Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selvitin juuri psykomamman oikean nimen!

Vierailija
22.08.2010 |

En kuitenkaan voi sitä kertoa täällä.

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä tää ketju sai alkunsa? Voisko joku linkittää please sen tarinat tähän.

Vierailija
22/92 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla kun yrittävät selvittää kuka minä olen. Moro vaan tutuille. Aika kauan teillä muuten menikin, oottelin tätä ketjua jo päivällä. PM

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sä laitat paikkakunnan lastensuojeluun psykomamman kootut tarinat? Mä voin ainakin auttaa nostamaan ne ylös..aloittaen vaikka siitä ketjusta jossa hän uhkaa katkaista esikoisensa käden.

Vierailija
24/92 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusitko tulla löydetyksi, kun laitoit niin hyvät vihjeetkin?

ap

samalla kun yrittävät selvittää kuka minä olen. Moro vaan tutuille. Aika kauan teillä muuten menikin, oottelin tätä ketjua jo päivällä. PM

Vierailija
25/92 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voisi käyttää noita kirjoituksiaan todisteena hakiessaan eläkepapereita (olisko se oikeesti tarkoitus, ainakin omissa kirjoituksissaan meinaa hakea?). Siis mikäli sama henkilö kirjoittelee mitä sattuu, netissä kun voi kuka tahansa esiintyä Psykomammana. Mulla on todella sekava kuva Psykomammasta. Jutut on aika roisia, välillä ihan asiaakin, sitten taas ketju repeää.

Vierailija
26/92 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kootut kirjoitukset, ne lapset pitäisi nimittäin kiireesti huostaanottaa jos niiden pään halutaan pysyvän kasassa.

Vierailija
27/92 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen pettynyt kun niitä kyttiä ei ole vieläkään ovella näkynyt. Ja siks mä kirjoitan kaiken mitä ajattelen, koska mä en kestä enää tätä lapsiperhepaskaa, haluan eroon noista pennuista, mutta kun etäisä on niin lapamato ettei se ota niitä.

Vierailija
28/92 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta itse se ketjus, minä etsin kuka olet ja toimitan paikalliselle lastensuojelulle nuo sinun kootut kirjoitukset.

Vierailija
29/92 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en haluaisi enää koskaan nähdä lapsiani ja tätä paskaa pikkulapsiperhe-elämää. Ei akka uskonut vaikka sanoin.

Ja eläkkeelle haluan, sitten saan olla rauhassa ja tehdä mitä itse haluan. Rahaakin yhtä paljon.

Vierailija
30/92 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko linkittää ne stoorit tänne, mitä oot aikaisemmin kirjoittanut - päästäään kaikki kartalle

Vierailija
31/92 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kai mä muista jotain vuoden takaisia juttuja kun en muista edes sitä pulautteliko vaiva pienenä vaiko ei.

Vierailija
32/92 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuliko sulle profiilin perusteella kuva, että Psykis on trolli, vai voisitko sen perusteella kuvitella, että on ainakin osittain tosissaan.

Vierailija
33/92 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isommalle lapselle. Vaiva on onneksi etäisän luona yötä ja mua vituttaa taas huomenna istua hiekkiksellä kattomassa kun se syö kiviä.

Vierailija
34/92 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin ilmoittaa viranomaisille, jos tilanne on todella sellainen miten kuvailet? Lisäksi pitäisi olla jotain todistusaineistoa, joten voisitteko muut nostaa niitä ketjuja tähän linkkinä.

ap

mä olen pettynyt kun niitä kyttiä ei ole vieläkään ovella näkynyt. Ja siks mä kirjoitan kaiken mitä ajattelen, koska mä en kestä enää tätä lapsiperhepaskaa, haluan eroon noista pennuista, mutta kun etäisä on niin lapamato ettei se ota niitä.

Vierailija
35/92 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauhdilla päiväkotiin, enkä hae ennen klo 17 pois jos sittenkään.

Vierailija
36/92 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se lupasi soitella sossuille kun sanoin etten kestä enää tätä vitun paskaa lapseperhe-elämää. Kai ne sieltä sossusta muutenkin joutuvat reagoimaan ls-ilmoitukseen ens viikolla. Mutta voithan sä vaikka ihan omaksi iloksesi sossuille vielä ilmoittaa.

Vierailija
37/92 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin ilmoittaa viranomaisille, jos tilanne on todella sellainen miten kuvailet? Lisäksi pitäisi olla jotain todistusaineistoa, joten voisitteko muut nostaa niitä ketjuja tähän linkkinä.

ap

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:pCXJbe8JfMQJ:www.v…

(huom! välimuistissa, alkup. ketju poistettu)

Laitan lisää kun jaksan etsiä.

Vierailija
40/92 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tainnutkaan olla tuossa ed. ketjussa mitään kunnon Psykis-meininkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi