Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kysy kätilöltä...

Vierailija
27.08.2010 |

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitä on moneksi ja toisaalta aina ei kemiat kohtaa!

Vierailija
22/30 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on tilanteita, että ei voida vielä/enää antaa lääkettä...

palautteen antaminen on tärkeää...mutta valitettavasti aika kova juttu saa olla, että työpaikka menee. Ikävä kyllä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi toinen sanoo että huutaa ei saa, toinen taas että saa huutaa ja opastaa käyttämään matalia ääniä joista saa voimaa. Jälkimmäinen oli kokemukseni mukaan oikeassa. Ensimmäinen oli iäkäs (ja varmasti kokenut) naislääkäri joka tuli hakemaan leikkaukseen, mitä ei sitten onneksi tarvittukaan.

Pyydän anteeksi tätä negatiivis-sävytteistä puheenvuoroani. Minulle on jäänyt valtavan huonot kokemukset, valitettavasti.

Voimia, kokemus on varmaan ollut tosi nöyryyttävä!

Vierailija
24/30 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on usein vaikeampi synnytys...päätyy usein imukuppiin tai sectioon riippuen suhteellisesta suhdasta - eli äidin lantiosta, vauvan koosta...

joka kysyin siis kun lapsi kasvot "eteenpäin". minulla tuli vauva sektiolla, mutta kukaan ei kertonut, miksi..

Vierailija
25/30 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalisti vauva syntyy kasvot äidin selkään päin!

on usein vaikeampi synnytys...päätyy usein imukuppiin tai sectioon riippuen suhteellisesta suhdasta - eli äidin lantiosta, vauvan koosta...

joka kysyin siis kun lapsi kasvot "eteenpäin". minulla tuli vauva sektiolla, mutta kukaan ei kertonut, miksi..

Vierailija
26/30 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukana niissä kuvioissa oli??! Synnytyssalissa??!!

-ketjua lukenut-

Vierailija
27/30 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

molempien synnytysten yhteydessä repesin, ensimmäisen kanssa tehtiin episiotomia ja silti repesin vielä lisää. molemmat lapset olivat suuriakin. kuinka todennäköistä on, että kolmannenkin synnytyksen yhteydessä saisin repeämiä?

Vierailija
28/30 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kesti ihan tolkuttoman kauan, kun siihen tuli tosiaan yli 30min tauko - lääkärin vuoronvaihdon takia.

3

Vierailija
29/30 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhtautumisesi synnyttäjiin, kun olit itse synnyttänyt? (Jos siis aloitit työt ennen kuin itse sait lapsia.) Jos sinulla oli jo lapsia, kun aloitit, niin mitä muut kätilöt ovat sanoneet? Muuttuiko heidän suhtautumisensa omien kokemusten myötä?

Vierailija
30/30 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kesti ihan tolkuttoman kauan, kun siihen tuli tosiaan yli 30min tauko - lääkärin vuoronvaihdon takia.

3

mutta oli ne tosiaan aika nuijia siellä synnärilläkin. Tsemit sulle, näin jälkikäteenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä