Miehen sisko: riidankylväjä
Oli aivan pakko jauhaa minulle miehen ex-akasta,jonka kanssa on kaveri. Tällä kertaa oli aiheena tämän lapsi, joka isyydestä on epäselvyyttä. Tästä parisuhteesta on jo kymmenen vuotta ja lapsi on toisen miehen nimissä, mutta silti tämä vosu puhuu, kuin lapsi olisi mieheni. Miehen sisko saa jonkinlaisia kicksejä, kun valottaa asiaa minulle.Olen kyllästynyt.
Kommentit (65)
kannattaisiko hankkia elämäänsä sisältöä.
Miksi Ap.n pitäisi hoidella miehensä asioita ja mitä helvettiä se miehensiskolle kuuluu? Olen tässä elämässä oppinut sen, että toisten asioihin en sotkeudu, jos ei minulta apua pyydetä ja se on ollut hyvä oppi!Ei tule turhia riitoja ja suosittelen Ap:lle, että pysyy kaukana tuollaisista pöhköistä.
Miksi Ap.n pitäisi hoidella miehensä asioita ja mitä helvettiä se miehensiskolle kuuluu? Olen tässä elämässä oppinut sen, että toisten asioihin en sotkeudu, jos ei minulta apua pyydetä ja se on ollut hyvä oppi!Ei tule turhia riitoja ja suosittelen Ap:lle, että pysyy kaukana tuollaisista pöhköistä.
Sitäpaitsi kyllä se kuuluu siskollekin, onhan hän lapsen täti. Onneksi edes yksi ihminen on kiinnostunut.
Toki voi pysytellä kaukana siskosta, mutta muistaa sitten että ei vaadi sitä samaa mieheltä.
Hoitaisi nyt vaan oman leiviskänsä kunnialla, siinäkin on hoitamista. Mutta siitä vain täteilemään, kunhan ei odota, että muita tuo asia kiinnostaisi. Tässä tapauksessa en kyllä hoida mieheni asioita. Mitähän minä olen mieheltä vaatinut, saa ihan vapaasti hoitaa suhteensa siskoonsa-
Meillä samantyyppinen tilanne: 10 vuotta jo oltu yhdessä, naimisissa ja lapsia ja miehen ex on tapaus jolla ei pöksyt tunnu pysyvän jalassa ja juoksee vain rahan perässä (löysi rikkaamman, josta erosi kun löysi vielä rikkaamman). Miehen sisko ja tämä ex eivät tulleet toimeen heidän seurusteluaikanaan ollenkaan, mutta kun suhde kariutui ja tulin kuvioihin heistä tuli mitä parhaimmat ystävät ja ex on miehen siskon lapsen kummi (meitä ei kutsuttu ristiäisiin). Ja tähän kymmeneen vuoteen on tosiaan mahtunut PALJON erinäisiä asioita mistä johtuen mulla on niskavillat pystyssä aina kun naisen näen, tai kun hänestä puhutaan. Aiemmin se oli lähes päivittäistä, nykyään onneksi enää kuukausittaista.
kiitos! ap
Hoitaisi nyt vaan oman leiviskänsä kunnialla, siinäkin on hoitamista. Mutta siitä vain täteilemään, kunhan ei odota, että muita tuo asia kiinnostaisi. Tässä tapauksessa en kyllä hoida mieheni asioita. Mitähän minä olen mieheltä vaatinut, saa ihan vapaasti hoitaa suhteensa siskoonsa-
ja välimatka on paras suhteen ylläpitäjä.ap
tuskin näistä pystyy päättelemään, kenenkään henkilöllisyyttä.ap
Täällä saa purkaa paineita; anopista,apesta,siskoista,veljistä jne. Se helpottaa kummasti.
t.Hirviö-Anopin Miniä
sukutontteja joten minkäs teet..
t. 50
Toivottavasti se sisko tulis tänne lukemaan näitä tekstejä, niin paljastuisi sunkin kaksnaamainen luontees.
kuulostaa kivalle, onko teillä ns. avoimet ovet? Kai tuossa tilanteessakin pystyisi elämään, rauhanomaisessa rinnakkaiselossa ja tekemällä selväksi talontavat, vai? ap
ihan vapaasti vain, tämän siskon 2-naamainen luonne onkin tässä jo vuosien varrella paljastunut, tämä nyt vain ole piste i.n päälle. Mistäköhän muuten päättelet, että olen 2-naamainen, en minä ole koskaan ollut tämän siskon kaveri sen kummemmin? Ihan omaa elämää tässä on eletty ja hyvin se on sujunut näinkin.
ihan vapaasti vain, tämän siskon 2-naamainen luonne onkin tässä jo vuosien varrella paljastunut, tämä nyt vain ole piste i.n päälle. Mistäköhän muuten päättelet, että olen 2-naamainen, en minä ole koskaan ollut tämän siskon kaveri sen kummemmin? Ihan omaa elämää tässä on eletty ja hyvin se on sujunut näinkin.
Kerro sille siskolle se jos on pokkaa!
Apua! Haukuin just työkaveria, keskustelupalstalla, enkä tajunnut kysyä LUPAA siltä. Toivottavasti se ei nyt tule tänne ja huomaa, että JUURI SITÄ on haukuttu. Toivottavasti lukee mun tekstin ja tajuu, että se on NUIJA, vähän ku toi luvasta vinkuja.
On vain vähemmän tekemisissä, siinä kaikki. Kaikilla kun ei ole tapana mennä huutelemaan päin näköä, kaikkea mitä sylki suuhun tuo, katsomatta aikaa ja paikkaa. ap
sanoin vain että olen väsynyt, mitä sitten? ap
Ihan vaan vinks!