Mitä vastaat, jos lapsesi kaveri sanoo, että
Kommentit (14)
tai sitten äiti on siivoushysteerikko, koska meillä on aina suht siistiä ja puhdasta, mitä nyt joskus jotain pientä. Mutta olen kyllä oman lapseni suusta kuullut todella siivottomista kodeista, joissa esim. banaaniinkuoret, pizzalaatikot yms. lojuvat pitkin lattioita??? Lisäksi ei kuulemma mitään järjestystä missään muutenkaan - pelaillaan vaan tietsikkapelejä, isä makaa sohvalla jne...??
ja nuuskimaan? Ei ihme, että monet ovat ärsyyntyneitä naapurin kyläileviin kakaroihin. Minäkin olisin.
Minkälaista teillä on? eri perheet on muutenkin erilaisia ---siirryn puhumaan ihmisten erilaisuudesta, tavoitteenani lisätä suvaitsevaisuutta
no nythän voittekin sitten yhdessä tuumin siivota!
No niin kai sitten on. Haittaako se?
Toiset perheet pitävät kotinsa siistimpänä, toisille voi jotkut muut asiat olla tärkeimpiä.
tarvitseeko tuohon mitään sanoa. tai sanon kuten toisetkin, että juu, taitaa olla.
no nythän voittekin sitten yhdessä tuumin siivota!
saatan tokaista, että "yhym", jos lapsen kaveri kovin kysyvästi minua katsoo.
jalkapohjat kohti kattoa ja alkaisin moppaamaan.
tai sitten äiti on siivoushysteerikko, koska meillä on aina suht siistiä ja puhdasta, mitä nyt joskus jotain pientä.
Mutta olen kyllä oman lapseni suusta kuullut todella siivottomista kodeista, joissa esim. banaaniinkuoret, pizzalaatikot yms. lojuvat pitkin lattioita???
Lisäksi ei kuulemma mitään järjestystä missään muutenkaan - pelaillaan vaan tietsikkapelejä, isä makaa sohvalla jne...??
Minäkin tiedän muutaman kodin, jossa isä makaa sohvalla!!