Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ruokaa teillä tänään ja mitä aiotte tehdä tänään?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen pippurista liharuukkua ja uuniperunoita salaatin kera. miehen lapset tukevat meille. tehdään pihahommia ja mieheni remontoi taloa. Siivoilen ehkä vielä vähän jos vauvani nukkuu. Ehkä mennään porukalla sienimetsään jos ehditään.

Vierailija
22/28 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uunilahna, perunoita, pinaattituorepastaa, tuoretta paprikaa, kurkkua ja kasvisleipää (tehosekoittimella kasviksia hienoksi, jauhoa ja suolaa ja uuniin)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

riisi-soijarouhe-sipuli-ananasmurska-mustapippurituorejuustomössöllä, pineapplesalsalla,jääsalaatilla,kurkulla,ananaksella,fetajuustolla

Käytiin liikennepuistossa ja tiskit ja imuri odottas..

Vierailija
24/28 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupäivän olin lasteni kanssa ulkona ja nyt ovat ilmailumuseossa isänsä kanssa, illalla lähden tanssimaan :-)

Vierailija
25/28 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkkäriksi omenapannaria

Poimin viinimarjat tänään ja riippuen paljonko niitä tulee niin joko pakastan ne tai keitän mehuksi.

Vierailija
26/28 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaattiin tuli

-rucolaa

-mustia ja vihreitä oliiveja

-punasipuli

-rasiallinen minitomaatteja

-höyrytettyjä pitkiä, vihreitä papuja

-paahdettuja pinansiemeniä

-parmesan-lastuja

sekä kastike jossa (extra virgin-)oliiviöljyä, balsamicoa ja vähän pestoa.

Vierailija
27/28 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi perunamuussia ja salaattia.

Päivälliseksi ehkä eilistä jauhelihakastiketta ja pastaa. Tai sit tehdään jotain muuta.

Mä kävin aamusta lenkillä, mies kaupassa kuopuksen kanssa. Isommat lapset kavereidensa kanssa. Nyt mä tässä koneella, mies toisella koneella, lapset kavereineen rakentavat legoja yläkerrassa. Illalla saunotaan, otetaan pari olutta, lapsille ehkä karkkia.

Vierailija
28/28 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään karjalanapaistia ja toivon että siitä riittää vielä huomisellekkin. Meidän perheessä ihan lempiruokia tuo, lapsetkin tykkää. Lisukkeeksi keitettyjä perunoita ja riisiä kun itse olen allerginen perunalle ja vihersalaattia.