Aion mennä suomi24:sen nuorten chattiin ja katsoa millaista meno siellä oikeasti on.
Vaikuttaa ainakin ihan sairaalta paikalta. Ällöttää että aikuiset miehet kyttäävät siellä nuoria tyttöjä.
Saako tänne muuten kopioida niitä viestejä jota siellä tulee vastaan?
Kommentit (365)
ja lopetti kun en antanut meseosoitetta.
Kyllä voit, alle 16-vuotiaasta kyse ja 12-vuotiaan ja 17-vuotiaan kohdalla on iso ikäero.
En ehtinyt tuota rikostekstiä tms. laittaa kun lähti pois. Mutta tällaisen keskustelun kävin tuon 35-vuotiaan miehen kanssa:
Poitsu nuoren perään: moi
Poitsu nuoren perään: 13v?
noora97: moi
noora97: oon vielä 12
noora97: mulla on lokakuussa synttärit
Poitsu nuoren perään: nam, kuulostaa hyvältä...
Poitsu nuoren perään: tykkään....
noora97: joo
Poitsu nuoren perään: tykkään sun ikäisistä...
noora97: miks
Poitsu nuoren perään: sun ikäiset ihania.
noora97: kiva tietää
Poitsu nuoren perään: mesee?
noora97: ei oo
noora97: minkä ikänen sä oot
Poitsu nuoren perään: oon pannut muutamaa sun ikäistä....
Poitsu nuoren perään: 35
noora97: haluisitko tutustuu muhun paremmin
Poitsu nuoren perään: Juuh
noora97: tykkäsitkö sä niistä
Poitsu nuoren perään: No juu
Poitsu nuoren perään: tutustutaan....
noora97: niin
Poitsu nuoren perään: 11v oli nuorin
noora97: missä sä tapasit ne tytöt
Poitsu nuoren perään: ensin chätis sitten tavattiin ulkona.
noora97: ootko sä sellanen nuoren näkönen
noora97: tai sellanen komee
noora97: musta david beckham on tosi komee
noora97: ootko yhtää saman näköinen
Poitsu nuoren perään: suht nuoren näköinen. vaalea, ehkä vähän davidin näköinen....
noora97: sä halusit tavata mutkin?
Poitsu nuoren perään: Juu, kyllä...
noora97: mitä me sit tehtäis
Poitsu nuoren perään: sano sä. pussattais?
noora97: en mä tiiä
Poitsu nuoren perään: neitsyt oot?
noora97: haittaako?
Poitsu nuoren perään: Ei, päinvastoin. voisin panna sua....
noora97: että mä en oo liian nuori sulle tms?
noora97: ??
Poitsu nuoren perään: Et ole.
noora97: missä sä haluut tavata
Poitsu nuoren perään: sano sä?
noora97: missä sä asut?
Poitsu nuoren perään: Jyväskylä. sä?
noora97: hesassa
noora97: oonko liian kaukana
Poitsu nuoren perään: Et oo. sut voisin puhkaista ja laskea spermat sisään.
noora97: mitä toi puhkasta tarkottaa
Poitsu nuoren perään: puhkaista immenkalvo...
noora97: aijaa
Poitsu nuoren perään: sulla menkat jo?
noora97: mä en kyllä pääse jyväskylään
noora97: kun mulla on koulua
Poitsu nuoren perään: Mä tuun Hesaan.
Poitsu nuoren perään: Rinnat kasvaneet? Pimpsakarvoi?
noora97: millon tuut
noora97: miks haluut tietää
Poitsu nuoren perään: katsotaan. kiinnostaa
noora97: ootko siellä
Poitsu nuoren perään: juuh, wcssä kävin
Poitsu nuoren perään: niin rinnat?
noora97: mitä niistä
Poitsu nuoren perään: Minkä kokoiset?
noora97: aika pienet
Poitsu nuoren perään: jep
noora97: ootko siellä
noora97: ???
todella surullista ajatella miten monta tyttöä nuo ukot ovat jo mahdollisesti hyväksikäyttäneet :( joku voi olla niin kiltti eikä osaa sanoa ei ja suostuu kaikkeen ja tapaa ne oikeasti :(
olen järkyttynyt, että koko idea ei ollutkaan av-mamman vaan av-teinin!
Vai onkohan tämä vaan provoa nyt.
toi viimesin keskustelu!
Aikuinen mies kertoo panneensa 11-vuotiasta!!! Kai tollanen paska pitäs jotenkin kiinni saada?
Itselläni on tytär joka täyttää pian 10v ja varmaan jossain joku sairas paskiainen haaveilee jo hänenkin ikäisistään. :(
Toivon todella että tulisi laki joka velvottaisi noin sairaat lapsiinsekaanutujat hoitoon jo tuollaisten haaveiden vuoksi. Ja todisteeksi riittäisi nuo chattikeskustelut.
joka ikinen helvetin pedofiili pitäs narauttaa kunnolla. Tää Suomen valtio ja lainsäädäntö on vaan niin omituista, että noita sikoja suorastaan suojellaan. Jokaikisen pedofiilin ja kaikenmaailman pikkutyttöjen kyttääjän valokuva nimineen ym pitäs julkaista paikallislehdessä! Oppisivatpahan saatana! On se niin mukava lapsia vahdata kun saa sen tehdä kasvottomana ja salassa..että oksettaa..
seuraan säännöllisesti hänen blogiaan ja olen varma että reagoisi?
Toivottavasti Iltasanomat, joka on nykyään yhteistyössä Vauva-sivuston kanssa, tekee tästä jutun. Jos äitien alapääkuvien levittelystäkin tehdään juttu, niin eikös tämä olisi varsin tärkeä aihe nostettavaksi pöydälle?!
Tämä meidän maailma on aivan sairas!!
seuraan säännöllisesti hänen blogiaan ja olen varma että reagoisi?
kai vapaassa maassa saa linkittää jos tahtoo?
Parasta olisi jos nettipedot voitaisiin jäljittää ja ohjata hoitoon, jopa ennen ensimmäistä oikeaa rikosta.
Toivotaan että joku päättäjä todellakin reagoi!!!!
Vaikuttaa ainakin ihan sairaalta paikalta. Ällöttää että aikuiset miehet kyttäävät siellä nuoria tyttöjä.
Saako tänne muuten kopioida niitä viestejä jota siellä tulee vastaan?
Mitenkäs meinaat puuttua imaami Chehabin touhuihin, hänhän on "parittanut" peruskouluikäisiä tyttölapsia aikuisten miesten kanssa vai onko vihasi kohteena vain aikuiset valkoiset kantasuomalaismiehet ja unohdat tarkoituksella imaamit ja alaikäisiä saalistavat naiset?
Lue lisää:
Imaami alaikäisten parittajana
<a href="http://kullervokalervonpoika.wordpress.com/2009/04/02/imaami-alaikaiste…" alt="http://kullervokalervonpoika.wordpress.com/2009/04/02/imaami-alaikaiste…">http://kullervokalervonpoika.wordpress.com/2009/04/02/imaami-alaikaiste…;
Tämä Cheabin toiminta on huomattavasti vaarallisempaa ja törkeämpää kuin chattaily Suomi24:ssä vaan asia ilmeisesti liikuta ketään kun ollaan super suvaitsevaisia ihqun maahanmuuttajakulttuurin kanssa vaikka siinä käveltäisiin Suomen lain ylitse?`
Onko tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden vaatimus rasismia?
ja siellä nimim. ville/hki oikein kinuaa 13-vuotiasta luokseen helsinkiin, lupaa maksaa matkan vantaalta helsinkiin ja opettaa seksiä mutta osoitettaan ei kertonut, ikää taisi olla päälle 20, kone sekosi joten juttu jäi kesken..
joka ikinen helvetin pedofiili pitäs narauttaa kunnolla. Tää Suomen valtio ja lainsäädäntö on vaan niin omituista, että noita sikoja suorastaan suojellaan. Jokaikisen pedofiilin ja kaikenmaailman pikkutyttöjen kyttääjän valokuva nimineen ym pitäs julkaista paikallislehdessä! Oppisivatpahan saatana! On se niin mukava lapsia vahdata kun saa sen tehdä kasvottomana ja salassa..että oksettaa..
Tismalleen samaa mieltä!
Joko linkititte tämän ketjun päättäjille? Päivi Räsänen on hyvä henkilö, mutta muidenkin päättäjien tietoisuuteen tämä täytyy saada.
turunjätkä: moi
turunjätkä: mist oot??
Janskuli13: minkä ikäi oot?
Janskuli13: vantaalt
turunjätkä: 26 oon.. käytkö turus usein??
Janskuli13: mä oon 13
Janskuli13: en usein, liedos oon käyny :D
turunjätkä: käyks liedos sit usein..;)??
Janskuli13: en oikeestaa, kaverin kaa käytii viime kesän
turunjätkä: mites sit voisin nähä sut...;)??
Janskuli13: en mä tiiä :D
turunjätkä: onks sust kuvii tai camii??
Janskuli13: ei
turunjätkä: kumpaakaan??
Janskuli13: ei oo
Janskuli13: en saa laittaa kuvii nettii
turunjätkä: höh.. eli sua ei voi nähä mitenkään..:(
Janskuli13: ei :D
Janskuli13: miks haluisit nähä?
turunjätkä: vois vähä vaiks tuhmuuttaa..;)
Janskuli13: aijaa :D
turunjätkä: tyhjentyä suhun..;)
Janskuli13: oon neitsyt
turunjätkä: voin puhkasta sut.. tais sit tyhjentyy sun suuhus tai käteen..;)
Janskuli13: Olet varmaan tietoinen, että alaikäisiin sekaantuminen ja seksuaalisen kanssakäymisen ehdottelu alaikäiselle on rikosoikeudellisesti tuomittavaa.
Tämän jälkeen ei vastausta.
minkälaisia "miehiä" noilla palstoilla roikkuu!!
JOKAINEN pedo pitäis vangita, taluttaa pikku giljotiinin eteen, kastroida ja sen jälkeen jättää vankilaan, siellä uskoisin muiden vankien keksivän tyypeille asianmukaista aktivitettiä...
Mitä väliä on sillä, että ap on itse 17-vuotias?? Ottaako se jotakin pois tästä yhteisestä kokemuksesta ja pyrkimyksestä parempaan?
Itse olen (henkilökohtaisesti) todella tyytyväinen siihen, että ap laittoi tämän aloituksen saitille, missä palstailee paljon meitä perheellisiä äitejä - äitejä, joiden tyttäriä nämä lähestymisyritykset oikeasti koskevat.
t. 32 v. äiti joka kiittää ap:ta =)
tai siis 12-vuotiaan "nooran" kanssa! Ehdottaa myös tuota 100 euroa ja nyt haluaisi jatkaa mesessä! Ei siis lähtenyt mihinkään!