Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutismyyjä soitti mulle kotiin kun annoin "kostonegan".

Vierailija
21.08.2010 |

On joillekin vittu huutis henki ja elämä. Myyjällä lähes 2500 kauppaa ja tämä mun antama nega oli vasta toinen.

Soitti kotiin ja tivasi miksi olin antanut kostonegan vaikken itse lunastanut huutoani.

Voihan vittu, olipa hyvä että annoin negan ihan huvikseni jos on huutiskaupan palaute noin iso asia.

Mulla alle 100 kauppaa ja itse saamani nega vaikuttaa huomattavasti enemmän kuin 2500 kaupan myyjällä.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sääntöjä ja muiden toiveita vähän turhankin tunnollisesti ja sairatuin masennukseen. Nyt olen se, jonka ei tarvitse enää kenenkään muun säännöistä välittää paitsi omistani.

Just käytiin oksentelevan lapsen kanssa kaupassa, ehkä saatiin muutama tartutettua vaikkei lapsi oksentanutkaan kauppaan vaan vasta kaupan pihalle.

Vierailija
2/63 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä kuuluu tänään psykomamma? tuliko sossut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siinä aikamme saikattiin mitä tehdään ja nyt lapset ovat isällään ja mulla ensimmäinen nautinnollinen aamu etä-äitinä.

Sain nukkua pitkään, sain juoda monta kupillista kahvia sohvalla rauhassa ja katsoa AIKUISTEN ohjelmaa.

Nyt lähden hoitamaan vähän bisneksiä, käyn päiväkaljalla ja illempana alan lataamaan lasten vaatteita ja tavaroita myyntiin nettikirppikselle, otin myös kirppispöydän.

Olen teille sanattoman kiitollinen=).

Kävin äsken viemässä isän oventaakse loput vaivan vaipat ja hakemassa oven takaa pussin, johon isä oli laittanut lasten merkkiulkovaatteet.

Jätin tilalle pussillisen kierrätyskeskuksen ilmaislaarista haalittuja ulkovaatteita, joilla ei ole jälleenmyyntiarvoa.

PM

Vierailija
4/63 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin surullista PM... Toivon sulle parempaa tulevaisuutta ja että oikeesti saat apua itsellesi. Tämä ei ollut kettuilumielessä sanottu.

Omat lapset samanikäisiä ja kuolisin, jos joutuisin heistä luopumaan.

Hyvää jatkoa sinulle, oikeasti. Toivottavasti sinun ja lastesi tilanne korjaantuu edes joskus.

Vierailija
5/63 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilpittömästi olen surullinen sun puolesta psykomamma, millasen tikun olet elämässäsi vetänyt, ihan riippumatta siitä provoiletko vai etkö.

Vierailija
6/63 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä haluakaan hoitovastuuta enää ottaa. Joku muu hoitakoot paskataudit, rs-virukset, maitoallergiat ja muut kivat lapsiperhepaskaan kuuluvat asia.

Mulle riittää äitiydestä se tieto että mulla on 2 lasta jossain päin maailmaa.

Mutta nyt lähden asioille että ehtii illaksi huutiskamaa lataamaan. Torstaina tulee varmaan kauppoja kun on lapsilisäpäiväkin.

Vierailija
7/63 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää äitiydestä se tieto että mulla on 2 lasta jossain päin maailmaa.

Enkä sano vittuillakseni vaan äärimmäisen surullisena. Sama kuin olisi sokeutunut ja kuuroutunut lapsena. Niin surullista, että psykomammallakin on ollut joskus pienenä vauvana ihmisarvoisen tunne-elämän edellytykset ja idut olemassa ja joku/jokin on ne häneltä vienyt.

Vierailija
8/63 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta alapääni on kaksi lasta synnyttänyt ja vaikka lapset eivät asu kanssani, olen silti niiden äiti.

Mutta nyt alkaa olla jo kiire asioille ja päiväkaljalle. Moro

Vierailija
9/63 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja surullinen ketju vaan jatkuu sukupolvesta toiseen. Täydellisiä pieniä vauvoja, joilta otetiin pois liian iso pala ihmisyyttä. Tai tarkemmin sanoen ei autettu ihmisyyttä kasvamaan sellaseksi kuin oli kaikki edellytykset. Typistettyjä, tuskallisia elämiä.

Vierailija
10/63 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsillani on nyt kaikki edellytykset kasvaa isän hoivissa kunnollisiksi ja tunnollisiksi veronmaksajiksi, toisin kuin minun työtä vieroksuvan hullun luuserin hoivissa.

Olen sankariäiti ja ylpeä siitä.

Kirjasto aukeaa kohta, pitää mennä ottamaan kopioita että saa rahat pois liitosta js sitten uutta asuntoa vuokraamaan. PM

Vierailija
11/63 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän on hei pakko olla provo. Ihan tosi.

Ei kukaan normaali-ihminen viitsi kuluttaa päivätolkulla aikaa tällaisen diipadaapa -ketjun ylläpitämiseen kuten tämä ap-PM on nyt muka tehnyt. Ja huvittavinta on nuo saman kirjoittajan kirjoittamat tsemppaus -viestit itselleen: "Ihan oikein teit", "ettäs kehtasikin huutismyyjä soittaa" jne.

Säälittävä reppana, kaikin puolin. En itse asiassa edes tiedä kumpi vaihtoehto on säälittävämpi: se, että tämä peruskoulupohjainen huutisostaja ihan totta on olemassa ja käyttäytyy näin sairaalloisen itsekkäästi vai että joku yksinäisyyttä poteva looseri kirjoittelee täällä keksittyä legendaa omasta so-called-lifestaan.

Noh, kiva silti että noinkin pahasti sosiaalisesti syrjäytynyt pystyy edes täällä netissä toteuttamaan itseään jollakin tavalla. Eiköhän ne työkyvyttömyyspaperit olisi ihan helppo tuolla pään sisällöllä saada. Tai ehkä sulla onkin ne jo.

Vierailija
12/63 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sääntöjä ja muiden toiveita vähän turhankin tunnollisesti ja sairatuin masennukseen. Nyt olen se, jonka ei tarvitse enää kenenkään muun säännöistä välittää paitsi omistani.

Just käytiin oksentelevan lapsen kanssa kaupassa, ehkä saatiin muutama tartutettua vaikkei lapsi oksentanutkaan kauppaan vaan vasta kaupan pihalle.

Vierailija
13/63 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka toinen oksenteleekin.

Vierailija
14/63 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kertovat sinusta tosiaan paljon

Vierailija
15/63 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

läpsähtää. Negan takia alkaa kotiin soittelemaan, voihan vittu. Onneksi annoin negan.

Vierailija
16/63 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

palautteen neutraaliksi, nyt en vittuillesanikaan sitä tee.

Vierailija
17/63 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiasta selvityksen, mutta sinun kostosi poistetaan myyjältä. Varmaan kiva sun yrittää myydä joskus jotain, kun palautteista näkee, miten toimit.

Vierailija
18/63 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et? ja sitten annat vielä kostoksi negan jos toinen valittaa toiminnastasi. et ole ainakaan yhtään fiksumpi sinäkään.

mitä odotat saavasi palautteeksi jos jätät huutosi lunastamatta? miksi kosonega? en tajua.

Vierailija
19/63 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan fb-kirppiksellä, rahat suoraan käteen niin sossu ei pääse vähentämään myyntejä toimeentulotuesta.

Enkä minä paskaa viitsi lunastaa kun kaupasta saa uutta samalla rahalla.

Vierailija
20/63 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä kotiin soittelemaan negan syytä. Kyllä muakin vituttais.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi