Miehen sisko: riidankylväjä
Oli aivan pakko jauhaa minulle miehen ex-akasta,jonka kanssa on kaveri. Tällä kertaa oli aiheena tämän lapsi, joka isyydestä on epäselvyyttä. Tästä parisuhteesta on jo kymmenen vuotta ja lapsi on toisen miehen nimissä, mutta silti tämä vosu puhuu, kuin lapsi olisi mieheni. Miehen sisko saa jonkinlaisia kicksejä, kun valottaa asiaa minulle.Olen kyllästynyt.
Kommentit (65)
juoruilen minäkin, mutten ketään loukkaavasti.ap
Jos tulee tilanne, että tuo sisko menee kertomaan sanomisesi veljelleen, niin hän tietää sanoa yhtä rauhallisesti, että tottahan se on ja mitä siitä. :)
T. Sama
että "ihanaa, olen aina halunnutkin äitipuoleksi!" ja hymyillyt lempeästi päälle?
mies vaan on sitä mieltä, ettei ole ko.lapsen isä, kun tällä naisella oli miespuoleisia kahvittelijoita, kun mieheni oli töissä. Paikallinen jalkapallojoukkue=) kokeilenkin tuota ensikerralla..ap
Et sä sitten kertois jos tietäisit että joku pettää toista?
Ihan tutuille ehkä, jos olisin 100 % varma. Vieraammille en, kun en halua sotkeutua. Juoruilu on minusta sellaisten vähän epävarmojen juttujen levittelyä, en pitäisi juoruamisena, jos sanoisin siskolleni, että miehensä nuoleskeli baarissa jonkun naisen kanssa ja lähti samalla taksilla pois.
miksi tuo nainen nalkutti, ettei vaan veljes antanut siihen aihetta?!
Sitä ollaankin ihmetelty.
te voittekin nyt koko porukalla naureskella ja ihmetellä, miten broidis on tehnyt tuollaisen valinnan.
Veljeni seurusteli pitkää tympeän ja nalkuttavan naisen kanssa. Kysyin joskus, että mikä siinä viehättää, niin vastaus oli joo, onhan se vähän rasittava, mutta sillä on törkeen hyvä perse ja isot tissit :D
jospa alkuaikojen prinssistä onkin kuoriutunut sammakko?
mm.luottotietojensa menettämisestä ja siitä, että yrittää säännöllisesti tuhota minunkin luottarini. Jos miehensisko siitä tekee omat päätelmänsä, niin se on voi-voi! Epäilen kyllä, ettei mies näitä asioita mainostele.
Ja lähteä jos seura ei oo mieleistä!
Ja lähteä jos seura ei oo mieleistä![/i
..tietävät, millainen se parisuhde oikeasti on ja kenelle ne kimpsut ja kampsutkin kuuluvat.Turha sitä on muiden suhteisiin puuttua, vaikka ylimääräistä aikaakin olisi, voi senkin ajan käyttää johonkin hyödylliseen;) meilläkin miehensisko kertoi, ettei ole vuoden aikana siivonnut, kuin kerran ja työssäkäyvä miehensä huolehtii ruoanlaitostakin. Ilmankos on aikaa keksiä ilkeilyjä. ap
Oli aivan pakko jauhaa minulle miehen ex-akasta,jonka kanssa on kaveri. Tällä kertaa oli aiheena tämän lapsi, joka isyydestä on epäselvyyttä. Tästä parisuhteesta on jo kymmenen vuotta ja lapsi on toisen miehen nimissä, mutta silti tämä vosu puhuu, kuin lapsi olisi mieheni. Miehen sisko saa jonkinlaisia kicksejä, kun valottaa asiaa minulle.Olen kyllästynyt.
Siis joku vosu levittelee huhua että sun miehes on hänen lapsen isä? sulle kerrotaan siitä mutta ammut viestin tuojan! Sua ei kiinnosta, sun miestä ei kiinnosta. Tehän ootte kaikki ihan friikkejä!
Ei voi muuta kuin ihmetellä!
ihan samanlainen hauska, mutta nautinnonhaluinen vetelys se oli koko tuon suhteen ajan :D Ulkonäöllisesti ei repsahtanut (tämä oli 20 ja 27 ikävuosien välillä), enemmän komea kuin ruma: 190 pitkä, ihan ok naama ja kroppa työn muokkaamana lihaksikas.
Nainen oli kontrolloiva, määräilevä ja perustympeä, ihan siitä asti, kun häneen tutustuin muutaman kk seurustelun jälkeen. Ei siis vain veljeäni kohtaan, vaan muutenkin. Me lähisukulaiset olemme tietysti kaikki iloisia, sosiaalisia ja hyväksymme kaikki sellaisina kuin ovat (sarkasmia, jos nyt joku ei tajunnut)
Siis joku vosu levittelee huhua että sun miehes on hänen lapsen isä? sulle kerrotaan siitä mutta ammut viestin tuojan! Sua ei kiinnosta, sun miestä ei kiinnosta. Tehän ootte kaikki ihan friikkejä! Ei voi muuta kuin ihmetellä!
Siis onko se 'vosu' se lapsen äiti vai tämä miehen sisko? Joka tapauksessa ymmärsin, että tilanne on täysin ap:n ja ap:n miehen tiedossa, sisko vaan jaksaa muistutella aihesta.
tämä naikkonen, joka on tehnyt 3 lasta, kaikki eri miesten kanssa (eikä muka voi tulla raskaaksi-sen koottu selitys joka ukolle) on synnyttänyt lapsen, joka on otettu yhden miehen nimiin. Akka EI halunnut isyystestiin, mutta silti yli 10 vuoden jälkeen juttelee miehensiskolle, että lapsi on mieheni. Miehensisko katsoo asiakseen huudella juttua minulle tyhmyyttään tai ilkeyttään. Mitä pitäisi tehdä?? Miehet kun eivät voi vaatia isyystutkimuksia, vaikka kaikenmaailman horatsut sellaisia väittäisivätkin.
tämä naikkonen, joka on tehnyt 3 lasta, kaikki eri miesten kanssa (eikä muka voi tulla raskaaksi-sen koottu selitys joka ukolle) on synnyttänyt lapsen, joka on otettu yhden miehen nimiin. Akka EI halunnut isyystestiin, mutta silti yli 10 vuoden jälkeen juttelee miehensiskolle, että lapsi on mieheni. Miehensisko katsoo asiakseen huudella juttua minulle tyhmyyttään tai ilkeyttään. Mitä pitäisi tehdä?? Miehet kun eivät voi vaatia isyystutkimuksia, vaikka kaikenmaailman horatsut sellaisia väittäisivätkin.
Noi kaikki miten sä haukut sun siskoa, miehesi exää ja sitten väität että sua ei kiinnosta.
en ole haukkunut mun siskoa, kyse oli miehensiskosta. Juu ja olen katkera, mutta pääsen siitä kyllä ylitse. Ja kaikki mitä olen miehen-ex.stä puhunut on totta, valitettavasti.. ap
ps.minua kiinnostaa lähinnä nyt se, miksi miehensisko haluaa asiaa jauhaa.
en ole haukkunut mun siskoa, kyse oli miehensiskosta. Juu ja olen katkera, mutta pääsen siitä kyllä ylitse. Ja kaikki mitä olen miehen-ex.stä puhunut on totta, valitettavasti.. ap ps.minua kiinnostaa lähinnä nyt se, miksi miehensisko haluaa asiaa jauhaa.
..hänen siinä tapauksessa suostutella tämä nainen isyystestiin? Voi sitten olla täti koko rahan edestä;), jos kaikilta kiireiltään joutaa,vinks.
Veljeni seurusteli pitkää tympeän ja nalkuttavan naisen kanssa. Kysyin joskus, että mikä siinä viehättää, niin vastaus oli joo, onhan se vähän rasittava, mutta sillä on törkeen hyvä perse ja isot tissit :D