G: MITEN teillä harrastetaan seksiä?
-aloite: kumpi tekee ja miten?
-millaiset esileikit?
-onko teillä jotain suosikkiasentoja?
-mitä tapahtuu välittömästi seksin jälkeen?
-onko seksi puolisosi kanssa mielestäsi tyydyttävää?
Kommentit (67)
Yleensä minä teen aloitteen tarttumalla siittimestä julkisella paikalla
Sitten juostaan julkiseen vessaan kiireellä
Sitten siellä ollaan seinää vasten ja ahah
Sen jälkeen menemme kauppoihin ja sanomme olipas eri kivaa
On usein liiankin tyydyttävää, tuntuu että koko vessa kuulee
Joo'o näin juuri miten tuo edellinen on kirjottanu...olen monta kertaa kuullut hirveetä voihketta ja huutoa vessoista...
Pakko sanoa että kiihotun siitä kyllä ja itsekin masturboin samaan aikaan....
Pikkutuhmaa tirkistelyä, SÄÄLITTÄVÄÄ!
Yleensä ei kyllä seksiä tipu. Mies ei millään vain kiihotu minusta. Painan 122kg ja olen 148cm pitkä. Onko vika minussa?
Molemmat tekevät aloitteen, mutta ehkä teen miestä useammin. Ihan vain suoraan kysytään, harvemmin sitä mitenkään hiplailemaan ruvetaan.
Esileikkeinä suudellaan ja kosketellaan toisiamme. En anna nuolla, mutta otan aina suihin.
Yleensä suihinoton jälkeen hyppään satulaan. Kun olen saanut, vaihdamme asentoa joko lähetyssaarnaajaan, jossa tulemme yhtaikaa tai pikaiseen doggyyn.
Seksin jälkeen makoillaan ja mennään yhdessä suihkuun. Miehellä on tapana suudessa suihkusta lähtiessään, jonka jälkeen molemmat jatkavat omia juttujaan.
Olen tyytyväinen. Mies ei keksi, miten seksi olisi tyydyttävämpää, joten eiköhän hänkin ihan tyytyväinen ole. Myös kertojen määrä viikossa sopii molemmille.
N26
^kyllä on. Laihduta oikein kunnolla! Sit kun oot laihtunut, niin mieti esim sitä et kannattaisko vaatekaappi uusia, kenties uus hiustyyli? Ja sit hotit alusvaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Muna pilluun ah ah
Juuri näin.
Vituttaa lukea näitä kun itse ei saa kuin säälistä joskus tyhjentää kassit,ei ole esileikkejä,eikä seksielämääkään,vain säälipillua harvoin.
aloite: kumpi tekee ja miten?
-Se, kumpaa panettaa.
millaiset esileikit?
-Koskettelua, pussailua, suuseksiä joskus puolin ja toisin, sormipeliä..
onko teillä jotain suosikkiasentoja?
-Takaapäin taitaa olla se yleisin
mitä tapahtuu välittömästi seksin jälkeen?
-riippuu tietysti siitä mihin aikaan vuorokaudesta seksi tapahtuu, peseydytään kumminkin aina eka, yleensä saatetaan vähän aikaa lojua ja halailla tms..
onko seksi puolisosi kanssa mielestäsi tyydyttävää?
-Todella hyvää. Ollaan oltu yhdessä 5vuotta ja ollaan yhtämieltä siitä että seksi on tässä suhteessa ainut asia mikä on aina toiminut täydellisesti.
Mies tekee aloitteen käskemällä riisumaan vaatteeni ja ottamman suihin. Sitten se panee. Yleensä takaapäin hiuksista kiskoen. Seksin jälkeen menee yleensä tupakalle ja sitte tekemään mitä milloinkin. Tai nukkumaan. On jotenki hyväksikäytetty olo...
Puolison kanssa: puoliso. Koskettelee, suutelee, pyörii ympärillä.
-millaiset esileikit?
Puolison kanssa: En jaksa esileikkejä. Kostun todella nopeasti. Jos on pakko, koskettelua ympäri vartaloa.
Puolison kanssa: lähetyssaarnaaja, doggystyle, ratsastus.
Puolison kanssa: joko hän jää kalu sisälläni makaamaan päälleni tai käydään pesulla ja jatketaan omia juttujamme.
Puolison kanssa seksi ei nimenomaan ole tyydyttävää. En haluaisi sitä ollenkaan hänen kanssaan.
aloite: kumpi tekee ja miten?
Yleensä minä (nainen), mieskin joskus. Kysytään viekoittelevaan sävyyn, että mennäänkö "halimaan", molemmat tietää, mitä silloin on mielessä.
-millaiset esileikit?
Suutelua ja koskettelua, silittelyä puolin ja toisin. Mies rämplää minua, minä otan suihin.
Miehen suosikki takaapäin + minä päällä, ja mun suosikki lähetyssaarnaaja. Yleensä ollaan sekä lähetyssaarnaajassa, että takaapäin. Joskus olen päällä, mutta harvemmin, koska en pidä siitä.
Joskus halailemme pienen hetken (muutaman minuutin), mies vie kortongin roskiin ja käymme pesemässä värkkimme.
Kyllä. Sitä on tarpeeksi ja saan melkein aina.
Meillä seksi ihan paskaa nykyisin. Silloin kun tekisi mieli ei sitä ole mahdollista harrastaa.. Meillä kohta 2 v. lapsi. Viimeksi tänä aamuna minua panetti ja siinä olis ollut pitkästä aikaa hyvää seksiä tiedossa. Kerettiin jo vähän aloittaa touhua kunnes... Lapsi tulee lauleskellen sänkyymme lelujensa kanssa.. Se sitten siitä..
Mies tekee usein aloitteen. Menen sohvalla peppu pystyyn. Räkäisy ja mies panee kunnes laukeaa.
Mennään vessaan pesulle, ei puhuta. Sitten jatketaan omia juttuja tai laitetaan iltapalaa tms.
Seksi tuntuu kylmältä ja paskalta. Tarpeiden tyydyttämiseltä miehen osalta. Seksiä noin kerran viikossa.
Minä vain tungen munaa vaimon perseeseen niin vitun lujaa niin hyvä tulee
Fwb kirjoitti:
Puolison kanssa: puoliso. Koskettelee, suutelee, pyörii ympärillä.
-millaiset esileikit?
Puolison kanssa: En jaksa esileikkejä. Kostun todella nopeasti. Jos on pakko, koskettelua ympäri vartaloa.
Puolison kanssa: lähetyssaarnaaja, doggystyle, ratsastus.
Puolison kanssa: joko hän jää kalu sisälläni makaamaan päälleni tai käydään pesulla ja jatketaan omia juttujamme.
Puolison kanssa seksi ei nimenomaan ole tyydyttävää. En haluaisi sitä ollenkaan hänen kanssaan.
Miksi olet tämän ihmisen kanssa? Itse en pysty olemaan suhteessa, jossa en halua toisen koskevan mua. Enkä millään tavalla kostu, jos tämä ihminen koskettaa minua. Been there, done that. Tosin tässä mun tapauksessa arki hänen kanssaan oli myös ahdistavaa, sekä liika alkoholinkäyttö, joten se peilautuu kyllä makkariin.
Kun menen aänkyyn vaimo hiplaa rintojaan . Imen ja puristelen rintoja käsi vaimon housuissa. Sit runkkaan koko kädellä hänelle orkun jonka jälkeen panen takaapäin itselleni
Vierailija kirjoitti:
-millaiset esileikit?
Yleensä mies, koska mulle sopii koska tahansa ja miestä taas ei ihan koska tahansa haluta
Yleensä ei juuri ole, korkeintaan pari minuuttia jotain halailua tai sivelyä tai miehelle hetki suuseksiä
Takaa päin eri muodoissa tai niin että istun miehen syliin etupäin niin että mieskin istuu ja mies hieroo klitorista orkun tai pari samalla kun panee
Kun mies on lauennut, käsi kupiksi pillun suulle ja molemmat menevät vessaan pesulle
Asteikolla heikko-tyydyttävä-hyvä-erinomainen on tyydyttävää
Yleensä aina mies, joka on dominoiva osapuoli, eipä ole koskaan pakkeja vielä saanut.
-millaiset esileikit?
Ei välttämättä hirveästi aina ole, halaillaan tai välillä kosketellaan, hieman suuseksiä tms. Kummatkin kyllä lämpenevät melkoisen nopsaan.
Lähetyssaarnaaja ja takaapäin
Rauhoitellaan pulssia ja hikeä, jutellaan miten homma meni kummallakin ja mistä milloinkin.
ON, TODELLAKIN! Samaa mieltä on myös kumppani, kummatkin nauttivat 100-0.
Muna pilluun ah ah