Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää että lapsi on hoidossa tuolla virikepaikalla?

Vierailija
23.08.2010 |

Mulla on kaksi lasta päiväkodissa ja olen kyllä itse kotona työttömänä ollut jo useamman vuoden. Eikä meillä hoitosopimuksessa mitään mistään virikehoidosta mainita, ihan vaan kokopäiväpaikasta puhutaan.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä sinne ehkä kirjata mutta olette malliesimerkki avuttomasta virikeperheestä.

Vierailija
2/22 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä sinne ehkä kirjata mutta olette malliesimerkki avuttomasta virikeperheestä.

Jos hakee hoitopaikkaa lapselle ja sattuu sen saamaan, niin ei se tee ketään avuttomaksi. Enemmän kai se kertoo kunnan päivähoitopaikkojen tilanteesta kuin mistään muusta. Kyllä munkin kotikunnassa hoitopaikkoja riittää kun sieniä sateella, vanhenevan väestön maalaiskunta jossa jokaisesta ipanasta ollaan onnellisia ja jokaiselle löytyy hoitopaikka oli vanhemmat töissä tai kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai terapeutin tms. todistus tai kirjallinen selvitys siitä, miksi lapsi on erityisesti hoitopaikan tarpeessa, vaikka vanhemmat ovat kotona. Usein lausunto pitää itse hankkia. Eli jos olet sellaisen hankkinut, lapsesi on todennäköisesti virikepaikalla.

Vierailija
4/22 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempien työntantajia ja työaikoja. Jos sinne pistää että työtön, niin eiköhän tuo aika selvä peli ole.

Vierailija
5/22 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempien työntantajia ja työaikoja. Jos sinne pistää että työtön, niin eiköhän tuo aika selvä peli ole.

Tän logiikan mukaan jokaisen työttömän lapsi paitsi sais hoitopaikan myös ois virikepaikalla.

Vierailija
6/22 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille löytyä, kun laki näin sanoo. Oli sitten kyseessä iso tai pieni paikkakunta, jossa tyhjiä ph-paikkoja on tai ei ole. Aina paikan on kuitenkin järjestyttävä, jos lapselle sitä syystä tai toisesta haetaan.

Vierailija
7/22 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai terapeutin tms. todistus tai kirjallinen selvitys siitä, miksi lapsi on erityisesti hoitopaikan tarpeessa, vaikka vanhemmat ovat kotona. Usein lausunto pitää itse hankkia. Eli jos olet sellaisen hankkinut, lapsesi on todennäköisesti virikepaikalla.

Vierailija
8/22 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/22 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun minulla vielä oli työpaikka, mutta lapset jatkavat hoidossa sen jälkeenkin, kun olen työttömänä kotona, niin muuttuvatko lapset yhtäkkiä virikepaikkalapsiksi sillä hetkellä kun musta tulee työtön?

Vierailija
10/22 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

takaa hoitopaikan kaikille alle kouluikäisille lapsille. Syitä ei kysytä.

Vierailija
11/22 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikkaan on sama oikeus kaikilla, ei vain niillä joilla lausunnot. toki se paikka irtoaa nopeammin papereilla. mutta virikelapsista puhutaan kyllä ihan työttömien kohdalla. useamminkin itseasiassa kuin niiden kohdalla joilla ihan oikea syy saa paikka eli näillä lausuntolapsilla. virike=kirosana päivähoidossa, jonka varjolla yhteen aikaan perusteltiin kaikkien kotona olevien lasten pakko päästä hoitoon.

Vierailija
12/22 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niille hoitopaikoille, joissa lapset ovat ilman työ-, opiskelu- tai kuntoutusperustetta. Jotkut kunnat käyttävät nimitystä myös hakupapereissa, mutta eivät läheskään kaikki.

takaa hoitopaikan kaikille alle kouluikäisille lapsille. Syitä ei kysytä.

Vierailija
13/22 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti olemassa mitään virikepaikkoja ja oikeita paikkoja, ihan samoja paikkoja vaan.

Vierailija
14/22 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on erityispäiväkodissa puheenviivästymän vuoksi?

Puheterapeutti suositteli tuota päiväkotia ja lapseni tuli valituksi.

Vierailija
15/22 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti olemassa mitään virikepaikkoja ja oikeita paikkoja, ihan samoja paikkoja vaan.

Mistä av-mamma nyt erottaa, onko sen omat lapset virikepaikalla vai ansaitulla hoitopaikalla????

Vierailija
16/22 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on erityispäiväkodissa puheenviivästymän vuoksi?

Puheterapeutti suositteli tuota päiväkotia ja lapseni tuli valituksi.

Vierailija
17/22 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pakko-oireyhtämän syövereissä, repii käsistä nahkat.. ihmettelen ettei mee lääkäriin.. lapset 5vee ja 2veen laittoi hoitoon koska lapset "kiusaavat" häntä.. juts joo KAKSI vuotias kiusaa.. 5 veellä on kyllä ongelmia ja onneksi äitikin vihdoi heräsi siihen ja nyt syksyn aikana pääsevät tutkimuksiin..

Vierailija
18/22 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkä se minusta muuten lusmun tekee jos pojalla on puheenviivästymä? Minusta lauseesi tekee sinusta idiootin:D

Vierailija
19/22 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkä se minusta muuten lusmun tekee jos pojalla on puheenviivästymä? Minusta lauseesi tekee sinusta idiootin:D

Vierailija
20/22 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset