Huutismyyjä soitti mulle kotiin kun annoin "kostonegan".
On joillekin vittu huutis henki ja elämä. Myyjällä lähes 2500 kauppaa ja tämä mun antama nega oli vasta toinen.
Soitti kotiin ja tivasi miksi olin antanut kostonegan vaikken itse lunastanut huutoani.
Voihan vittu, olipa hyvä että annoin negan ihan huvikseni jos on huutiskaupan palaute noin iso asia.
Mulla alle 100 kauppaa ja itse saamani nega vaikuttaa huomattavasti enemmän kuin 2500 kaupan myyjällä.
Kommentit (63)
katselin itse samaa settiä.
Ihan asiallisesti on myyjä ilmoittanut asiansa,
sitäpaitsi lähtöhinta naurettavan alhainen,
ja kaupasta ei tod. saa uutta samalla hinnalla.
Ap,olet itse mokannut,
negan ansaitsit tottakai kun et lunastanut huutoa!
mutta myyjä ei tehnyt mitään negan arvoista.
Olet toope.
Toiv.myyjä lukee tätä palstaa!!!!
P.s. pitäisköhän linkittää tää keskustelu sinne kysymysosiolle? kyse on melko varmasti 116cm lindexin asusta.
laittaa "seinää"vasten,kun on tehnyt jotain väärää.
Ei kovin moni kehtaisi soittaa kotiin,IHAN OIKEIN TEHTY!
narsistithan hermostuu äärettömästi kun heitä arvostellaan,ja HEHÄn saavat tehdä juuri niin kun heitä huvittaa eikä se ole väärin....
olla luuserimamma... Kaikki ap:n kirjoitukset kertoo tästä ihmistyypistä, jolle millään ei ole mitään väliä ja että ihmisiä saa käyttää hyväksi mennen tullen. Ja se oma etu on aina tärkein. Kielenkäyttökin mitä sattuu. Huh! Tosin ei se kotiinsoittelijakaan mikään kukkanen ole..
Toivottavasti huomenna on parempi ilma ettei tartte nukkua 8-16 kun lapset ovat päiväkodissa.
Jos vikoja ilmenee huudon jälkeen, niin saa olla lunastamatta. Ja itse en koskaan katso noita kysymysosioita, mielestäni ne ovat suoraan kohdennettu ainoastaan kysyjälle.
Tuo kotiin soittaminen on aivan kohtuutonta. Ei taida myyjällä olla huutiksen ulkopuolista elämää.
koska kysymysosiossa oli vastattu että takkiin kuuluva fleece puuttuu. Huomasin kysymyksen vasta huutoni jälkeen enkä siksi enää tuotetta halunnut.
Ja kirpparilta löytää vastaavan kuntoisia, ostin viime viikoloppuna saman sarjan toppahousut 8€ ja nyt olisin tarvinnut vain takin.
Eli paskaa en lunasta ja negaani en peru.
on siitä lähes 1/4, osasin jopa laskea vaikken ole amistakaan käynyt. Ja tuossa vasta toteutuneet kaupat, mulla on vielä FB:n kirppiksellä ainakin 5 kohdetta, jotka on varattu, muttei vielä haettu ja niistä tulee rahaa ainakin 50-100€. Enkä mä viitsi töihin mennä, koska kelan ja sossun rahoilla pärjää ihan yhtä huonosti mitä paskalla palkalla.
vaikka ne negat vaikuttaa sulle enemmän, niin sehän on ihan oikein. itse sä oot toiminnallas ne ansainnu. toi kostonega on vaan kiusantekoa rehelliselle myyjälle.
puhelinnumero että en jaksa enää niitä kotiin soittelijoita. Kaikilla kun ei ole kaikki murot ihan kulhossa. Yksikin ostaja joka uhkaili negan antamisella 20 MINUUTTIA KOHTEEN SULKEUTUMISEN JÄLKEEN(!!!) kun ei saanut minuun 20 minuutissa yhteyttä. Kyse kun oli osta heti -kohteesta niin hän halusi tulla hakemaan sen HETI eikä tunnin päästä:DD Minulla on ihan tarpeeksi säätöä tässä arjessa ja puhelin pirisee muutenkin, vastailen sitten sähköposteihin sopivassa välissä kun on aikaa.
tuotteen kuvauksessa etusivulla, eikä oleta että ennen huutoa muistetaan lukea kysymysosio.
tunnuksesi lopussa EI ole syntymävuotesi. Jos on, niin en kyllä ymmärrä sinua. Miten aikuinen nainen voi olla noin työtävieroksuva ja saamaton... Parikymppiselle tuon ymmärtää, mutta n. nelikymppinen -hei haloo!!!
ei onnistu kirjoittaminen vauva sylissä...
työkokemusvuosia en aio ennen eläkeikää kerryttää edes 10:tä, nyt on kasassa 3 vuotta ja risat.
Ja ansiosidonnainen pyörii vielä pari vuotta ja sitten kelan rahalle ja asumistuki nousee.
Eipä kiinnosta, viimeisimmästä työstä sain vain 160€ enemmän palkkaa mitä nyt ansiosidonnaista, en viitsi sen rahan eteen joka päivä töihin raahatua.
Miksi sekaat siellä huutiksessa jos sulla ei ole rahaa lunastajaa huutojasi?
Myyjä ihan paniikissa soittelee yhdestä negasta, vittu mä nautin kun se soitti vielä toisenkin kerran takaisin kun puhelu katkesi.
Myyjä ihan paniikissa soittelee yhdestä negasta, vittu mä nautin kun se soitti vielä toisenkin kerran takaisin kun puhelu katkesi.
Oikeesti pelottavia tällaiset ap:n kaltaiset "ostajat", jotka heittelee myyjille negaa, vaikka itse toimivat sääntöjen vastaisesti.
Mulla on huutiksesta vain hyviä kokemuksia ja yritän toimia asiallisesti ja esimerkillisesti, mutta mitä voin tehdä, jos ap:n kaltainen ihminen voittaa huudon:-O
on tuollainen asenne niin miten toimii sitten muissa asioissa. Ei varmaan kovin luotettava työntekijänäkään olisi. Pitää saikkupäivän, kun
ei nyt sattunut huvittamaan töihin meno tai mun lapsi nyt saa kiusata ketä vaan tai en nyt viitsi mihinkään vanhempieniltaan osallistua tai mitä minä välitän naapureista,vaikka häiritsenkin, elän kyllä ihan niin kuin haluan. Kyllähännäitä apauksia riittää.
paljon kiinnosta. Huutis on kuitenkin vaan huutis, ei mikään elämän ja kuoleman kysymys.
Ja nyt päiväunille kun ei kirpparillekaan päässyt kun vettä sataa. Toivottavasti huomenna on parempi ilma ettei tartte nukkua 8-16 kun lapset ovat päiväkodissa.