Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä pitäisi luopua pitkistä hiuksista ja miksi?

Vierailija
24.08.2010 |

Mun mielestä ei koskaan. Pitkät ja harmaat hiukset ovat ihanat :)

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli päätä ihan itse.

Vierailija
2/47 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viikonloppuna kokoontumisajoissa, ja näin maailman suloisimman harmaatukkaisen naisen. Hänellä oli villi, pitkä kiharapehko. Hän oli kuin pieni keijukainen moottoripyörän selässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei koskaan. Pitkät ja harmaat hiukset ovat ihanat :)

Hiustyylin pitää sopia ihmiselle, ei ikään.

Vierailija
4/47 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne lähtivät päästä eli noin 75-vuotiaaksi asti.

Vierailija
5/47 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois jotkut luopua, eli kerrostaa ne pitkät hiukset. Kaikille ei vaan sovi se tasapitkä klassinen hiusmalli, mutta muuten pitkät hiukset sopii kyllä miltei naiselle kuin naiselle iästä riippumatta!

Vierailija
6/47 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen taasen 43v:nä pitkähiuksinen. Taas tekisi mieli leikata lyhyeksi. Ja sitten taasen kasvatan joskus takaisin, tiedän sen, koska kyllästyn jälleen. Miten niin "luopua pitkistä hiuksista". En minä ainakaan mitenkään tunne luopuvani, vaihtelu virkistää.

Tiesithän ap, että hiukset kasvaa vielä haudassakin. :)

Vierailija
7/47 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

PAKSUT ja pitkät, mutta meikäläisen hiirenhäntähiukset eivät näyttäisi pitkinä kovinkaan tyylikkäiltä, siksi oma harmaa pääni on varustettu lyhyillä hiuksilla.

Vierailija
8/47 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihana, ryppyinen vanha nainen, varmaan seitsemänkymppinen, jolla on kauniit, pitkät, harmaat hiukset.

Sellaiseksi tähtään itsekin. :)

Vierailija
9/47 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois jotkut luopua, eli kerrostaa ne pitkät hiukset.

pitäis kerrostaa. En todellakaan kerrosta. Mulla on paksu tukka, jota tykkään pitää kiinni eri tavoin. Jos päällimmäiset hiukset ovat lyhyempiä, tämä on huomattavasti hankalampaa. Lisäksi sitä kerrostettua tukkaa pitää föönätä ja kiharrella ym. jotta näyttää hyvältä. Ja ennen kaikkea pitää käydä kampaajalla sitä leikkuuttamassa.

Ei mun tukka ole ihan tasapitkä, se on semmoinen, miksi on sattunut kasvamaan. Lyhennän latvoista aiva välillä muutaman sentin, mutta ei ole tasalatvat.

Vierailija
10/47 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesithän ap, että hiukset kasvaa vielä haudassakin. :)

vaan iho vetäytyy.

Vierailija
11/47 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin lähinnä niitä, jotka pitää aina auki hiuksiaan, kun ehdotin kerrostamista..

t: se justiin

Vierailija
12/47 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois jotkut luopua, eli kerrostaa ne pitkät hiukset. Kaikille ei vaan sovi se tasapitkä klassinen hiusmalli, mutta muuten pitkät hiukset sopii kyllä miltei naiselle kuin naiselle iästä riippumatta!

Etenkin kahdenkympin ylittäneillä naisilla suorana roikkuva pitkä tukka näyttää vetävän naamaakin alaspäin. Joillekuille pitkä tukka sopii, mutta yleensä heillä on sirot kasvot.

Vierailija
13/47 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin lähinnä niitä, jotka pitää aina auki hiuksiaan, kun ehdotin kerrostamista..

t: se justiin

Musta vaan tuntuu, että AINA, kun AV:lla puhutaan pitkistä hiuksista, alkaa se mantra, että pitkät hiukset TÄYTYY kerrostaa, jotta niitä saa pitää. Muuten ei. Kyllä mä pidän joskus aukikin hiuksia, ja ihan kivoilta näyttävät, vaikka kerroksia ei olekaan.

Vierailija
14/47 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lyhyitä hiuksia suositellaan aina toisille...

Miksi kukaan oikeasti haluaisi näyttää androgyyniltä?

Vierailija
15/47 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä vaiheessa tälle tukalle on aika tehdä jotain. Tunnustan sen tosiasian, että jossain vaiheessa maan vetovoima rupeaa kutsumaan poskiani turhan paljon ja pyrin sitten tekemään jotain hämäävää vastaliikettä.

Tiedän yhden n 50v naisen jolla on paksu tasamittainen tukka ja kyllä se auki ollessa tekee hänet paljon väsyneemmän oloiseksi kun hiukset roikkuu siinä sivuilla. Nutturalla on paljon ylväämmän oloinen :)

Vierailija
16/47 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lyhyitä hiuksia suositellaan aina toisille...

Miksi kukaan oikeasti haluaisi näyttää androgyyniltä?

ja sitten lyhyt androgyyni. Oi ihana av :-D

Vierailija
17/47 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin kahdenkympin ylittäneillä naisilla suorana roikkuva pitkä tukka näyttää vetävän naamaakin alaspäin. Joillekuille pitkä tukka sopii, mutta yleensä heillä on sirot kasvot.

Paljon nuorekkaammalta näyttää ylös nostetut hiukset, joko kokonaan tai sivuhiukset/etuosa hiuksista kuin lyhyt tanttatukka. Tai sitten ne lyhyemmät kerrokset lähellä kasvoja.

Vierailija
18/47 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty jos hiukset alkavat harventua tms. niin ne pitkät hiukset eivät enää ole niin kauniit.

Vierailija
19/47 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty jos hiukset alkavat harventua tms. niin ne pitkät hiukset eivät enää ole niin kauniit.

Vierailija
20/47 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) rahaton käymään kampaajalla

b) saamaton käymään kampaajalla säännöllisesti

c) laiska kuin mikä, ei jaksa laittaa pitkän tukan kuin liimaponnarilla vedettynä pitkin päätä, ei edes kihartaa

d) hygienianhoito huono, tukka on liimaponnarilla, koska on todennäköisesti likainen, yöks!

e) itsetunto heikko, tyyppi on aina saman näköinen, koska ei uskalla olla muun näköinen, aina saman näköisenä oleminen tuo varmuutta, jota muutoin puuttuu.

Kyllä lyhyt tukka antaa reippaamman ja huolitellumman vaikutelman ihmisestä ja siksi tietyissä ammateissa saattavat jopa edistää urakehitystä. Miettikää sitä, kun menette työhaastatteluun.

vois jotkut luopua, eli kerrostaa ne pitkät hiukset.

pitäis kerrostaa. En todellakaan kerrosta. Mulla on paksu tukka, jota tykkään pitää kiinni eri tavoin. Jos päällimmäiset hiukset ovat lyhyempiä, tämä on huomattavasti hankalampaa. Lisäksi sitä kerrostettua tukkaa pitää föönätä ja kiharrella ym. jotta näyttää hyvältä. Ja ennen kaikkea pitää käydä kampaajalla sitä leikkuuttamassa.

Ei mun tukka ole ihan tasapitkä, se on semmoinen, miksi on sattunut kasvamaan. Lyhennän latvoista aiva välillä muutaman sentin, mutta ei ole tasalatvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi