Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko harrikka-miehen?

Vierailija
27.08.2010 |

Perustele.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä moottoripyöristä enkä jaksaisi miehen jatkuvaa pyörimistä talleilla / hänen samanhenkisiä kavereitaan.

Vierailija
2/37 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrikat pitävät aivan hirveää ääntä, ympäristöhaitta oikein (asumme ylämäessä liikennevalojen jälkeen kaupungin keskustassa). Inhoan kaikkia moottoripyöriä ja -pyöräilijöitä, mutta harrikat ovat pahimpia. Tai no, mopo pitää joskus lähes yhtä ärsyttävää ääntä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustelu: kun otat yhden, saat ne kaikki muutkin kaupan päälle.

Ovat kauniisti ilmaistuna aika yhteisöllistä sakkia.

Vierailija
4/37 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisin.

Vierailija
5/37 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehessä itsessään olisi ominaisuudet kohdallaan ja kemia pelaisi.

Vierailija
6/37 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuisia pikkupoikia. Harrikalla revitteleminen nyt on lähinnä samaa kuin päristimet pikkupojan fillarissa tai ään-ään-ään-autoleikit.

Vierailija
7/37 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että meillä ei olisi paljoakaan yhteisiä harrastuksia (esim purjehdus ja lenkkeily).

Vierailija
8/37 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Honda-mies, ja itsellänikin on Honda, en siis kaipaa Harrikka-miestä. Ylipäätään mua ei kauheasti houkuttele Harley-Davidson-merkkiset konepyörät, mulla on itsellä melkoisen eri maku mopojen suhteen.

Vierailija
9/37 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scania -miehen ottaisin vaikka heti.

Vierailija
10/37 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samaa voi sanoa vaikka urheilijoista, muusikoista ja monista uskontokuntien edustajista (hellunta?aiset, lestadiolaiset jne.)

Vierailija
11/37 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samaa voi sanoa vaikka urheilijoista, muusikoista ja monista uskontokuntien edustajista (helluntalaiset, lestadiolaiset jne.)

Vierailija
12/37 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään itsekin ajella ja mullakin on harrikka. Talliporukan kanssa tulee kyllä pyörittyä, hauskaa on ollu :)

Yleisesti ottaen harrikka-mies termi on aika erikoinen. Kun sen merkkisellä pyörällä ajelee kaikenlaisia ihmisiä, lääkäreistä ahtaajiin, sähkäreistä opettajiin. Ajovaatteet ehkä on se yhdistävä tekijä, ei luonteenpiirteet tai muut ominaisuudet.

Usein kuitenkin ajatellaan, että helvetin enkelit ja harrikkakuskit on sama asia. Ei pidä yhtään kutia!!!

Vierailija
13/37 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en minä tällä puolierakkoluonteellani pidemmän päälle jaksaisi, jos kotona aina lappais porukkaa tai pitäis jatkuvasti olla menossa johonkin suuntaan (tarkoitan nyt tätä jo aiemmin mainitsemaani yhteisöllistä puolta). Toisaalta, en usko, että sellainen ihminen alkais olemaankaan minunlaisen kaa, joten tässä suhteessa voi sanoa, että tasan käy onnen lahjat. ;)

Nuo luettelemasi muusikot, urheilijat ja uskontokuntien edustajat kuuluvat (minun käsitykseni mukaan) samantapaiseen, erittäin tiiviiseen ja yhteisölliseen porukkaan, enkä tarkoita tätä mitenkään negatiivisessa mielessä.

Olen vain sellainen ihminen, että haluan ympärilleni paljon hiljaisuutta vapaa-ajallani, kun töissä meteliä ja menoa on senkin edestä.

t. Sama uudelleen

Ja samaa voi sanoa vaikka urheilijoista, muusikoista ja monista uskontokuntien edustajista (helluntalaiset, lestadiolaiset jne.)

Vierailija
14/37 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin heti, itse asiassa tosi mielellään! ;-)

Vierailija
15/37 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on harrikka-mies? Mies joka omistaa harrikan? Mieheni on koulutukseltaan insinööri, työskentelee IT-päällikkönä, meillä on rivarikolmio, koira ja lapsi sekä kaksi autoa ja minä olen tällä hetkellä kotona lapsen kanssa. Ai niin, ja mieheni omistaa Harley Davidsonin.

Vierailija
16/37 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitään bandidos-kerholaista kyllä en!

Vierailija
17/37 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi vaan kun ei ole osunut kohdalle...

Vierailija
18/37 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli en vaihtaisi nykyistäni mihinkään, mutta voisin ostaa harrikan niin itselleni, kuin tuole ukolleni. Mutta taitaa jäädä ikuiseksi haaveeksi.

Vierailija
19/37 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei haittaisi, että on motoristi.

Vierailija
20/37 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä jo tommaoinen jenkkiautoharrastaja ja ne taitaa olla vähän jo samaa kastia... Onneks kaikki muutkin alkaa olemaan perheellisiä, niin ei niin paljoa aika menee enää tuolla kulmilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan