Miehen sisko: riidankylväjä
Oli aivan pakko jauhaa minulle miehen ex-akasta,jonka kanssa on kaveri. Tällä kertaa oli aiheena tämän lapsi, joka isyydestä on epäselvyyttä. Tästä parisuhteesta on jo kymmenen vuotta ja lapsi on toisen miehen nimissä, mutta silti tämä vosu puhuu, kuin lapsi olisi mieheni. Miehen sisko saa jonkinlaisia kicksejä, kun valottaa asiaa minulle.Olen kyllästynyt.
Kommentit (65)
Apua! Haukuin just työkaveria, keskustelupalstalla, enkä tajunnut kysyä LUPAA siltä. Toivottavasti se ei nyt tule tänne ja huomaa, että JUURI SITÄ on haukuttu. Toivottavasti lukee mun tekstin ja tajuu, että se on NUIJA, vähän ku toi luvasta vinkuja.
Huomenna pääset taas perseitä nuolemaan työpaikalle!
eiks se oo aika epähygieenistä?
T.ilmanlupaa kirjoitteleva
että jos miehen sisko siksi jauhaa asiasta, että tahtoo miehen tekevän asialle jotain! Suurimmalla osalla on tarve pitää yhteyttä sukulaisiinsa, vaikka miehen sisko ehkä on k-pää, mutta ehkä häntä myös vilpittömästi ärsyttää se että mies on hylännyt lapsensa.
Muutenkin tämä tuntuu vähän kummalliselta, ap:n mies siis. On yhdessä naisen kanssa joka ties kenen kanssa kuksii ja tekee lapsia sinne tänne ja vielä luottaa ettei tämä muka voi tulla raskaaksi --> fiksuilla ihmisillä yleensä on JOTAIN tasoa nais-/mies valinnoissaan.
Ja kun tämä nainen tulee raskaaksi (ilmeisesti jonkin sortin jakorasia kun isäehdokkaita ollut useampia) niin joku mies vain "valitaan" isäksi ilman testejä! Kukaan fiksu mies ei varmaan ottaisi pienintäkään riskiä siitä että hänen lapsensa kasvaa tuollaisissa oloissa jossa äidillä miehet vaihtuvat kuin sukat jne. Jos tuo nainen ei naimisissa ollut, niin ap:n veli olisi voinut vaatia isyystestejä ja olisi saanut varmuuden ettei lapsi ole hänen. Nyt on pakko vaan elää epäluulon alla, mikä on ennenkaikkea sitä lasta kohden väärin!!!
Eli vaikka ap siskosta ihan k-pään täällä tekee, niin ehkä siskolla on jotain järkevääkin ajatusta siellä taustalla. Minua ainakin inhottaisi tilanne jossa miehelläni ehkä on lapsi jossain mikä toisen miehen nimissä =vaatisin selvittämään asian. Tuolla lapsella on oikeus tuntea oma isänsä jne. ja varsinkin jos äiti tuollainen hutsu tekisi hyvää että isän kautta olisi vakaampi koti.
Hienoa on että joku mies otti lapsen omakseen JOS tästä aidosti välittää jne. Hänessä on sata kertaa enemmän Miestä kun ap:n miehessä joka ehkä on lapsensa hylännyt ilman että on edes viitsinyt selvittää asiaa.
Ensinnäkin, mies olisi halunnut, että lapsen isyys tutkitaan, koska tuo naikkonen lähetti meidän esikoisen synnyttyä lahjan, jossa luki terveisin isoveli(palautin avaamatta), nainen ei siihen suostunut. Miehellä ei ole oikeutta vaatia isyystestejä, se on selvitetty, lastenvalvojalta.
Tämä sisko EI ole 10 vuoteen koko asiasta puhunut, eikä nytkään puhunut veljelleen. Ei tietääkseni ole muutenkaan tuon lapsen kanssa ollut tekemisissä.Se siitä ylenmääräisestä välittämisestä siis. Muutenkin olisi parannetavaa omassa äitiydessään(ei siitä sen enempää),joten en usko että nyt yht`äkkiä olisi niin välittämässä jostain veljensä mahdollisesta lapsesta.
Naikkonen(lapsen äiti siis) meni naimisiin ja on puhunut, että ko. mies olisi adoptoinut lapsen(en tiedä pitääkö paikkaansa), erosi ja teki uuden miehen kanssa lapsen. Tällekin miehelle sanoi, että lääkärit on sanoneet, ettei voi tulla raskaaksi.
On eronnut tästäkin ja on nyt löytänyt uuden.
Luuletko sinä, että miehet voivat noin vain vaatia isyystestiä?
Mäkin haukuin anoppia, enkä kans kysyny lupaa. Sil ei kyllä oo konetta, pitäisköhän tulostaa ja sanoo, ett tää on just susta?