Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko harrikka-miehen?

Vierailija
27.08.2010 |

Perustele.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jo mies, enkä koe tarvetta vaihtaa mihinkään.

Ei ne harrika-miehet tai -naiset ole yhtään sen erikoisempia kuin muutkaan.

Vierailija
22/37 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on harrika-mies.

Tuo on varmasti yksi väännös Harley-Davidsonista, mutta kyllä Harrikka on huomattavasti yleisempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana on! Värkkää sekä minua että pyörää.

Eivät nämä ole kaikki samanlaisia.

Niinkuin eivät (toivottavasti!) kaikki Honda-miehetkään ole sellaisia orangutangeja kuin siinä radiomainoksessa =)

Vierailija
24/37 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska aina ne paljastuu harrikkamiehiksi aika äkkiä =). Itsekin ehdottomasti ennemmin custom, kuin kyykkyihminen, mutta silti... Vastauksena siis: ottaisin!

Vierailija
25/37 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ehdottomasti ennemmin custom, kuin kyykkyihminen, mutta silti... V

on aika hassua, että on vain custom tai kyykky, ikään kuin ne olisivat ainoat pyörätyypit. Mulla ei oo kumpaakaan, ajan matkaendurolla.

Vierailija
26/37 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika hassua, että on vain custom tai kyykky, ikään kuin ne olisivat ainoat pyörätyypit. Mulla ei oo kumpaakaan, ajan matkaendurolla.

Niin justiinsa, täällä toinen kurapyöräilijä. Ja voisin ottaa harrikka-harrastajan, tosin siippa tykkää kyykyistä.

Vierailija
27/37 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä lajitoveri Niin justiinsa, täällä toinen kurapyöräilijä. Ja voisin ottaa harrikka-harrastajan, tosin siippa tykkää kyykyistä.

Meitä enskoista tykkääviä naisia tuntuu olevan melkoisen vähän!

Vierailija
28/37 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä lajitoveri Niin justiinsa, täällä toinen kurapyöräilijä. Ja voisin ottaa harrikka-harrastajan, tosin siippa tykkää kyykyistä.

Jälleen kerran huomaan aliarvioineeni Av:n. Nöyrimmät anteeksipyyntöni=)

Ei vaan tosissaan, en uskonut täällä pyörivän enduilijoita, ja oikaisin yhden mutkan suoraksi. Kiva kun palautitte ruotuun ;). Kurapyörä on kaunis, ei yhtä kaunis kuin custom, mutta kauniimpi kuin kyykky...

T. Se Kyykky vs Custom =)

Vierailija
29/37 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ollut jo kohta 28 vuotta, eikä hän tarvii vielä tikapuita pyörän päälle kipuamiseen, niin että harrikka saa vielä odottaa.

Harrikkakuskeja riittää moneksi niin kuin harrikoitakin.

Meillä on neljä eurooppalaista pyörää ja ystäväpiirissä sekä pyörällisiä että pyörättömiä, sulassa sekasotkussa.

Vierailija
30/37 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sivistyneistä ja hoikista miehistä, jotka eivät tarvitse mopoa miehisyytensä jatkeeksi

Vierailija
31/37 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sivistyneistä ja hoikista miehistä, jotka eivät tarvitse mopoa miehisyytensä jatkeeksi

ja hoikka, ja hänellä on moottoripyörä (kuten mullakin). Ei Harrikka kuitenkaan. Sen sijaan epäilisin hieman sun sivistystä, kun sulla on noin takapajuiset käsitykset ihmisistä, jotka ajaa moottoripyörällä.

Vierailija
32/37 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän on. Itse tunnen 2kpl joista toinen on tainnut lopettaa ajamisen kokonaan. Itse olen sitä tavanomaisempaa sukupuolta jota kurapiireissä esiintyy.

Vierailija
33/37 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei varmaankaan olisi mitään keskusteltavaa.

Vierailija
34/37 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka eläkeiänkynnyksellä hurahtanut moottoripyöriin ja etsii jotain menetettyä nuoruuttaan? Suurinosa moottoripyöräharrastajista on nykyään naisia ja eläkeläisiä.

Vierailija
35/37 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelläni on ollut harrikka 21-vuotiaasta, on koulutukseltaan DI, hoikka ja urheilullinen.

Kokoontumisajoissa on ollut aina mukavaa porukkaa.

Vierailija
36/37 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrikat on paskoja.

Vierailija
37/37 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ne yleensä puunaa niitä pyöriään jatkuvasti. HD:ta pitää myös rassata koko ajan. Mulla on 27-vuotias Honda, jolle ei ihan kauheasti tarvitse tehdä mitään, se toimii niin kuin junan vessa (tai ainakin melkein). En oikein usko, että meidän filosofiat osuis yksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme