Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän miehet kaljuuntuneet? Haittaako se?

Vierailija
19.08.2010 |

Jos menee naimisiin miehen kanssa silloin kun sillä on vielä tukka päässä, miltä sinusta puolisona tuntuu kun tukka lähtee? Onko mies vähemmän hyvännäköinen mielestäsi?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo tukka on harventunut ohimoilta mutta eipä tuo haittaa, minun silmissäni on silti maailman komein mies. :) Hänellä on tällä hetkellä pitkät hiukset ja tulevaisuudessa on varmaan juuri sellainen Juice-tukka. :D Mutta mieluummin Juice-tukka kuin kokonaan kalju, eli siis en pitäisi jos ajaisi loputkin hiukset pois.

Vierailija
42/56 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun poikaystävällä (30v) ohimoilta on alkanut hiusaraja vetäytyä, ja hiukan pelottaa, miltä se näyttää kun kaljuuntuu :(

Ehdota hänelle, että menee lääkäriin ja hankkii finasteridi-reseptin. On halpa ja tahokas lääke. Kaljuuntuminen loppuu kuin seinään ja hiukset jopa tuuhenevat.

Bonuksena loppuu erektiotkin kuin seinään samalla. Naisiahan ei seksi pitkäaikaisen kumppanin kanssa yleensä juuri kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli 26 kun tapasimme, ja silloin jo hiusraja oli noussut. Kyllä minä tiesin, että kalju siitä tulisi jossain vaiheessa. Ja ei haittaa. Kaljuuntumisen on normaali juttu.

Vierailija
44/56 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua yököttää kaljuuntuvat miehet. Itse olen ylipainoinen nainen.

Vierailija
45/56 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo tukka on harventunut ohimoilta mutta eipä tuo haittaa, minun silmissäni on silti maailman komein mies. :) Hänellä on tällä hetkellä pitkät hiukset ja tulevaisuudessa on varmaan juuri sellainen Juice-tukka. :D Mutta mieluummin Juice-tukka kuin kokonaan kalju, eli siis en pitäisi jos ajaisi loputkin hiukset pois.

Kaikilla makunsa... Tunnallehan on käynyt keljusti, mutta mielestäni tällainen sopii vielä ookoosti: http://www.ksml.fi/tv/1eh4o6-0_2473179_tnhq.jpg/alternates/FREE_768/0_2…

Ylös nutturalle vaan tukka. Tulee vähän tuollaista samurailookkia. :)

Vierailija
46/56 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopivalla päähineellä. :D Mitäs sitten, kun pitää mennä sisätiloihin? Näyttää vähän typerältä, kun kolmekymppinen mies istuu pipo päässä kuin joku 15-vuotias jonne vuonna 2003. Rehellinen kalju näyttää hyvältä, kun taas spede-tukka, päälaen yli kammatut hiukset, tupeet yms. typerältä.

Tunnen paljon miehiä jotka pitävät tyyliinsä sopivaa päähinettä sisätiloissa, kirkkoa lukuun ottamatta. Päähineen vol välillä ottaa pois päästä osoittaakseen ettei häpeä kaljua vaan pitää sitä esteettisistä syistä.

Vierailija
47/56 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies alkoi kaljuuntua 22-vuotiaana. Ei haittaa yhtään. Tykkää ajella kaikki hiukset pois, mutta välillä pääsee venähtämään ja silloin on sellainen kiiltävä kalju läikkä päälaella. En tiedä, haittaako edes häntä itseään. On edelleen alle 30v. Kauniin mallinen pää on hänellä. Ja hiuksettomuus korostaa kivasti tuuheaa partaa :)

Vierailija
48/56 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla makunsa... Tunnallehan on käynyt keljusti, mutta mielestäni tällainen sopii vielä ookoosti: http://www.ksml.fi/tv/1eh4o6-0_2473179_tnhq.jpg/alternates/FREE_768/0_2…

Ylös nutturalle vaan tukka. Tulee vähän tuollaista samurailookkia. :)

Kumpikin ukko yhtä kaljuja ja toinen vielä keskivartalolihava. Kaljuuntuvassa hipissä ei ole mitään samuraimaista.

Vierailija
49/56 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, miehellä ikää 49,5 v. Vaikka olisikin, niin ei haittaisi.

Vierailija
50/56 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin puolelta se kaljuusgeeni tulee, ei isän.

Vierailija
51/56 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu pahalta lukea näitä kommentteja kun itse kaljuunnuin tapaturman takia 17 vuotiaana. Vasta 20 olen ja näköjään elämä ilman naista ollaan :(

Vierailija
52/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun poikaystävällä (30v) ohimoilta on alkanut hiusaraja vetäytyä, ja hiukan pelottaa, miltä se näyttää kun kaljuuntuu :(

Ehdota hänelle, että menee lääkäriin ja hankkii finasteridi-reseptin. On halpa ja tahokas lääke. Kaljuuntuminen loppuu kuin seinään ja hiukset jopa tuuhenevat.

Bonuksena loppuu erektiotkin kuin seinään samalla. Naisiahan ei seksi pitkäaikaisen kumppanin kanssa yleensä juuri kiinnosta.

Tästä syystä en ole finasteridiin koskenut, erektio on tärkeä asia jolla en uskaltaisi leikkiä..

Vierailija
53/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä syystä en ole finasteridiin koskenut, erektio on tärkeä asia jolla en uskaltaisi leikkiä..

Tämähän on aika paha tilanne noiden lääkkeiden kanssa: kun käyttää finaa hiuksien tuuhentamiseen ei pysty harrastamaan seksiä ja ilman finaa pysyy kaljuna ja ei saa myöskään seksiä kun naiset ei viehäty :D

Vierailija
54/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on aika paha tilanne noiden lääkkeiden kanssa: kun käyttää finaa hiuksien tuuhentamiseen ei pysty harrastamaan seksiä ja ilman finaa pysyy kaljuna ja ei saa myöskään seksiä kun naiset ei viehäty :D

Heh, jep! :(

Sama juttu muuten tiettyjen muidenkin lääkkeiden kanssa, tietyt verenpainelääkket kuten Propral (propranololi) vähentää fyysisiä jännityksen oireita joten jos olet jännittäjätyyppi niin se on ihan hyvä ottaa esim ennen treffejä mutta sama lääke toisaalta vähentää verenkiertoa, myös penikseen joten erektio on huonompi ainakin väliaikaisesti.

Vierailija
55/56 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kommentti!

Vierailija
56/56 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja haittaisi se. Kyllähän sen näkijo kun seurusteli miehen kanssa että ei ollut kaljuuntunut miehen isä eikä muutkaan vanhemmat sukulaismiehet. Omassa suvussani ei myöskään miehet kaljuunnu vaan harmaantuu, joten haittaisi tosi paljon.

Tiesitkös, että se periytyy x-kromosomissa eli miehen äidin puolelta jos periytyy...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme