Missä iässä pitäisi luopua pitkistä hiuksista ja miksi?
Mun mielestä ei koskaan. Pitkät ja harmaat hiukset ovat ihanat :)
Kommentit (47)
Juu tottahan av-mamman kuuluu ottaa lyönti kasvoille eikä ainakaan puolustaa itseään? Jos mulla olisi tasapitkät hiukset, totta helvetissä loukkaantuisin monesta kohdasta 21:n tekstissä. :D
Miksi loukkaantua asioista, joiden ei koe koskettavan itseään? Eli jos sulla on pitkät hiukset, mutta sulla on rahaa käydä kampaajalla, niin miksi pitäisi vetää herne nenukkiin?
ettei saa vastata, jos kokee, että tilanne ei ole omalla kohdalla näin? Miksi sä vedät herneen nenukkiin, jos joku on eri mieltä?
on yrittänyt itsesuggestioida itselleen selityksen, että "Vauh, mulle sopii sitten upeasti nämä pitkät hiukset!" Ja porukalla täällä sitten yhdessä sitä hehkutetaan, kuinka sopii kaikille. On varmaan vaikea myöntää, että pitkät hiukset on kasvaneet päähän ihan rahattomuudella ja laiskuudella käydä kampaajalla. Toki on niitä, jotka haluaa sellaiset esim. juuri helppouden takia. Kamalaa, kun joku menee sanomaan totuuden.
Vastaajan 21 viestistä tuli kyllä mieleeni "keisarin uudet vaatteet" -satu, kun lukee viestissä sen jälkeen tulleita purkauksia. :)
on yrittänyt itsesuggestioida itselleen selityksen, että "Vauh, mulle sopii sitten upeasti nämä pitkät hiukset!" Ja porukalla täällä sitten yhdessä sitä hehkutetaan, kuinka sopii kaikille. On varmaan vaikea myöntää, että pitkät hiukset on kasvaneet päähän ihan rahattomuudella ja laiskuudella käydä kampaajalla. Toki on niitä, jotka haluaa sellaiset esim. juuri helppouden takia. Kamalaa, kun joku menee sanomaan totuuden.
Vastaajan 21 viestistä tuli kyllä mieleeni "keisarin uudet vaatteet" -satu, kun lukee viestissä sen jälkeen tulleita purkauksia. :)
En mä ole sitä mieltä, että kaikille sopii pitkät hiukset, olen sitä mieltä, että mulle sopii. Ihan yhtä hyvin mä voisin tässä arvailla, että sulla on niin ohkanen tukka, että et saa kasvatettua itsellesi pitkää tukkaa ja oot kaikille kateellinen, joilla sellainen on. Ihan yhtä paljon se on totta, kuin kirjoittaja nro 21:n uskomus.
Miksi ei saa vastata jollekin ihmiselle, jos on hänen kanssaan eri mieltä? Onko se niin, että on soveliasta tehdä huonoja yleistyksiä (kuten #21), mutta niihin ei saa mitenkään vastata, vai mistä tässä nyt on kyse? Voitko selittää?
Mä en käsitä, miten joillain ihmisillä voi olla näin tunnepitoinen suhde toisten, tuntemattomien ihmisten hiuksiin.
että minulla on pitkät hiukset taas vaihteeksi, koska olen saamaton ja en jaksanut käydä kampaajalla ja kampaajalla käynti oli minusta liian kallista.
Pidin 30-40 vuodet lyhyttä tukkaa ja nyt ovat taas pitkät ja ikää on 47v.
Puhtaat ne kyllä ovat, mutta ei minua kyllä yhtään häiritse, vaikka saankin laiskan ja saamattoman kuvan puoleenselkään olevien hiusteni perusteella. Eipä ainakaan kukaan pyydä palveluksia minulta kun ajattelevat, että tuo on niin laiska.
vuosien varrella, mutta tällä hetkellä kasvatus menossa ja varmaan laitan pidennyksenkin jossain vaiheessa. Ja en, en todellakaan tarkoita mitään JohannaTuksuTukiais-tukkaa, vaan pikkuisen pituutta ja samalla houkan paksunnosta kehiin. Mulle ei sovi lyhyt tukka, minusta todellakin tulee melko androgyynin näköinen lyhyessä tukassa. ja se taas ei tarkoita sitä, etteikö se muille sopisi... Ja ikää mulla on 34v ja en todellakaan ole liian vanha pitämään pitkiä hiuksia.
musta on tosi hassua, että suurimman osan mielestä pitkä tukka on laiskan ihmisen tukka :o mulla ainakin menee PALJON enemmän aikaa ja vaivaa pitkän tukan kanssa. pitää hoitaa, harjata, haalia ja silotella, hellästi kihartaa ja kiinnittää. lyhyellä tukalla vaan pesu ja pörrötys jollain skeidalla, ei mee huonoon kuntoon, eikä tuu takkuja lainkaan.. hhmp. purkkia ja putelia oli lyhyelle tukalle, mutta sitäkin enemmän pitkälle tukalle + siihen vielä kaikki tukkakoristeet ja pinnit jolla sen kauniisti sitoo. siihen käsitykseen oon aina jäänyt, että pitkä tukka on haastavampi, hiusalan perustutkinnon käyneenä!
Eli jos sulla on pitkät hiukset, mutta sulla on rahaa käydä kampaajalla, niin miksi pitäisi vetää herne nenukkiin?