![]() Lauantai 31.7.2010 - Helena, Elena
|
REKISTERÖIDY |
Keskustelut
Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä
» Aihe vapaa
Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti
Mä testaan paljonko irtoaa säälipisteitä, tukitoimia ja rahaa yhteiskunnalta synnytysmasennuksella.
Raportoin säännöllisin välein tänne miten homma etenee ja paljonko olen saanut sairaslomaa ja saako lapset ilmaisen virikehoitopaikan.
Vastaukset
Koeta löytää kultainen keskitie jottei tule sossut kylään =)
onnea hankkeeseen, se on muotitauti tuo nyt!Sossut kuulee tästä mun kotidiagnoosista kaikista
ensimmäisenä, ne tulee kylään 18.pv. Saa nähdä paljonko irtoaa ens viikolla tukitoimia kun en nyt viikkoon aio siivota.Eikö sillä sun oikealla diagnoosilla sitten irtoa
säälipisteitä, tukitoimia ja rahaa riittävästi, vai?No ei, rahaa en saa yhtään enempää kuin ilman
diagnoosia, tukitoimia ei ole näkynyt ja säälipisteitä en ole vielä aiemmin älynnyt kerätä.Ja mun oikea diagnoosi on keskivaikea masennus, mutten tyhmä ole aiemmin älynnyt ottaa siitä kaikkea mahdollista hyötyä irti.
Vai keskivaikea masennus...
Lainaus:
diagnoosia, tukitoimia ei ole näkynyt ja säälipisteitä en ole vielä aiemmin älynnyt kerätä. Ja mun oikea diagnoosi on keskivaikea masennus, mutten tyhmä ole aiemmin älynnyt ottaa siitä kaikkea mahdollista hyötyä irti.
diagnoosia, tukitoimia ei ole näkynyt ja säälipisteitä en ole vielä aiemmin älynnyt kerätä. Ja mun oikea diagnoosi on keskivaikea masennus, mutten tyhmä ole aiemmin älynnyt ottaa siitä kaikkea mahdollista hyötyä irti.
Sulla ei ole vaan vielä edetty persoonallisuushäiriön diagnosointiin asti.
Pääseekö sillä persoonallisuushäiriödiagnoosilla
kuntoutustuelle tai pysyväiseläkkeelle? Ei nimittäin työnteko enää huvita ja opintolainojakaan en viitsisi takaisin maksaa. Lapsetkin viihtyis isällään asumassa paremmin ja mulla jäis etä-äitinä aikaa vain ja ainoastaan itselle ja omalle kivalle.Ja sillä eläkepäätöksellä voisin jäädä asumaan
tähän kaksioon kun asumistuki nousee. Mulla on aika nuppitohtorille 26.4, mutta taidan kiirehtiä sitä aikaa että saan sairasloman alulle jo nyt, niin pääsen sit kuntotustuelle tai eläkkeelle jo vuoden päästä keväällä.tätä ideaa kannatan lämpimästi
Lainaus:
Lapsetkin viihtyis isällään asumassa paremmin
Kas, Psykomamma!
Lainaus:
tätä ideaa kannatan lämpimästi
Lainaus:
tätä ideaa kannatan lämpimästi
Komppi tälle.
No ens viikolla mennään lastenvalvojan luo sopimaan
lasten asumiset. Ja sit mä saan siitä pätevän syyn märehtiä ja olla työkyvytön ainakin vuoden, että se eläkepäätös läpsähtää pöytään. Ja ihmeparantuminen tapahtuu heti kun päätös tulee postista ja vaikkei tapahtuiskaan, voin laiskotella kotona loppuelämäni ja rahaa saan yhtä paljon kuin työtön.Kyllä sillä rahalla pärjää ja lisätienestiä kirppistrokaamisesta ja huutiskaupoista.
Eli lapsesi menee isälle?!!!!
Tuuletuksen arvoinen asia. Jee!!!!!!!!!! Joskus tässä maailmassa sentään tapahtuu hyviä asioita.Hienoa!
Lainaus:
lasten asumiset. Ja sit mä saan siitä pätevän syyn märehtiä ja olla työkyvytön ainakin vuoden, että se eläkepäätös läpsähtää pöytään. Ja ihmeparantuminen tapahtuu heti kun päätös tulee postista ja vaikkei tapahtuiskaan, voin laiskotella kotona loppuelämäni ja rahaa saan yhtä paljon kuin työtön.
Kyllä sillä rahalla pärjää ja lisätienestiä kirppistrokaamisesta ja huutiskaupoista.
lasten asumiset. Ja sit mä saan siitä pätevän syyn märehtiä ja olla työkyvytön ainakin vuoden, että se eläkepäätös läpsähtää pöytään. Ja ihmeparantuminen tapahtuu heti kun päätös tulee postista ja vaikkei tapahtuiskaan, voin laiskotella kotona loppuelämäni ja rahaa saan yhtä paljon kuin työtön.
Kyllä sillä rahalla pärjää ja lisätienestiä kirppistrokaamisesta ja huutiskaupoista.
Parempi sulle ja lapsille, kun lapset eivät asu luonasi.
hahhah :D
ihanaa.. Mulle tulee susta mieleen yks mun tuttu =D Heittää läppää omasta mielisairaudestaan...Pitää ottaa tästä taudista kaikki irti.
Ja mukavasti rahaa tulee kun lasten tavarat lähtee kirppikselle myyntiin.Kylläpä tuli hyvä mieli sun lasten puolesta!
Jos sä nyt Psykomamma
yrität hakea sitä, että me tultais jotenkin hirveän kateellisiksi niistä hillittömistä summista, jotka sä tuut käärimään Kelalta ja kirppismyynnistä, niin tuotan sulle pettymyksen: eiköhän täällä oo kaikki iloisia, että sä vihdoinkin annat ne lapset pois.Joo, etköhän sä ole sen verran
Lainaus:
yrität hakea sitä, että me tultais jotenkin hirveän kateellisiksi niistä hillittömistä summista, jotka sä tuut käärimään Kelalta ja kirppismyynnistä, niin tuotan sulle pettymyksen: eiköhän täällä oo kaikki iloisia, että sä vihdoinkin annat ne lapset pois.
yrität hakea sitä, että me tultais jotenkin hirveän kateellisiksi niistä hillittömistä summista, jotka sä tuut käärimään Kelalta ja kirppismyynnistä, niin tuotan sulle pettymyksen: eiköhän täällä oo kaikki iloisia, että sä vihdoinkin annat ne lapset pois.
pöpi, että oot kaikki ne tukitoimet ihan ansainnut.
Kyllä
Lainaus:
eiköhän täällä oo kaikki iloisia, että sä vihdoinkin annat ne lapset pois.
eiköhän täällä oo kaikki iloisia, että sä vihdoinkin annat ne lapset pois.
Tämä asia on ainoa mikä tässä tyypissä kiinnostaa tipan vertaa ja nyt se tulee hoidettua, jos tässä jutussa on edes siteeksi totta.
Tämä se varmaan on sisältörikasta
Lainaus:
mulla jäis etä-äitinä aikaa vain ja ainoastaan itselle ja omalle kivalle.
mulla jäis etä-äitinä aikaa vain ja ainoastaan itselle ja omalle kivalle.
elämää! Ei mitään velvollisuuksia, vain loputtomasti aikaa tapettavana...nam!
Kerro sitten kun on se päivä että lapset lähtee,
pidetään täällä isot juhlat!jes, hienoa!
vihdoin päästät lapsesi isälleen asumaan, tosi hyvä juttu!mut pitää tuottaa pettymys: eläkkeelle ei kovin heppoisesti pääse (synnytysmasennus nyt ei voi kestää vuositolkulla).
No jos mää tästä piristyn niin sit mää hankin uuden lapsen
ja taas on synnytysmasennusdiagnoosi päällä. Tuskinpa vaan kuitenkaan, oli sen verran mukavat 5pv kun oli vaan 1 lapsi kotona. Jos en pääse eläkkeelle, niin ainakin kuntoutustuelle ja voin sit aikani kuluksi opiskella jotakin ja Kela maksaa.Isälleen saavat jäädä jo heti perjantaina kun mulla on miuta suunnitelmia illaksi.
Ja lapset tosiaankin saavat myös aineellisesti rikkaammat oltavat, anoppi säälii erolapsia ja ostaa niille vaikka kuun taivaalta.
Ja isukin luona lapsille on mamuvapaa peruskoulu, toisin kuin tämä meidän slummikoulu.
Että kaikille osapuolille paras ratkaisu.
Ilmoitan kyllä teille heti kun kakarat ovat isälleen asettuneet asumaan.
ainakin kyseessä on lapsen kannalta jopa hengenvaaralilnen diagnoosi, jos vastasyntyneen äiti uupuu
No siis eihän tuo ihminen masentuneelta kuulosta
Muuten vaan hullu, toivotaan nyt että lasten isä ei ole vastaava sekopää. Todennäköisesti turha toivo, koska sekopäät vetävät puoleensa toisiaan.Vähän päivänpiristystä tähän masennukseeni
kun siivota en halua ja lapset eivät ole vielä tarpeeksi väsyneitä päiväunille. Hommia riittäis vaikka kahdeksi viikoksi kotona, mutten tosiaankaan laita rikkaa ristiin.Sossut maksakoot kotisiivouksen.
Väsyttäis, muttei vielä pääse ainakaan tuntiin päiväunille. Taivaalta sataa paskaa, niin ei viitsi lähteä puskemaan lastenrattaita postiin vaikka pitäis pari huutispakettia viedä.
Huomenna on kai pakko mennä ulos, koska ruoka loppuu kaapista.
Ja kun ei kuulemma saa ominpäin alkaa
masennuslääkettä lisäämään. Enkä mä haluakaan, mä nautin tästä masennuksesta ja otan kaikki säälipisteet siitä irti.Psykomamma, mee vaikka kaivamaan nenää.
Ei jaksais jatkuvasti lukea näitä sun aivopieruja.Jos olisit oikeasti masentunut,
Lainaus:
masennuslääkettä lisäämään. Enkä mä haluakaan, mä nautin tästä masennuksesta ja otan kaikki säälipisteet siitä irti.
masennuslääkettä lisäämään. Enkä mä haluakaan, mä nautin tästä masennuksesta ja otan kaikki säälipisteet siitä irti.
et kyllä sanois noin.
En mä viitsi mennä vielä makaamaan
kun lapset eivät ole vielä kypsiä päiväunille ja sit ne vaatii kumminkin jotain palveluksia 2 minuutin välein ja mun pitäis koko ajan vääntäytyä ylös sängystä.Meen sit vasta makaamaan, kun saan maat 2 tuntia putkeen.
Kaukosäätimen kun vielä löytäis, niin sais sängystä käsin vaihdettua isommalle lapselle dvd-elokuvan.
Neuvolaan soitin äsken, mutta se neuvolantäti ei saanut lastensuojelun sossuja kiinni, että ne olis tulleet jo tänään kylään ja tuoneet niitä tukitoimia tullessaan.
Pitää siis odotella viikko, 18.pv ne sossut muistaakseni aikoivat tulla.
Mä sanoin kaivamaan nenää, en makaamaan.
Lainaus:
kun lapset eivät ole vielä kypsiä päiväunille ja sit ne vaatii kumminkin jotain palveluksia 2 minuutin välein ja mun pitäis koko ajan vääntäytyä ylös sängystä.
Meen sit vasta makaamaan, kun saan maat 2 tuntia putkeen.
Kaukosäätimen kun vielä löytäis, niin sais sängystä käsin vaihdettua isommalle lapselle dvd-elokuvan.
Neuvolaan soitin äsken, mutta se neuvolantäti ei saanut lastensuojelun sossuja kiinni, että ne olis tulleet jo tänään kylään ja tuoneet niitä tukitoimia tullessaan.
kun lapset eivät ole vielä kypsiä päiväunille ja sit ne vaatii kumminkin jotain palveluksia 2 minuutin välein ja mun pitäis koko ajan vääntäytyä ylös sängystä.
Meen sit vasta makaamaan, kun saan maat 2 tuntia putkeen.
Voi vittu mikä pettymys kun ovikello äsken soi
Luulin että ne sossut olis sittenkin tulleet, mutta siellä olikin vaan pari Jehovaa Vartiotornia tyrkyttämässä.Harmi kun en kutsunut niitä sisään, oliskohan ne mummot vähän siivonneet täällä jos olisin ne sisään päästänyt.
Vieläköhän ne on rapussa, pitää äkkiä mennä katsomaan ja pyytää sisälle.
No en mä viitsi nenää kaivaa kun näppis menee
sit ihan räkään.Näin on. Ihme tyyppi.
Lainaus:
et kyllä sanois noin.
et kyllä sanois noin.
Selkeästi ei masentunut, mutta miksi viitsii nähdä tämän kaiken vaivan?
On sitä muitakin mielenterveyden ongelmia,
Lainaus:
Lainaus:
et kyllä sanois noin.
et kyllä sanois noin.
kuin masennus. Mistä sä Psykomamma näet itse kärsiväs, vai onko niin, että sun sairaudessa ei ole sitä ns. sairauden tunnetta?
No pyyhi ne tuotokset
Lainaus:
No en mä viitsi nenää kaivaa kun näppis menee sit ihan räkään.
No en mä viitsi nenää kaivaa kun näppis menee sit ihan räkään.
johonkin tai syö, yks lysti. Pointtina oli se, että mee johonkin muualle toteuttamaan itseäs. Pelaa kuplapeliä vaikka, jos et osaa muuta kuin netissä roikkua.
Keksikää te mulle paras diagnoosi millä irtoaa
eläke suoraan. Kelakortissahan mulla lukee jo 112, siitä vaan googlettamaan mitä se tarkoittaa.Omasta mielestä mua vaivaa lorvikatarri, laiskottelu ja olen katkera etten päässyt rikkaisiin naimisiin, jossa mun ei olis tarvinnut muuta kuin sohvalla maata ja läppärillä nettikaupoissa shoppailla.
Ehdottaman kaltoinkohdeltu kotikiusattu olen.
Sun omasta asenteesta johtuu se, että
Lainaus:
eläke suoraan. Kelakortissahan mulla lukee jo 112, siitä vaan googlettamaan mitä se tarkoittaa.
Omasta mielestä mua vaivaa lorvikatarri, laiskottelu ja olen katkera etten päässyt rikkaisiin naimisiin, jossa mun ei olis tarvinnut muuta kuin sohvalla maata ja läppärillä nettikaupoissa shoppailla.
eläke suoraan. Kelakortissahan mulla lukee jo 112, siitä vaan googlettamaan mitä se tarkoittaa.
Omasta mielestä mua vaivaa lorvikatarri, laiskottelu ja olen katkera etten päässyt rikkaisiin naimisiin, jossa mun ei olis tarvinnut muuta kuin sohvalla maata ja läppärillä nettikaupoissa shoppailla.
sä tunnet olevas kotikiusattu kotona. Sä et ymmärrä sitä, että sulla on vastuu niistä lapsista ja velvollisuuksia niitä kohtaan, etkä sä voi kostaa niille sitä, että oot ne tähän maailmaan työntänyt.
Vai keskivaikea masennus ja 112 kela-kortissa
Joopa joo. Lapsella fas ja adhd. Niin provo. Kysymys kuuluu, mitä saat tästä. Enkä tarkoita sitä mitä mielikuvitusidentiteettisi saa tästä, vaan mitä ihan sinä oikea ihminen siellä saat tästä keksitystä tarinasta. Olisi oikeasti kiva tietää. Vallan tunnetta? Purat aggressiotasi muita ihmisiä kohtaan?39 vielä lisää, että tuon lorvikatarri-viestin perusteella
taidat olla joku hemmetinmoinen lapseton hikari, joka oikesti tekee 20-tuntista työpäivää ja käy täällä purkamassa sen aiheuttamaa aggressiota.Mee sä 36 vaikka etsimään narua ja joku tuoli
tiedät kyllä miksi. Ei sua jää kukaan kaipaamaan.Siitä vastuustahan mä haluan eroon
ja etä-äidiksi. Lapsia voisin valvotusti tavata muutaman tunnin silloin tällöin jos sattuis huvittamaan.Mä säästän puhelinlaskuissa kun ei tartte lätistä
paskaa puhelimessa, täällä voi kirjoittaa sitä mitä sattuu keksimään laajakaistamaksun hinnalla. Paitsi että kaikki mitä tänäänkin olen kirjoittanut on totta eikä tarua. Paitsi ehkä se että ei noilla kakaroilla taida FASsia olla, adhd todennäköisesti.Mutten ainakaan muistaakseni tokassa raskaudessa alkoholia käyttänyt.
Ekassa vedin parit kännit ennenkuin tiesin olevani raskaan.
Ja ihmisten ärsyttäminen on suurin nautinto
mitä maa päällään kantaa. Pari av-mammaa takajaloillaan ja päiväni on taas saanut merkityksen.Äläpäs väistele vaan paljasta
miten keskivaikea masennus diagnoosina ja kelakortin 112 sopii toisiinsa. Jäit nimittäin kiinni :DDDD.Meneekö sun lapset isälle vihdoinkin? Ihanaa!
Joku ehdotti juhlia kun niin tapahtuu, ja mä voin liittyä joukkoon! Lisäksi, jos sun lapset otetaan huostaan, niin mä lähetän jokaiselle Oulun sossulle kukkia kerrankin oikeasta ratkaisusta.
Eikö niillä lapsilla ollut eri isät?
Vai oliko sama?Se psykomaman viesteissä on niin liikuttavaa, että ennemmin tai myöehmmin hän mainitsee kaksion jossa sitten sairaseläkeläisenä tms. yksin asuu (ja lapset toivottavasti onnellisina mahdollisimman kaukana). Koko tulevaisuus, onni ja autuus tiivistyneenä yhteen kaksioon!
Tästä kaksiosta on lyhyt matka kaupungin rientoihin.
Ja kun mä en oo nuppitohtori, niin en voi tietää miksi mun kelakortissa on 112 ja sit jossain b-lausunnossa lukee sit keskivaikea masennus.Ja Oulun sossut varmaan tykkää niistä kukista ja sijaisäiti noista fas-äpäristä. Mä valehtelin, olin pikkuhiprakassa molemmat raskaudet, mutta vain niin vähän että kukaan ei tajunnut että olin kännissä.
Mä kysyn sossuilta ens torstaina kun ne tulee
että mistä kukista ne tykkää.Provo sinä olet
Lainaus:
Ja kun mä en oo nuppitohtori, niin en voi tietää miksi mun kelakortissa on 112 ja sit jossain b-lausunnossa lukee sit keskivaikea masennus.
Ja kun mä en oo nuppitohtori, niin en voi tietää miksi mun kelakortissa on 112 ja sit jossain b-lausunnossa lukee sit keskivaikea masennus.
Ehkä se masennusdiagnoosi tulee siitä kun
mä yritin psykoosin jälkeen itsaria 3krt, mutten valitettavasti onnistunut muuta kuin viemään joltakin sairaalta tehohoitopaikan 3krt.Mutta nyt näyttäis kakaroilla olevan päiväuniaika.
Edellinen 1 2 Seuraava Viimeinen
» Aihe vapaa
Uutta vauva.fi:ssä
Uusimmat keskustelut
- > Vittu, mies ei tullut yöksi kotiin!
- > osaatko syödä puikoilla?
- > kokemuksia pakistanilaisesta miehestä?
- > Ikinä ei uskois, että asun ulkomailla... : D
- > Joko siirsitte kellot talviaikaan?
- > Haaste: kuka köyhäilee parhaiten?
- > Saatko sinä tarpeeksi hoitoapua arjen pyörittämiseen?
Uusimmat blogikirjoitukset
- > Näkemiin
- > Viestejä Vikulle
- > Oikeita tarinoita
- > Perillä On Tuolla E
- > Näyttää Äidiltä
- > Kissoja ja lapsia
- > Lomakriisi (eli mennään Lintsille)
© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot

Helsinki
3 m/s