Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän miehet kaljuuntuneet? Haittaako se?

Vierailija
19.08.2010 |

Jos menee naimisiin miehen kanssa silloin kun sillä on vielä tukka päässä, miltä sinusta puolisona tuntuu kun tukka lähtee? Onko mies vähemmän hyvännäköinen mielestäsi?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä vastaava tilanne on kun naiset joilla on ollut pitkä tukka naimisiin mennessä leikkaa sen lyhyeksi. (Osa leikkaa ihan siitä syystä että tukka ohenee heillä iän myötä.)

Sen sijaan pyllyn leviäminen ja tissien venyminen on uhraus, jonka naisen ruumis on kärsinyt miehenkin puolesta, yhteisten lasten vuoksi. Sitä ei ole oiketta verrata kaljuuntumiseen.

näytättekö itse samanlaisilta kuin tavatessanne? Vai onko pylly päässyt levenemään tai tissit venymään?

Vierailija
22/56 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paksu, kihara tukka. Isällään on vielä tukka päässä 63-vuotiaana ja papallaan(jolla on samanlainen tukka kuin miehelläni) on 82-vuotiaaksi aika vahva tukka.

Minä taas olen hentohiuksinen. Toinen lapsistamme on kihara/paksutukkainen, toisella taas minunlaiseni lasitukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli älkää miehen isään katsoko, vaan äidin isän tukkavarustusta.

"Kaljuuntumisgeeni" on x-kromosomissa, joka tulee äidiltä.

Mun mies ei onneksi kaljuunnu, ikää jo 40 v. Itse en pidä kaljuista yhtään. Sellainen kiiltelevä nahkapää on jotenkin kammottava.

Vierailija
24/56 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta ne on rumia ja jotenki kalsean näköisiä, siks just pelottaa että alanko pitää kaljuuntuvaa miestä rumana :( t.10

Itse en pidä kaljuista yhtään. Sellainen kiiltelevä nahkapää on jotenkin kammottava.

Vierailija
25/56 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaystävällä (30v) ohimoilta on alkanut hiusaraja vetäytyä, ja hiukan pelottaa, miltä se näyttää kun kaljuuntuu :(

Mitenkäs nyt sit kun sä täytät vuosia ja tissit alkaa roikkua. Mitäs luulet pitääkö miehesi sinusta silloin yhtä paljon?

Vierailija
26/56 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jo vähän vanha aloitus... Mutta lueskelin näitä kun mun mies on alkanut kaljuuntumaan. Hänellä karkaa hiusraja edestä ja lisäksi päälaelle on tullut läikkä. Hän on nyt 30. Toisaalta luin Sean Connerystä kerran että hän alkoi kaljuuntumaan jo alle kolmekymppisenä ja katselin tuossa hänen kuviaan. Hän näytti komealta vaikka päälaki paistoikin. Suorastaan paremmalta kuin Bondina. Siis silloin 60-70 luvuilla, jolloin päälaellakin oli vielä hiuksia  pienenä tuppona.

Että ei kai se lopulta haittaa. Ehkä enemmänkin haittaisi jos mieheni vetäisi koko kaljun.

Vierailija
27/56 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ei haittaa minua.

Kun tapasimme, mies oli komea pitkätukkainen kitaristi. 18 vuoden varrelle jäi pitkät hiukset, kun alkoi kaljuuntumaan 35 vuotta täytettyään päälaelta. Nyt mulla on komea, yleensä muutaman millin sängellä ja tuuhealla parralla varustettu kitaristi. Edelleen yhtä ihana, vanhentuessaan komistuu vaan. Minä en sen sijaan ole ainakaan kaunistunut (enkä mikään missi ollut alunperinkään), mutta kyllä tuo vielä ainakin väittää tykkäävänsä ;).

Kaljuuntuminen oli kyllä miehelle itselleen aluksi kova paikka, mutta on varmaan sittemmin jo huomannut että parikymppiset tytsyt juoksee silti perässä eli nou hätä! (Mielensäpahoittajille tiedoksi että tuo oli sitten vitsi....)

Vierailija
28/56 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Haittaa. Pieni kaljamaha vielä menee mutta tuo kaljuus raastaa minua.

Vierailija
29/56 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisille miehille sopii kalju äärettömän hyvin, ja jotkut kaljut on todella sexyjä.

Mun mies on sitä lajia, että hänellä on paksu, vahva tukka, ja niin on vielä myös hänen yli 70-vuotiaalla isälläänkin, että tuskin mies luonnollisesti kaljuuntuisi. Mutta jos kaljuuntuisi, niin minkäpä sille sitten voisi, se on kuitenkin (toivottavasti) vain ulkoista!

Kaljuuntuminen tulee äidin puolen perimästä. Näyttääkö miehesi enemmän isältään vai äidiltään?

Vierailija
30/56 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalta tuntuu kuin miehestä naisen selluliitti.

Vierailija
31/56 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni alkoi kaljuuntua 18-vuotiaana, eli silloin kun tapasin hänet. Ei haittaa yhtään, hän on kaljuna(kin) komea ja se sopii hänelle. <3 

Vierailija
32/56 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerän näköistä kun kaljuuntuvat miehet ajaa pään kaljuksi tai millisiiliksi. Sama asia kun jos naiselle tulisi arpi naamaan ja viiltelisi naaman täyteen arpia ettei se yksi arpi erottuisi joukosta. Kaljun voi peittää jollain omaan tyyliin sopivalla päähineellä jos haluaa.

Vierailija
33/56 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun poikaystävällä (30v) ohimoilta on alkanut hiusaraja vetäytyä, ja hiukan pelottaa, miltä se näyttää kun kaljuuntuu :(

Ehdota hänelle, että menee lääkäriin ja hankkii finasteridi-reseptin. On halpa ja tahokas lääke. Kaljuuntuminen loppuu kuin seinään ja hiukset jopa tuuhenevat.

Vierailija
34/56 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerän näköistä kun kaljuuntuvat miehet ajaa pään kaljuksi tai millisiiliksi. Sama asia kun jos naiselle tulisi arpi naamaan ja viiltelisi naaman täyteen arpia ettei se yksi arpi erottuisi joukosta. Kaljun voi peittää jollain omaan tyyliin sopivalla päähineellä jos haluaa.

Kaljun peittäjä on noloin äijä ikinä.

Vierailija
35/56 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämän kirjoittaja varmaan tosi unelmien mies... Huoh.

Vierailija
36/56 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivalla päähineellä. :D Mitäs sitten, kun pitää mennä sisätiloihin? Näyttää vähän typerältä, kun kolmekymppinen mies istuu pipo päässä kuin joku 15-vuotias jonne vuonna 2003. Rehellinen kalju näyttää hyvältä, kun taas spede-tukka, päälaen yli kammatut hiukset, tupeet yms. typerältä.

Vierailija
37/56 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdota hänelle, että menee lääkäriin ja hankkii finasteridi-reseptin. On halpa ja tahokas lääke. Kaljuuntuminen loppuu kuin seinään ja hiukset jopa tuuhenevat.

Siis mitä? Miehen pitäisi alkaa syömään lääkkeitä, koska nainen ei pysty käsittelemään hänen kaljuuntumistaan? Kyllä mies varmasti löytää netistä tietoa finasteridista, jos häntä itseään se kaljuuntuminen haittaa. Ei siihen mitään ehdotteluja tarvita.

Vierailija
38/56 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kalju, ei haittaa. Itse olen lihonut kymmeniä kiloja, tasoissa ollaan. Silti ihmettelen, että meitä aina luullaan parikymppisiksi, vaikka lähempänä neljääkymppiä ollaan. Kaljugeeni tulee muuten X-kromosomista, miehen isän tukalla ei ole merkitystä.

Vierailija
39/56 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kalju, ei haittaa. Itse olen lihonut kymmeniä kiloja, tasoissa ollaan. Silti ihmettelen, että meitä aina luullaan parikymppisiksi, vaikka lähempänä neljääkymppiä ollaan. Kaljugeeni tulee muuten X-kromosomista, miehen isän tukalla ei ole merkitystä.

Jaa, että kymmenien kilojen lihoaminen ja kaljuuntuminen on tasoissa olemista? Itse kosautit itsesi, miehesi ei voi asialle mitään. BTW, itse otan ennemmin kaljun ja hoikan naisen kuin upeatukkaisen läskin.

M35

Vierailija
40/56 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se häiritsee teitä naisia niin ostakaa eli MAKSAKAA miehillenne hiustensiirto. Suomessa ne on yleensä 4000-15 000 euron hintaisia. Karvojen hinnalla saisitte hankittua itsellenne vaikka mitä. Turkista saa tosin paljon halvemmalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan