Mitä ruokaa teillä tänään ja mitä aiotte tehdä tänään?
Kommentit (28)
ja keitettyjä perunoita. Vihersalaattia myös.
ja illansuussa ajateltiin tehdä pitzaa, jokaisen oman maun mukaan oma lohko.
edellispäivän sianlihakastiketta ja perunoita. Iltapäivällä ajattelin tehdä lihapullia ja kokeilla joko perunoista tulisi hyvä muussi.
Osan pullista laitan pakkaseen ja huomenna syömme kinkkukiusausta.
eilistä broilerikiusausta, illaksi ehkä pitsaa jos viitsitään tehä. Mulla yövuoro takana, muutama tunti nukuttu. Kohta kummilapsen synttäreille. Sit ehkä iltapäivätirsat, kotihommia yms yms. Normaali lauantai, illalla saunotaan.
moikkaillaan paria tuttua. Illalla ehkä pari olutta ja tietty tv ja muuta kivaa.
Oli ihan syntisen hyvää!
Ohjelmassa on siivousta, kaupassä käyntiä ja ihan vaan yhdessä oloa.
Häihin menossa, joissa sit saa sitä ruokaa taas :) Nam.
tortilloja kaikkine lisukkeineen.taidanpa lähteäkin tästä niitä valmistamaan.nam!
Mä eilistä spaghettia ja jauhelihakastiketta. Illalla grillataan jotain,jos ei sada.
lanttua, bataattia, palsternakkaa) ja nakkeja.
Vähän hävettää nuo nakit.
perunamuussia,pinaattilettuja ja puolukkahilloa!nams
Ei tehdä tänään mitään, mies töissä ja koko viime viikko ollaan tehty ihan tarpeeksi, nyt ihanaa kun saa vaan olla. Aamulla kyllä vähän jumppasin.
kuskusta paahdettua paprikan kanssa. feta kurkku oliivisalaattia. (tomaattia ei syödä allergian takia) Teen itse kaikki alusta loppuun. Jälkköriksi pannukakkua kermaa ja mansikka NAM
Ohjelmassa ostoskierros koululaisen kanssa; syysvaatetta ja kenkiä. Mies remontoi.
Aion hengailla av:llä koko päivän ja kuunnella musiikkia.
M36
ekaa kertaa kokeilen. lisäksi riisiä jotain kastiketta ja salaattia.
lounaaksi syötiin tähteitä viikolta.
lanttua, bataattia, palsternakkaa) ja nakkeja. Vähän hävettää nuo nakit.
tää palsta saa näköjään ihmisissä aikaan itseinhoa tai jotain.. surullista
Ruuaksi oli haudutettua possunniskaa, muusia ja kanttarellikastiketta, oli hyvää :)
Mies lähti just töihin ja itse viimeisilläni raskaana ajattelin katsoa dvd:ltä Täydellisiä naisia ja syödä lakritsijädeä... Ja ehkä myös pakata sairaalakassin ja lukea jännää kirjaa jos uskallan kun asutaan täällä vähän metsässä niin voi pelottaa...
Illalla vispipuuroa ja leipää kunhan mies kotiutuu, sitten sänkyyn kattoon jotain leffaa ja sen äären nukahdetaan... Äitiyslomalla on kivaa :)
kalapuikkoja ja
valmista bearnaise kastiketta knorrilta (kirjotetaankohan ees noin) pakko tehä pikaruokaa kun kiire on kova..