Mitä mieltä olette miehestä, joka on kanssani siksi, että haluaa tietoja toisesta naisesta?
Tiedän, että tämä alkaa kuulostamaan jo DDR:n ja Stasin hunaja- ansalta. Ok, huonot vitsit sikseen. Olen ollut tekemisissä pari viikkoa miehen kanssa, jonka luulin pitävän minusta. Olen jo ehtinyt vähän ihastuakin. Nyt noin viikko aina kun ollaan tavattu, niin mies kyselee minulta vaan eräästä yhteisestä tuttavanaisesta. Kysyy miessuhteita, työstä, kaikista mahdollisesta. Kun kerran vähän suutahdin ja sanoin, että miksi meidän pitää pelkästään puhua k.o naisesta, niin ei sanonut mitään. Tiedän, että tarinani saa minut näyttämään täysin idiootilta, mutta mieshän on ihastunut toiseen naiseen. Kyseinen nainen on tosi rikas ja menestynyt, tiedot verokoneessa. Toisaalta luulen, ettei miehellä ole mahdollisuuksia naiseen, koska on aika tavallinen duunari eikä mitenkään erityisen komea ja naisella on ollut pitkään jo miesystävä. Miksi minulle aina tuleekaan elämääni näitä hyväksikäyttäjiä. Mitä te tekisitte, jos olisitte minä? Ja ai niin, miehethän eivät koskaan ole naisten rahojen ja menestyksen perään, lol. Täältäkin palstalta luettua. (Sarkasmia)
Kommentit (28)
No sitä mieltä, että jätä se sika!
Vierailija kirjoitti:
Pitää jättää, mutta olen jo niin ihastunut.
Enemmän minua ihmetyttää miksi olet tuollaisen miehen kanssa...
No tietenkin lemppaat ukon ulos ja äkkiä. Tuskin se edes jää kaipaamaan sinua vaan sitä rikasta naikkosta.
Kahdessa viikossa nyt tuskin niin kovasti ehtii ihastua kehenkään, etteikö siitä selviäisi ilman suurempia sydänsuruja. Ajattelepa mitä sinulle kävisi, jos yhtäkkiä tämä miehen ihastusnainen vapautuisi ja kiinnostuisi tästä miehestä.
Hän lähtisi samantien tämän unelmanaisensa perään ja tuskin enää kuulisit hänestä. Ei kannata tyytyä kakkossijaan.
Vierailija kirjoitti:
No tietenkin lemppaat ukon ulos ja äkkiä. Tuskin se edes jää kaipaamaan sinua vaan sitä rikasta naikkosta.
Kahdessa viikossa nyt tuskin niin kovasti ehtii ihastua kehenkään, etteikö siitä selviäisi ilman suurempia sydänsuruja. Ajattelepa mitä sinulle kävisi, jos yhtäkkiä tämä miehen ihastusnainen vapautuisi ja kiinnostuisi tästä miehestä.
Hän lähtisi samantien tämän unelmanaisensa perään ja tuskin enää kuulisit hänestä. Ei kannata tyytyä kakkossijaan.
Kiitos vastauksestasi. Juuri niin pitää tehdä. Ap
Älä suostu puhumaan siitä naisesta enää mitään. Sano, että ottaa itse selvää. Ja näkemiin.
Kyllä näinä aikoina yksityisetsivätoimistoissa töitä riittää, joten jätä hänet etsimään uusia kohteita!
Alat perimään maksun jokaisesta tiedonmurusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää jättää, mutta olen jo niin ihastunut.
No sittenhän mitään ei ole enää tehtävissä.
Mitä kauemmin vetkutat sian jättöä sitä vaikeampaa siitä tulee
Vierailija kirjoitti:
Alat perimään maksun jokaisesta tiedonmurusta.
Juu. Ja saa vähän höynäyttääkin. Pyydä ensin 150e mehevästä jutusta. Sitten sanot että olit näkevinäsi naisen miesystävän kaupassa keskustelemassa nuoren naisen kanssa. Että mitenhän kotona menee.
Joskus kun ääliö tajuaa lopettaa niin sanot että niin joo tais olla sittenkin vaan kassa kenelle sanoi moi.
Kauniilla ystävälläni oli tuollainen mies.
Mies seurusteli ystäväni kanssa ja yrtti samaan aikaan pokata hänen ystäväänsä, jota piti kauniimpana. Noloa.
Älä haaskaa aikaasi luuserimieheen, jolla on liikaa illuusioita itsestään.
Olin vaan niin iloinen, kun joku kiinnitti minuun edes jotakin huomiota. Olen aina ollut epäsuosittu miesten keskuuudessa. Nyt ymmärrän, ettei minulle ole ilmeisesti tarkoitettu rakkautta ja aitoa välittämistä ollenkaan, vaan hyväksikäyttöä ja surua. Olkaa onnellisia te, joilla on välittävä kumppani vierellä! Ap
Jos olet jonkinlainen tuttu tämän naisen kanssa, niin sinuna kertoisin tämän miehen uteluista tälle naiselle. Hän voi koittaa eri kautta päästä naisen piiriin, ja itse ainakin haluaisin tietää tälläisen motiivin.
Siitä hetkestä lähtien, kun alat oikeasti pitää itseäsi hyvänä saaliina, alkaa flaksi käymään.
Lemppaat miehen pikana ja kerrot tuolle naiselle miehen urkkivan tietoja hänestä. Jos et tunne miestä kunnolla, et voi tietää minkälainen turvariski hän on toiselle naiselle. Ties mikä vaarallinen stalkkeri on kyseessä.
Olet idiootti