Huutismyyjä soitti mulle kotiin kun annoin "kostonegan".
On joillekin vittu huutis henki ja elämä. Myyjällä lähes 2500 kauppaa ja tämä mun antama nega oli vasta toinen.
Soitti kotiin ja tivasi miksi olin antanut kostonegan vaikken itse lunastanut huutoani.
Voihan vittu, olipa hyvä että annoin negan ihan huvikseni jos on huutiskaupan palaute noin iso asia.
Mulla alle 100 kauppaa ja itse saamani nega vaikuttaa huomattavasti enemmän kuin 2500 kaupan myyjällä.
Kommentit (63)
ihan sähköpostilinkkinä, niin saa sen sitten kätevimmin ylläpidolle.
Taitaa huutis olla sinullekin henki ja elämä, kun kerran "kostonegan" vaivauduit antamaan (jos ei olisi, niin olisit antanut asian olla ja unohtanut koko jutun...)... Tai en minä ainakaan edes kehtaa antaa "huvikseni" negatiivista - varsinkaan jos kauppa peruuntuu minun (= ostajan) takia. Olet siis varmaan itsekin oikein hurmaava kauppakumppani. ;)
myyjä huutosi jälkeen lisännyt vikoja haalarissa?
ilmoitin etten lunasta huutoani ja antoi mulle negan. Pistin negan minäkin ja tänään myyjä soittaa ja tivaa miksi nega paukati. Yritti vissiin väkisin taivutella lunastamaan paskaa postipaketissa.
Ihan sama, ylihintaista joka tapauksessa huutismarkkinat.
Huviksesiko siellä huutelet vai miksi ylipäätänsä huusit, jos mielestäsi ylihintainen tuote?
Kauhea ostaja: sun ja sunlaistesi takia koko huuto.net menettää merkityksensä.
Annoit kaupasta (vieläpä itse tehtyäsi väärin = jätit huudon lunastamatta) kostonegan, "kun sattuipa vaan huvittamaan" ja "eihän se ole kuin rasti pallukassa". Anna kun arvaan, olet työtön maksimissaan amiksen käynyt sivistymätön moukka? Eipä ihme, ettet ole onnistunut työllistymään. Noin mustasieluista ja asennevammaista ihmisen kuvastusta ei kukaan normaali työhönottaja tahdo palkata työilmapiiriä pilaamaan.
Ilmeisesti vielä aika pentu?
Toisaalta taas, en mä ymmärrä itsekään että joku viitsii ihan perään soitella. Sähköpostikin on keksitty. On aika vakavaksi mennyt jos ihan peräänkin soitettaa nykyään.
ps. en harrasta huutonettiä. Joskus vuonna yks ja kaks olen pari kertaa siellä jotain huutanut, mutta siihen se on sitten jäänyt.
Omalle kohdalle sattui myös yksilö, joka ei välittänyt oliko palaute sitä tai tätä. Hänelle oli ihan sama mitä annetaan ja saadaan. Toki itse jätti kaupat tekemättä, mutta innoissaan laitteli valheellisia palautteita.
Itse olen jo vähän vanhempi. Luulen, että tämä on tätä tämän ajan nuorten aikuisten toimintaa. Ollaan niin kovia ja kokineita ja millään ei ole mitään vxxxn väliä. Aloin miettiä haluanko tosissani tällaisen porukan kanssa olla tekemisissä ja päätin, että mieluummin lahjoitan tuotteet tarvitseville kuin yritän myydä. Lähetän nykyään tuotteet Venäjän apuun. Ei ole tarvinnut sen koommin välittää palautteiden laadusta. Kiva ajatella, että Venäjällä talsivat Reimat ja Hilfigerit yllä. Meillä ne ovat useinmiten lähes uudenvoroisia.
jotka heittelee myyjille negaa, vaikka itse toimivat sääntöjen vastaisesti.
Mulla on huutiksesta vain hyviä kokemuksia ja yritän toimia asiallisesti ja esimerkillisesti, mutta mitä voin tehdä, jos ap:n kaltainen ihminen voittaa huudon:-O
Arjessa pystyy nämä ap:t välttämään eikä kiinnosta netinkään välityksellä niitten maailmaan tutustua.
Jos hän ottaa sinne asiallisesti yhteyttä.
alkaa kertoa tuotteen vikoja vasta kun huutoja jo tullut.
Ja kotiinsoittaminen nyt ainakin on negan arvoista toimintaa.
mainittu kohteen kysymyksissä ja vastauksissa. Kyllä se mun mielestäni etusivulla pitäis näkyä. Ja ihan yksi vitun hailee palautteille.
Ja en muuten aio ensimmäistäkään työpaikkaa hakea, samanlaisia kotiin soittelijakitisijöitä pomot kumminkin.
Tällä viikolla olen tehnyt FB:n kirppiksellä jo 50€:llä käteiskauppoja ja niistä tuloista toimeentulotukisossu ei tiedä yhtään mitään.
En siis käytä huutista enää ja jos käytän, vaihdan tunnusta.
PS: enkä muuten ole mitään huutissääntöjä koskaan lukenut ja kirjoittamattomia solidaarisuussääntöjä en koskaan noudata. ap
lähes samalla hintaa enkä sitten enää käytettyä toppapukua halunnutkaan.
Ja tässä tapauksessa myyjä möi siskonsa lapsen vaatteita ja huudoissa oli pariinkin otteeseen "hannikaiset".
Että epäilenpä että siskon perhe teki korotushuutoja tähän kohteeseen omalla tunnuksellaan, jotta kohteen hinta saataisiin mahdollisimman ylös.
Ja siltä varalta jos ei ole, niin ajatelkaapa kuinka säälittävää on, kun riemuitsee 50 euron kaupoista...
Vinkki: Jos on töissä, tuo 50 euroa ei ole todellakaan sellainen summa, jonka takia kannattaisi tuuletella. Jos siis tekee yhtään vaativampaa hommaa, mikä näkyy sitten yleensä palkassakin.
Tällä viikolla olen tehnyt FB:n kirppiksellä jo 50€:llä käteiskauppoja ja niistä tuloista toimeentulotukisossu ei tiedä yhtään mitään.
on siitä lähes 1/4, osasin jopa laskea vaikken ole amistakaan käynyt.
Ja tuossa vasta toteutuneet kaupat, mulla on vielä FB:n kirppiksellä ainakin 5 kohdetta, jotka on varattu, muttei vielä haettu ja niistä tulee rahaa ainakin 50-100€.
Enkä mä viitsi töihin mennä, koska kelan ja sossun rahoilla pärjää ihan yhtä huonosti mitä paskalla palkalla.
kaikki kaupungin kirpparit, ehtii hyvin kun lapseni ovat päiväkodissa 8-16, eikä päivähoito maksa minulle mitään.
Nyt lähden päiväunille, sekään ei maksa mitään.
vaan 1/8 siitä sossun normista. No, kyllä silläkin aika monet pullakahvit kahvilasta saa kun istuskelen kaupungilla arkena kun ei ole muuta tekemistä lasten ollessa päiväkodissa.
Itse et huutoa lunastanut. Olisi sinuakin ottanut päähän jos olisit myyjä, ostaja ei lunastaisi huutoa niin kuin sinä. Ja ostaja olisi niin tyhmä kuin sinä, että antaisi kostonegan.
ja mitä sitten, se on vain rasti nettiruudun pallukassa.
Ja aina voi vaihtaa huutistunnusta jos alkaa uudestaan olla tarvetta tehdä kauppoja siellä.
Ylihintaista paskaa, en osta enää sieltä kun tässä kaupungissa riittää kirpparitarjontaa ja työttömällä aikaa kierrellä vaikka joka päivä kaikki läpi.