Lauantai 31.7.2010 - Helena, Elena
REKISTERÖIDY
Facebook RSS

Unohditko salasanan? Sivukartta

Keskustelut

Aiheet:
« Takaisin keskustelujen etusivulle

Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä

Näytä:
» Aihe vapaa

Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti

Vierailija - 11.3.2010 10:45  (1/60)

Mä testaan paljonko irtoaa säälipisteitä, tukitoimia ja rahaa yhteiskunnalta synnytysmasennuksella.

Raportoin säännöllisin välein tänne miten homma etenee ja paljonko olen saanut sairaslomaa ja saako lapset ilmaisen virikehoitopaikan.

Vastaukset

Vierailija - 11.3.2010 10:48  (2/60)

Koeta löytää kultainen keskitie jottei tule sossut kylään =)

onnea hankkeeseen, se on muotitauti tuo nyt!

Vierailija - 11.3.2010 10:51  (3/60)

Sossut kuulee tästä mun kotidiagnoosista kaikista

ensimmäisenä, ne tulee kylään 18.pv. Saa nähdä paljonko irtoaa ens viikolla tukitoimia kun en nyt viikkoon aio siivota.

Vierailija - 11.3.2010 10:54  (4/60)

Eikö sillä sun oikealla diagnoosilla sitten irtoa

säälipisteitä, tukitoimia ja rahaa riittävästi, vai?

Vierailija - 11.3.2010 10:58  (5/60)

No ei, rahaa en saa yhtään enempää kuin ilman

diagnoosia, tukitoimia ei ole näkynyt ja säälipisteitä en ole vielä aiemmin älynnyt kerätä.
Ja mun oikea diagnoosi on keskivaikea masennus, mutten tyhmä ole aiemmin älynnyt ottaa siitä kaikkea mahdollista hyötyä irti.

Vierailija - 11.3.2010 10:59  (6/60)

Vai keskivaikea masennus...

Lainaus:
diagnoosia, tukitoimia ei ole näkynyt ja säälipisteitä en ole vielä aiemmin älynnyt kerätä. Ja mun oikea diagnoosi on keskivaikea masennus, mutten tyhmä ole aiemmin älynnyt ottaa siitä kaikkea mahdollista hyötyä irti.

Sulla ei ole vaan vielä edetty persoonallisuushäiriön diagnosointiin asti.
Click

Vierailija - 11.3.2010 11:11  (7/60)

Pääseekö sillä persoonallisuushäiriödiagnoosilla

kuntoutustuelle tai pysyväiseläkkeelle? Ei nimittäin työnteko enää huvita ja opintolainojakaan en viitsisi takaisin maksaa. Lapsetkin viihtyis isällään asumassa paremmin ja mulla jäis etä-äitinä aikaa vain ja ainoastaan itselle ja omalle kivalle.

Vierailija - 11.3.2010 11:13  (8/60)

Ja sillä eläkepäätöksellä voisin jäädä asumaan

tähän kaksioon kun asumistuki nousee. Mulla on aika nuppitohtorille 26.4, mutta taidan kiirehtiä sitä aikaa että saan sairasloman alulle jo nyt, niin pääsen sit kuntotustuelle tai eläkkeelle jo vuoden päästä keväällä.

Vierailija - 11.3.2010 11:20  (9/60)

tätä ideaa kannatan lämpimästi

Lainaus:
Lapsetkin viihtyis isällään asumassa paremmin

Vierailija - 11.3.2010 11:25  (10/60)

Kas, Psykomamma!

Lainaus:
Lainaus:
Lapsetkin viihtyis isällään asumassa paremmin

tätä ideaa kannatan lämpimästi

Komppi tälle.

Vierailija - 11.3.2010 11:28  (11/60)

No ens viikolla mennään lastenvalvojan luo sopimaan

lasten asumiset. Ja sit mä saan siitä pätevän syyn märehtiä ja olla työkyvytön ainakin vuoden, että se eläkepäätös läpsähtää pöytään. Ja ihmeparantuminen tapahtuu heti kun päätös tulee postista ja vaikkei tapahtuiskaan, voin laiskotella kotona loppuelämäni ja rahaa saan yhtä paljon kuin työtön.
Kyllä sillä rahalla pärjää ja lisätienestiä kirppistrokaamisesta ja huutiskaupoista.
Click

Vierailija - 11.3.2010 11:30  (12/60)

Eli lapsesi menee isälle?!!!!

Tuuletuksen arvoinen asia. Jee!!!!!!!!!! Joskus tässä maailmassa sentään tapahtuu hyviä asioita.

Vierailija - 11.3.2010 11:30  (13/60)

Hienoa!

Lainaus:
lasten asumiset. Ja sit mä saan siitä pätevän syyn märehtiä ja olla työkyvytön ainakin vuoden, että se eläkepäätös läpsähtää pöytään. Ja ihmeparantuminen tapahtuu heti kun päätös tulee postista ja vaikkei tapahtuiskaan, voin laiskotella kotona loppuelämäni ja rahaa saan yhtä paljon kuin työtön.
Kyllä sillä rahalla pärjää ja lisätienestiä kirppistrokaamisesta ja huutiskaupoista.

Parempi sulle ja lapsille, kun lapset eivät asu luonasi.

Vierailija - 11.3.2010 11:37  (14/60)

hahhah :D

ihanaa.. Mulle tulee susta mieleen yks mun tuttu =D Heittää läppää omasta mielisairaudestaan...

Vierailija - 11.3.2010 11:42  (15/60)

Pitää ottaa tästä taudista kaikki irti.

Ja mukavasti rahaa tulee kun lasten tavarat lähtee kirppikselle myyntiin.

Vierailija - 11.3.2010 11:43  (16/60)

Kylläpä tuli hyvä mieli sun lasten puolesta!

Vierailija - 11.3.2010 11:45  (17/60)

Jos sä nyt Psykomamma

yrität hakea sitä, että me tultais jotenkin hirveän kateellisiksi niistä hillittömistä summista, jotka sä tuut käärimään Kelalta ja kirppismyynnistä, niin tuotan sulle pettymyksen: eiköhän täällä oo kaikki iloisia, että sä vihdoinkin annat ne lapset pois.

Vierailija - 11.3.2010 11:47  (18/60)

Joo, etköhän sä ole sen verran

Lainaus:
yrität hakea sitä, että me tultais jotenkin hirveän kateellisiksi niistä hillittömistä summista, jotka sä tuut käärimään Kelalta ja kirppismyynnistä, niin tuotan sulle pettymyksen: eiköhän täällä oo kaikki iloisia, että sä vihdoinkin annat ne lapset pois.

pöpi, että oot kaikki ne tukitoimet ihan ansainnut.

Vierailija - 11.3.2010 11:48  (19/60)

Kyllä

Lainaus:
eiköhän täällä oo kaikki iloisia, että sä vihdoinkin annat ne lapset pois.

Tämä asia on ainoa mikä tässä tyypissä kiinnostaa tipan vertaa ja nyt se tulee hoidettua, jos tässä jutussa on edes siteeksi totta.

Vierailija - 11.3.2010 12:01  (20/60)

Tämä se varmaan on sisältörikasta

Lainaus:
mulla jäis etä-äitinä aikaa vain ja ainoastaan itselle ja omalle kivalle.

elämää! Ei mitään velvollisuuksia, vain loputtomasti aikaa tapettavana...nam!

Vierailija - 11.3.2010 12:06  (21/60)

Kerro sitten kun on se päivä että lapset lähtee,

pidetään täällä isot juhlat!

Vierailija - 11.3.2010 12:29  (22/60)

jes, hienoa!

vihdoin päästät lapsesi isälleen asumaan, tosi hyvä juttu!

mut pitää tuottaa pettymys: eläkkeelle ei kovin heppoisesti pääse (synnytysmasennus nyt ei voi kestää vuositolkulla).

Vierailija - 11.3.2010 12:36  (23/60)

No jos mää tästä piristyn niin sit mää hankin uuden lapsen

ja taas on synnytysmasennusdiagnoosi päällä. Tuskinpa vaan kuitenkaan, oli sen verran mukavat 5pv kun oli vaan 1 lapsi kotona. Jos en pääse eläkkeelle, niin ainakin kuntoutustuelle ja voin sit aikani kuluksi opiskella jotakin ja Kela maksaa.
Isälleen saavat jäädä jo heti perjantaina kun mulla on miuta suunnitelmia illaksi.
Ja lapset tosiaankin saavat myös aineellisesti rikkaammat oltavat, anoppi säälii erolapsia ja ostaa niille vaikka kuun taivaalta.
Ja isukin luona lapsille on mamuvapaa peruskoulu, toisin kuin tämä meidän slummikoulu.
Että kaikille osapuolille paras ratkaisu.
Ilmoitan kyllä teille heti kun kakarat ovat isälleen asettuneet asumaan.

Vierailija - 11.3.2010 12:39  (24/60)

ainakin kyseessä on lapsen kannalta jopa hengenvaaralilnen diagnoosi, jos vastasyntyneen äiti uupuu

Vierailija - 11.3.2010 12:43  (25/60)

No siis eihän tuo ihminen masentuneelta kuulosta

Muuten vaan hullu, toivotaan nyt että lasten isä ei ole vastaava sekopää. Todennäköisesti turha toivo, koska sekopäät vetävät puoleensa toisiaan.

Vierailija - 11.3.2010 13:07  (26/60)

Vähän päivänpiristystä tähän masennukseeni

kun siivota en halua ja lapset eivät ole vielä tarpeeksi väsyneitä päiväunille. Hommia riittäis vaikka kahdeksi viikoksi kotona, mutten tosiaankaan laita rikkaa ristiin.
Sossut maksakoot kotisiivouksen.
Väsyttäis, muttei vielä pääse ainakaan tuntiin päiväunille. Taivaalta sataa paskaa, niin ei viitsi lähteä puskemaan lastenrattaita postiin vaikka pitäis pari huutispakettia viedä.
Huomenna on kai pakko mennä ulos, koska ruoka loppuu kaapista.

Vierailija - 11.3.2010 13:08  (27/60)

Ja kun ei kuulemma saa ominpäin alkaa

masennuslääkettä lisäämään. Enkä mä haluakaan, mä nautin tästä masennuksesta ja otan kaikki säälipisteet siitä irti.

Vierailija - 11.3.2010 13:09  (28/60)

Psykomamma, mee vaikka kaivamaan nenää.

Ei jaksais jatkuvasti lukea näitä sun aivopieruja.

Vierailija - 11.3.2010 13:10  (29/60)

Jos olisit oikeasti masentunut,

Lainaus:
masennuslääkettä lisäämään. Enkä mä haluakaan, mä nautin tästä masennuksesta ja otan kaikki säälipisteet siitä irti.

et kyllä sanois noin.

Vierailija - 11.3.2010 13:17  (30/60)

En mä viitsi mennä vielä makaamaan

kun lapset eivät ole vielä kypsiä päiväunille ja sit ne vaatii kumminkin jotain palveluksia 2 minuutin välein ja mun pitäis koko ajan vääntäytyä ylös sängystä.
Meen sit vasta makaamaan, kun saan maat 2 tuntia putkeen.
Kaukosäätimen kun vielä löytäis, niin sais sängystä käsin vaihdettua isommalle lapselle dvd-elokuvan.
Neuvolaan soitin äsken, mutta se neuvolantäti ei saanut lastensuojelun sossuja kiinni, että ne olis tulleet jo tänään kylään ja tuoneet niitä tukitoimia tullessaan.
Pitää siis odotella viikko, 18.pv ne sossut muistaakseni aikoivat tulla.

Vierailija - 11.3.2010 13:18  (31/60)

Mä sanoin kaivamaan nenää, en makaamaan.

Lainaus:
kun lapset eivät ole vielä kypsiä päiväunille ja sit ne vaatii kumminkin jotain palveluksia 2 minuutin välein ja mun pitäis koko ajan vääntäytyä ylös sängystä.
Meen sit vasta makaamaan, kun saan maat 2 tuntia putkeen.
Kaukosäätimen kun vielä löytäis, niin sais sängystä käsin vaihdettua isommalle lapselle dvd-elokuvan.
Neuvolaan soitin äsken, mutta se neuvolantäti ei saanut lastensuojelun sossuja kiinni, että ne olis tulleet jo tänään kylään ja tuoneet niitä tukitoimia tullessaan.
Pitää siis odotella viikko, 18.pv ne sossut muistaakseni aikoivat tulla.

Vierailija - 11.3.2010 13:19  (32/60)

Voi vittu mikä pettymys kun ovikello äsken soi

Luulin että ne sossut olis sittenkin tulleet, mutta siellä olikin vaan pari Jehovaa Vartiotornia tyrkyttämässä.
Harmi kun en kutsunut niitä sisään, oliskohan ne mummot vähän siivonneet täällä jos olisin ne sisään päästänyt.
Vieläköhän ne on rapussa, pitää äkkiä mennä katsomaan ja pyytää sisälle.

Vierailija - 11.3.2010 13:20  (33/60)

No en mä viitsi nenää kaivaa kun näppis menee

sit ihan räkään.

Vierailija - 11.3.2010 13:20  (34/60)

Näin on. Ihme tyyppi.

Lainaus:
et kyllä sanois noin.

Selkeästi ei masentunut, mutta miksi viitsii nähdä tämän kaiken vaivan?

Vierailija - 11.3.2010 13:24  (35/60)

On sitä muitakin mielenterveyden ongelmia,

Lainaus:
Lainaus:
et kyllä sanois noin.

Selkeästi ei masentunut, mutta miksi viitsii nähdä tämän kaiken vaivan?

kuin masennus. Mistä sä Psykomamma näet itse kärsiväs, vai onko niin, että sun sairaudessa ei ole sitä ns. sairauden tunnetta?

Vierailija - 11.3.2010 13:25  (36/60)

No pyyhi ne tuotokset

Lainaus:
No en mä viitsi nenää kaivaa kun näppis menee sit ihan räkään.

johonkin tai syö, yks lysti. Pointtina oli se, että mee johonkin muualle toteuttamaan itseäs. Pelaa kuplapeliä vaikka, jos et osaa muuta kuin netissä roikkua.

Vierailija - 11.3.2010 13:32  (37/60)

Keksikää te mulle paras diagnoosi millä irtoaa

eläke suoraan. Kelakortissahan mulla lukee jo 112, siitä vaan googlettamaan mitä se tarkoittaa.
Omasta mielestä mua vaivaa lorvikatarri, laiskottelu ja olen katkera etten päässyt rikkaisiin naimisiin, jossa mun ei olis tarvinnut muuta kuin sohvalla maata ja läppärillä nettikaupoissa shoppailla.
Ehdottaman kaltoinkohdeltu kotikiusattu olen.

Vierailija - 11.3.2010 13:34  (38/60)

Sun omasta asenteesta johtuu se, että

Lainaus:
eläke suoraan. Kelakortissahan mulla lukee jo 112, siitä vaan googlettamaan mitä se tarkoittaa.
Omasta mielestä mua vaivaa lorvikatarri, laiskottelu ja olen katkera etten päässyt rikkaisiin naimisiin, jossa mun ei olis tarvinnut muuta kuin sohvalla maata ja läppärillä nettikaupoissa shoppailla.
Ehdottaman kaltoinkohdeltu kotikiusattu olen.

sä tunnet olevas kotikiusattu kotona. Sä et ymmärrä sitä, että sulla on vastuu niistä lapsista ja velvollisuuksia niitä kohtaan, etkä sä voi kostaa niille sitä, että oot ne tähän maailmaan työntänyt.

Vierailija - 11.3.2010 13:36  (39/60)

Vai keskivaikea masennus ja 112 kela-kortissa

Joopa joo. Lapsella fas ja adhd. Niin provo. Kysymys kuuluu, mitä saat tästä. Enkä tarkoita sitä mitä mielikuvitusidentiteettisi saa tästä, vaan mitä ihan sinä oikea ihminen siellä saat tästä keksitystä tarinasta. Olisi oikeasti kiva tietää. Vallan tunnetta? Purat aggressiotasi muita ihmisiä kohtaan?

Vierailija - 11.3.2010 13:37  (40/60)

39 vielä lisää, että tuon lorvikatarri-viestin perusteella

taidat olla joku hemmetinmoinen lapseton hikari, joka oikesti tekee 20-tuntista työpäivää ja käy täällä purkamassa sen aiheuttamaa aggressiota.

Vierailija - 11.3.2010 13:37  (41/60)

Mee sä 36 vaikka etsimään narua ja joku tuoli

tiedät kyllä miksi. Ei sua jää kukaan kaipaamaan.

Vierailija - 11.3.2010 13:39  (42/60)

Siitä vastuustahan mä haluan eroon

ja etä-äidiksi. Lapsia voisin valvotusti tavata muutaman tunnin silloin tällöin jos sattuis huvittamaan.

Vierailija - 11.3.2010 13:41  (43/60)

Mä säästän puhelinlaskuissa kun ei tartte lätistä

paskaa puhelimessa, täällä voi kirjoittaa sitä mitä sattuu keksimään laajakaistamaksun hinnalla. Paitsi että kaikki mitä tänäänkin olen kirjoittanut on totta eikä tarua. Paitsi ehkä se että ei noilla kakaroilla taida FASsia olla, adhd todennäköisesti.
Mutten ainakaan muistaakseni tokassa raskaudessa alkoholia käyttänyt.
Ekassa vedin parit kännit ennenkuin tiesin olevani raskaan.

Vierailija - 11.3.2010 13:43  (44/60)

Ja ihmisten ärsyttäminen on suurin nautinto

mitä maa päällään kantaa. Pari av-mammaa takajaloillaan ja päiväni on taas saanut merkityksen.

Vierailija - 11.3.2010 13:44  (45/60)

Äläpäs väistele vaan paljasta

miten keskivaikea masennus diagnoosina ja kelakortin 112 sopii toisiinsa. Jäit nimittäin kiinni :DDDD.

Vierailija - 11.3.2010 13:44  (46/60)

Meneekö sun lapset isälle vihdoinkin? Ihanaa!

Joku ehdotti juhlia kun niin tapahtuu, ja mä voin liittyä joukkoon! Lisäksi, jos sun lapset otetaan huostaan, niin mä lähetän jokaiselle Oulun sossulle kukkia kerrankin oikeasta ratkaisusta. Click

Vierailija - 11.3.2010 13:46  (47/60)

Eikö niillä lapsilla ollut eri isät?

Vai oliko sama?
Se psykomaman viesteissä on niin liikuttavaa, että ennemmin tai myöehmmin hän mainitsee kaksion jossa sitten sairaseläkeläisenä tms. yksin asuu (ja lapset toivottavasti onnellisina mahdollisimman kaukana). Koko tulevaisuus, onni ja autuus tiivistyneenä yhteen kaksioon!

Vierailija - 11.3.2010 13:50  (48/60)

Tästä kaksiosta on lyhyt matka kaupungin rientoihin.

Ja kun mä en oo nuppitohtori, niin en voi tietää miksi mun kelakortissa on 112 ja sit jossain b-lausunnossa lukee sit keskivaikea masennus.
Ja Oulun sossut varmaan tykkää niistä kukista ja sijaisäiti noista fas-äpäristä. Mä valehtelin, olin pikkuhiprakassa molemmat raskaudet, mutta vain niin vähän että kukaan ei tajunnut että olin kännissä.

Vierailija - 11.3.2010 13:51  (49/60)

Mä kysyn sossuilta ens torstaina kun ne tulee

että mistä kukista ne tykkää.

Vierailija - 11.3.2010 13:52  (50/60)

Provo sinä olet

Lainaus:
Ja kun mä en oo nuppitohtori, niin en voi tietää miksi mun kelakortissa on 112 ja sit jossain b-lausunnossa lukee sit keskivaikea masennus.

Vierailija - 11.3.2010 13:55  (51/60)

Ehkä se masennusdiagnoosi tulee siitä kun

mä yritin psykoosin jälkeen itsaria 3krt, mutten valitettavasti onnistunut muuta kuin viemään joltakin sairaalta tehohoitopaikan 3krt.
Mutta nyt näyttäis kakaroilla olevan päiväuniaika. Click
Edellinen 1   2  Seuraava  Viimeinen

» Aihe vapaa

© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot