Selvitin juuri psykomamman oikean nimen!
Kommentit (92)
tutut täällä kertovat asioistaan, mutta ei tulisi mieleenkään heitä paljastaa.
Kerro sen verran, että kertooko aitoja juttuja vai satua?
ketjun kautta? Mäkin löysin sen huutisnikin kyllä. Mulla ei ole tunnareita huutikseen.
sen tämänpäiväisen ketjun perusteella, katsoin fb:stä kellä on osta ja myy-palstalla samanlaiset taustat kuvissa. Hän on blondi. Kamalaa että hän on todellinen henkilö.
salapoliisi ap
jaksatte koneella istua ja selvitellä jonkun taustoja! Eli ei siis elämää ollenkaan!
Vain kiinnostuksen kohteet ja ryhmät. Hänellä on 131 kaveria. Voinkohan kertoa enempää vai voinko joutua itse vaikeuksiin tästä?
ap
jaksatte koneella istua ja selvitellä jonkun taustoja! Eli ei siis elämää ollenkaan!
on elämää vaikka muille jakaa, kun roikut täällä?
Sehän on aivan saakutin hauskaa selvittää jonkun henkilöllisyys pienien vihjeiden perusteella. Älä tule naukumaan kun et mistään mitään ymmärrä.
Vain kiinnostuksen kohteet ja ryhmät. Hänellä on 131 kaveria. Voinkohan kertoa enempää vai voinko joutua itse vaikeuksiin tästä?
ap
henkilön tunnistetietoja, et edes huutisnikkiä, joten mielestäni et voi joutua vaikeuksiin.
Kamalaa että hän on todellinen henkilö.
voi luoja, lapsiparat.
ja kunnianloukkaussyyte.
ole kerrottu mitään tunnistetietoja, ei edes huutisnikkiä tms. Jos joku vapaaehtoisesti kierjoittelee itsestään niin paljon nettiin - kuten Psykomamma - niin totta hemmetissä hänen jäljilleen on helppo päästä.
av-mammoilta, jotta pääsisitte kyttäämään mitä mä puuhaan? PM
Ei siitä mitään syytettä saa, varsinkaan jos et kerro nimeä tai asuinpaikkaa..
Mielenkiintoiset juorut voisit kertoa kyllä..=))
Mutta jos oikea nimi vilahtaa tällä palstalla, niin välittömästi asiaa sinivuokkojen nettipalstalle.
minäkin haluan ryhtyä salapoliisiksi
Mutta jos oikea nimi vilahtaa tällä palstalla, niin välittömästi asiaa sinivuokkojen nettipalstalle.
ap on niin yksinkertainen, että laittais nimen tänne...
Koska muuten kukaan kunnon av-mamma ei nuku ensi yönä, känkkäilee vain miehelleen ja lapsilleen ja silmät ristissä koittaa löytää ratkaisun internetin ihmeellisestä maailmasta.