Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö teitä muita häiritse yhtään, ettei totuus koronaviruksesta koskaan selvinnyt?

Vierailija
22.03.2024 |

HS: Tiedelehti Nature: WHO ei yritä enää selvittää koronaviruksen alkuperää

Maailman terveysjärjestö luopui tutkimuksista, koska Kiina teki ne mahdottomiksi.

https://www.hs.fi/tiede/art-2000009395760.html

Kiina toistuvasti kieltäytyi luovuttamasta tutkijoiden pyytämää dataa ja teki viruksen alkuperän tutkimisesta mahdotonta. Maailman johtavat tiedemiehet ja matemaatikot ovat tällä hetkellä sillä kannalla, että me emme yksinkertaisesti tiedä, mitä tapahtui Wuhanissa loppuvuodesta 2019. Virus saattoi tulla villieläintorilta, tai laboratoriosta, tai jostain aivan muualta. Kiinalaiseen kulttuuriin ja systeemiin kuuluu vahvasti se, että kaikin keinoin vältellään kasvojen menetystä, eli kaikki virheet ja epäkohdat pimitetään.

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mä keskittyisin siihen mitkä tahot tienas eniten koronalla. Mun tietääkseni Kiina ei takonu massia niin paljon kun läntinen lääketeollisuus 

Raha sen kertoo. Ja sit viel ne poliittiset agendat mitä puskettiin läpi kaikella tolla. 

Mä nään lännen syyllisenä itse. 

Kiina ei meille valehdellu, vaan meiän omat ihmiset. 

Vierailija
2/102 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiina-virus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän mä keskittyisin siihen mitkä tahot tienas eniten koronalla. Mun tietääkseni Kiina ei takonu massia niin paljon kun läntinen lääketeollisuus 

Raha sen kertoo. Ja sit viel ne poliittiset agendat mitä puskettiin läpi kaikella tolla. 

Aivan varmasti jotain meni hirvittävällä tavalla pieleen Kiinassa. Ehkä sitten vaan meidän oman tahot, lääketeollisuus ym, näkivät siinä mahdollisuuden kääriä ison tukon rahaa. Mutta eihän ne rokotteet, jotka puskettiin markkinoille ja jopa palkittiin jopa lääketieteen Nobelilla, tieteellisen metodin käytännöt tyystin ohittaen, edes tepsineet virukseen kovin hyvin. Tartuttamista ne eivät estäneet, vaikka näin alkuun väitettiin.

Vierailija
4/102 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se on?

Vierailija
5/102 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se on?

Ihmisillä on kultakalan muisti eikä tämmöiset asiat kuten globaali pandemia jaksa kovin pitkään kiinnostella, niin mikä vaan puhallus menee läpi.

Vierailija
6/102 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman globalisaatiota, kapitalismia ja luonnon riistoa ongelma olisi jäänyt Kiinaan.

Vierailija
7/102 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman globalisaatiota, kapitalismia ja luonnon riistoa ongelma olisi jäänyt Kiinaan.

Totta tämäkin. Ehkä tämä oli vain hinta siitä, että Kiina toimii kapitalistisen lännen tavaratehtaana.

Vierailija
8/102 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se rokote otetaan!

#tutkittu #testattu #turvallinen #tehokas #neljävalhetta

Vierailija
9/102 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee, että ihmiset lähtivät ihan vauhkona käytännössä täysin naurettavaan nuhakuumeeseen mukaan - verissäpäin mukiloitiin toisia juostenk*stun "tiedemehun" eteen ja toivottiin, että toisinajattelijat leiritetään.

Vierailija
10/102 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
11/102 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse epäilen, että nämä kaikki lisääntyneet syövät, äkkikuolemat ja sydänvaivat nimenomaan johtuvat viruksesta eikä rokotteesta. Myös epäilen, että kyseessä on laboratioriossa valmistettu virus, joka pystyy muuntumaan loputtomasti menettämättä tehoaan, esim. marraskuussa 2023 se niitti Suomessa valtavan määrän ihmisiä. Korona ei ole kadonnut minnekään, vaikka siitä ei enää puhuta.

Vierailija
12/102 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. En ottanut yhtään rokotetta. 

Vierailija
13/102 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua häiritsee, että ihmiset lähtivät ihan vauhkona käytännössä täysin naurettavaan nuhakuumeeseen mukaan - verissäpäin mukiloitiin toisia juostenk*stun "tiedemehun" eteen ja toivottiin, että toisinajattelijat leiritetään.

Se oli pelottavaa ja jopa traumatisoivaa, miten nopeasti ja totaalisesti oltiin halukkaita hylkäämään ihmisoikeudet, sananvapaus ja sivistys vain yhden rokotteen tähden. Sitä rokotetta ei saanut kyseenalaistaa yhtään.

Vierailija
14/102 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä pirusta sitä tietää, millainen lehmänkauppa tuolla on taustalla.

Niin sairaaksi maailma mennyt. Jos mietti maailmanhallituksen.ideaa, niin eikö se ole juri pahojen tahojen liittoutuminen keskenään massiivisen enemmistön alistamiseksi ja keinojahan on toki loputtomasti nykyteknologialla.

Tämän toivoisi olevan ikuisesti scifiä. Voi olla iso syy siinä miksi moni arpoo lasten tekemisen kohdalla myös juuri nyt. Ymmärrän täysin. Semmoisessa valheen sumussa juuri nyt elämme monen asian suhteen.

Vierailija
15/102 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse, maailmassa on niin monta muutakin asiaa mitä en tiedä ja jos alkaisin niitä pähkäileen niin en ehtisi mitään muuta tehdäkään.

Vierailija
16/102 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KAIKKI koronatestit ja maskit tulivat Kiinasta. Ei takonut massia ei.

Vierailija
17/102 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti jotain meni hirvittävällä tavalla pieleen Kiinassa. Ehkä sitten vaan meidän oman tahot, lääketeollisuus ym, näkivät siinä mahdollisuuden kääriä ison tukon rahaa. Mutta eihän ne rokotteet, jotka puskettiin markkinoille ja jopa palkittiin jopa lääketieteen Nobelilla, tieteellisen metodin käytännöt tyystin ohittaen, edes tepsineet virukseen kovin hyvin. Tartuttamista ne eivät estäneet, vaikka näin alkuun väitettiin.

Menikö pieleen vai suunnitelman mukaan? Wuhanin labra sai amerikkalaisrahoitusta. Euroopassa oli noille vuosille suunniteltuna rokotepassin koeajo, suunnitelma oli ihan virallisilla sivuilla luettavissa ja päivätty ennen covid pandemian alkua. Löytyi vielä joku aika sitten enää googlen kuvahaulla.

Follow the money. Tämä oli ihmiskoe ja samalla tietyt tahot pääsi tekemään massia.

18/102 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä lähtien kun luin luotettavasta tieteellisestä lähteestä, että asiantuntijoiden mukaan koronaviruksen rakenteessa on osa jota ei ole aiemmin tavattu luonnossa, aloin pitää todennäköisimpänä vaihtoehtona, että se on kiinalaisessa laboratoriossa tehtailtu.

Jos näin on, pidän törkeänä, mutta en yllättävänä, että Kiina ei myönnä ja anna tutkia asiaa. Virus aiheutti niin paljon tuhoa ympäri maailmaa, pitkäaikaista stressiä, kuolemia, osalle ihmisistä elinikäisiä vammoja... 

Vierailija
19/102 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Näihin pandemioihin oltiin myös valmistauduttu ainakin 20 vuoden ajan, siis varauduttu jos tällänen osuu kohalle. Silti kaikki meni oudosti. Mikä oli OUTOA

Vierailija
20/102 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koettakaa jo päästä yli noista harhoistanne. 1 670 000 ihmishenkeä pelastettiin kuolemalta rokotteilla.

Sen rokotteen koodihan selvisi jo silloin kun ensimmäinen virusnäyte saatiin. Rokotetta testattiin miljooniin vapaaehtoisiin ensin siellä aasiassa ja kun tauti levisiä enemmän muualle, niin sitten sielläkin. Vuodessa kyllä ehditään testata rokote, kun on tauti on niin yleinen, toisin kuin  joissain sairauksissa testiin menee pitempään, kun ei sairastuneita ole tarpeeksi paljon.