan irstailla pukeudun oikein seksikkäästi, laitan viran vibravyöllä jalkoväliini, vien karvaisten käsirautojeni avaimen esim naulakon päälle, mistä sitä ei saa helposti pois. Sitten napsautan ladattavan vibran päälle ja lukitsen käteni selän taakse. Parin orgasmin jälkeen kun haluan vapautua "pakko vibrauksesta" minulta menee vielä 5-10 minuuttia ennenkuin saan avaimen sorkittua harjanvarrella tai jollain muulla pois naulakon päältä.
Joskus olen jäädyttänyt kaksi lankaa yhteen jääpalalla ja laitan avaimen roikkumaan katosta. Avain ei putoa ennekuin jääpala on sulanut. Saan liki 2:n tunnin pakko vibrauksen. On kiihottavaa, mutta usein tulee myös itku kun en kestä enempää orgasmeja. Max tunnin pystyn oikeasti nauttimaan sitten menee jo "kidutuksen" puolelle
Eli on tyydyttävää ja orgasmin jälkeen sammutan vibran tai yritän pelastaa avaimen käsirautoihini jostain.
Tämä on siis se miten sinkkuna seksiä harrastan.
Vierailija kirjoitti:
-millaiset esileikit?
Miksi tää sua kiinnostaa, meinaatko leikkeihin mukaan?
- aloite: kumpi tekee ja miten?
Useimmiten vaimo joka joko ehdottaa päivätreffejä tai pyytää mukaan suihkuun.
-millaiset esileikit?
Esileikki on väärä sana. Seksi alkaa siitä hetkestä kun alamme koskettelemaan toisiamme. AP tarkoittaa varmaan kysyä: ”Mitä teette ennen penetraatiota?” Siihen vastaan että usein minä sormetan vaimoa ja hän runkkaa minua. Joskus molemmat loppuun asti jolloin ei edes mennä penetraatioon ja se on silti seksiä. Vaimo saa usein ensimmäisen orgasmin kun sormetan häntä, mutta joskus hän haluaa vain että tulen suoraan sisään ilman mitään ”esileikkiö”.
Suihkussa seisaalleen takaapäin on vaimon lemppareita. Yleensä muuten lähetyssaarnaaja eri versioina. Niistä nauttii molemmat.
Ei mitään. Saatetaan vähän pussailla tai aletaan suoraan keskustelemaan päivän askareista tms.
On todellakin. Molempien mielestä se on meidän pitkän parisuhteen salaisuus.
Tästä päivästä on ollut puhetta. Viemme lapsen piiitkästä aikaa hoitoon ja meillä on vaimon kanssa pari tuntia aikaa, ehkä enemmänkin. Seksi on ollut vähissä, vaikka molemmat sitä kaipaamme, mutta haastavan lapsen kanssa sitä ei ole aina jaksanut kun nukahtaa illalla itsekin.
Tänään kun palaamme kotiimme kahdestaan, sidon vaimoni silmät, levitän sängylle pyyhkeitä ja talutan hänet vaatteet vielä päällä makaamaan sängylle. Aloitan hieromalla jalkoja öljyn avulla. Käyttäydyn asiallisesti, ja toimin kuin ammattihieroja. Tämän hieronnan tarkoitus on ensin olla kiisoitteleva, riisun vaimoni sitä mukaa kun hieronta etenee. Jossain vaiheessa olen itsekin alasti, ja alan hieroa häntä nuru tyylisesti. Välillä käytän kulliani pillun sulla mutta kiusaan ja hieron. Puristelen pyllyä ja tissejä ja välillä pussaan pitkin kehoa. Jossain kohtaa työnnyn vaimooni ja sen jälkeen hieronta saa jäädä. Aloitan hellällä rakastelulla ja lupaan että tämä sessio päättyy siihen, kun vedän vaimoani hiuksista doggystylessä ja paukutan sperman takaapäin syvälle hänen pilluun. Vaimo saa kerrankin voihkia ja kiljua niin että naapurit kuulee.
Ihan kaikin tavoin. Eilen tein aloitteet, pukeuduin seksihepeneisiin ja leikimme "sido minut ota minut" leikkiä melkeen 2h. Syötiin marjoja maustamattoman yoghurtin kanssa leikin jälkeen ja oli tyydyttävää. Tänään uusiks, mutta voisin kyllä vaihteeksi kiinnittää mieheni sänkyyn koko illan seksileluksenim😉
Vierailija kirjoitti:
Tästä päivästä on ollut puhetta. Viemme lapsen piiitkästä aikaa hoitoon ja meillä on vaimon kanssa pari tuntia aikaa, ehkä enemmänkin. Seksi on ollut vähissä, vaikka molemmat sitä kaipaamme, mutta haastavan lapsen kanssa sitä ei ole aina jaksanut kun nukahtaa illalla itsekin.
Tänään kun palaamme kotiimme kahdestaan, sidon vaimoni silmät, levitän sängylle pyyhkeitä ja talutan hänet vaatteet vielä päällä makaamaan sängylle. Aloitan hieromalla jalkoja öljyn avulla. Käyttäydyn asiallisesti, ja toimin kuin ammattihieroja. Tämän hieronnan tarkoitus on ensin olla kiisoitteleva, riisun vaimoni sitä mukaa kun hieronta etenee. Jossain vaiheessa olen itsekin alasti, ja alan hieroa häntä nuru tyylisesti. Välillä käytän kulliani pillun sulla mutta kiusaan ja hieron. Puristelen pyllyä ja tissejä ja välillä pussaan pitkin kehoa. Jossain kohtaa työnnyn vaimooni ja sen jälkeen hieronta saa jäädä. Aloitan hellällä rakastelulla ja lupaan että tämä sessio päättyy siihen, kun vedän vaimoani hiuksista doggystylessä ja paukutan sperman takaapäin syvälle hänen pilluun. Vaimo saa kerrankin voihkia ja kiljua niin että naapurit kuulee.
Tuo kuulostaa juuri sellaiselta mistä itsekin usein haaveilen kuinka tapahtumat etenisivät. Totuus on kuitenkin yleensä aivan toinen. Usein miten jää koko seksi saamatta tai jos sitä on niin se on sellainen perinteinen pikapano.
Voihan sitä kokeilla. Tai vähän se riippuu.
Jompikumpi yleensä. Tai vähän se riippuu.
-millaiset esileikit?
Jommankumman aloittamat. Tai vähän se riippuu.
Molemmilla on jotain. Tai vähän se riippuu.
Jotain aina tapahtuu. Tai vähän se riippuu.
Jotenkin se aina yleensä. Tai vähän se riippuu.
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa lukea näitä kun itse ei saa kuin säälistä joskus tyhjentää kassit,ei ole esileikkejä,eikä seksielämääkään,vain säälipillua harvoin.
Yritä kääntää asia jotenkin win-win tilanteeksi, kuten meillä. Vaimoa ei homma juuri kiinnosta, mutta onnekkasti hän on tavattoman altis hartia- ja niskajummeille. Siinä sauma! Annan kylkiasennossa takaapäin pöksyt-pois-hartiahieronnan, niin siinä ikäänkuin kumpikin hyötyy tilanteesta!
Loppukevennyksenä: Mikä on nopein tapa saada vaimo sanomaan EI?
V= kysy vaimolta, kokeiltaisiinkos jotain uutta!
m71
Kyllä