Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

8 päivää dieettiä takana ja -5,2 kg, saatan päästä rantakuntoon sittenkin...ev

Vierailija
23.06.2010 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kropastasi 5,2kg 8 päivässä...? :-)

Nesteenpoisto on vain väliaikaista ja lihasten katoaminen taas on vain surullinen asia.

Vierailija
2/11 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vaatteet mahtuu paremmin päälle, syön pääosin proteiineja ja liikun/kuntoilen normaalisti, en ole kuivattanut itseäni, juon nesteitä min.3 litraa päivässä ja olo mitä mainioin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kertaa normaalisti niin kilot tulee takaisin...

Vierailija
4/11 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkossakin, joten en ole kauhean huolissani siitä

Vierailija
5/11 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtava suoritus, on se sitten mitä vaan!

itse olen tiputtanut n. 8 kiloa kahdessa viikossa, ja todellakin, vaatteet mahtuu paremmin päälle, oli sitten nestettä tai läskiä tai lihaksia, aivan sama :)

ja vaa'an alati pienenevät lukemat kannustavat ja motivoivat jatkamaan, ainakin 10 kiloa pitää vielä saada pois, nyt painoindeksini on juuri ja juuri 25

Vierailija
6/11 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtava suoritus, on se sitten mitä vaan!

itse olen tiputtanut n. 8 kiloa kahdessa viikossa, ja todellakin, vaatteet mahtuu paremmin päälle, oli sitten nestettä tai läskiä tai lihaksia, aivan sama :)

ja vaa'an alati pienenevät lukemat kannustavat ja motivoivat jatkamaan, ainakin 10 kiloa pitää vielä saada pois, nyt painoindeksini on juuri ja juuri 25

Mitä vähemmän sulla onlihaksia ja mitä enemmän niistä laihdutat, sitä hankalampaa painonpudotus on. Puhumattakaan ukonäöllisistä seikoista

Vierailija
7/11 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kans toi vaaán pienenevä lukema auttaa jatkamaan ja pysymään ruodussa, hirvittä vaan toi juhannus, et mitä usklataa juoda/syödä ettei ihan menis väärille urille

Vierailija
8/11 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja treenannut, mutta kyllä juhannuksena aion syödä ihan samaa mitä muutkin ja punaviiniäkin sitten juoda. Jussin jälkeen taas salille ja ruotuun :)

Vierailija
9/11 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä joka olit pudottanut 2 viikossa 8 kiloa, millä keinoilla sen olet saanut aikaan? Itselläni alkamassa juhannuksen jälkeen taistelu kilojen kanssa.

Vierailija
10/11 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen syönyt vähän ja kevyesti, hedelmiä, vihanneksia, kanaa, kalaa, perunaa

kaikki leivät yms jätin kokonaan pois, tämä on ollut tällainen itse soveltamani ruokavalio:)

juonut olen paljon, mutten niinkään vettä, koska en yksinkertaisesti pidä vedestä...ja juu, nyt saa tulla moittimaan :))

olen juonut light-juomia pääasiassa

mitään kalorimäärää en osaa sanoa, koska en niistä mitään ymmärrä, mutta esimerkki päivän ruuista voisi olla vaikka seuraavanlainen:

2 banaania, vesimelonia paljon, muutama uusi keitetty peruna, kaksi tomaattia, puolikas kurkku, pieni pala broileria, kananmuna...

jotakin tuollaista

ja juu, varmaan liian pienet kalorit ym, mutta tämä sopii minulle, sain tällä tavalla loistavan alun painonpudotukselle

liikkunut olen myös, joka päivä, joko lenkkeillyt tai käynyt zumbassa tms

Vierailija
11/11 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 kertaa päivässä ja hyvin menee.