Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkein tietämäsi pettäminen

Vierailija
16.08.2010 |

Erään tutun miehen vaimo petti miehensä parhaan kaverin kanssa, joka oli myös heidän lapsen kummi.

Kaveri oli ollut miehen bestis jo päiväkodista lähtien. Mies oli monet kerrat puhunut ystävänsä kanssa epäilyksistään, että vaimolla on joku toinen. Bestis oli vaan lohduttanut ja sanonut, ettei varmaan ole, kun vaimohan suorastaan palvoo miestään. Ja samaan aikaan treffaili naisen kanssa ja paneskeli heidän kotonaan, kun mies oli työreissussa.

Kommentit (1234)

Vierailija
861/1234 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä niinkään pettämien vaan mitä sen jälkeen tapahtui. Vaimo petti miestään opiskelijavaihdossa Italiassa. Liitto päättyi eroon, mutta nainen jatkoi exänsä taloudellista hyväksikäyttöä, mm asui vuosia yhä hänen asunnossaan, ajoi hänen autollaan jne. Narsisti pystyy perustelemaan tekemisensä aina parhain päin ja vetoamaan toisen myötätuntoon, ettei kiltti ihminen osaa laittaa vastaan, ennen kuin joku kaunis päivä kun mitta tulee täyteen. Niin kävi tässäkin lopulta.

Vierailija
862/1234 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies valmensi urheilujoukkuetta, tyttöjä. Hankki kämpän asuinkaupunkimme keskustasta, jossa muhi tytön kanssa. Sattui kuitenkin kämppä olemaan samassa talossa jossa hyvä ystäväni asui. Itse en toisesta asunnosta tiennyt, suhdetta osasin kyllä jo epäillä (en kyllä lähes lapseen). Mies olisi halunnut, että asun talossamme yksin, hän maksaisi asumiseen liittyvät kulut. Samalla hän itse asuisi tytön kanssa keskustassa. Arvioitutin talon, ilmoitin miehelle paljonko maksaa minulle talon puolikkaasta. Ostin oman kodin ja häivyin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/1234 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttu petti miestään vähän yli puoli vuotta lapsen saamisen jälkeen. Oli siis aikaisemmin ollut sutinaa jonkun miehen kanssa, mutta se ei ollut edennyt mihinkään. Mies muutti toiselle paikkakunnalle, ja nämä viestittelivät edelleen. Nainen odotti, kunnes lapsi oli riittävän iso, jätti sen miehelleen, ja sen jälkeen meni viikonlopuksi p*nemaan sitä toista äijää. Oli kuulemma halunnut vain saada sen kokemuksen, että voi unohtaa sen toisen miehen ja saada sen pois mielestään. Plus halusi hyväksyntää äitivartalolleen.

Vierailija
864/1234 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse päädyin kerran harrastamaan seksiä erään itseäni pari vuotta vanhemman naisen kanssa opiskelijabileiden jatkoilla. Itse olin siis sinkku. Seksin jälkeen naiselle tulikin itku, ja kertoi, että hän on pettänyt miesystäväänsä kanssani. Ensiksi ajattelin, että hän valehtelee ja haluaa päästä minusta vain nopeasti eroon, mutta jo samalla viikolla näin tämän naisen yliopistolla miesystävänsä kanssa käsi kädessä, kihlasormus sormessa. Sitä ei "sattumalta" hänellä siellä opiskelijabileissä sormessaan ollut. Hän ei katsonut minua kohti, kun nyökkäsin tervehdykseksi.

Vierailija
865/1234 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin mustan mihen kättä runkatessani

Vierailija
866/1234 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petti 16-vuotiaana poikaystäväänsä tämän parhaan kaverin kanssa kotibileissä, kun poikaystävä oli sammuneena viereisessä huoneessa. Jäivät kiinni, poika ystävä soitti vihaisen puhelun kaverille, kaveri teki itsemurhan.

Tyttöystävä jatkoi pettämistä tämän jälkeen kaikesta huolimatta oikeastaan joka ainoa kerta, kun hänen kanssa lähti ulos. Paha sanoa, pettikö myös muulluin yöelämän ulkopuolella. Oli eri tasoista pettämistä - suutelua, seksiä, jatkuvaa tapailua tiettyjen eri ihmisten kanssa ja huomion kerjäämistä muilta miehiltä. Ihan siis tietoisesti tunki itseään vieraiden miesten seuraan ja yritti muita varattuja kannustaa samaan. Joka kerta kertoi katuvansa pettämistä, ja että omaa miestä parempaa ei ole ikinä saanut. Silti sama jatkui. En tiedä kuinka monesta tapauksesta mies on tietoinen.

Ovat nyt naimisissa. Viimeksi ollaan juhlittu yhdessä 2v sitten ja meininki oli aivan samanlaista. Mies on ihana ihminen ja ei voida käsittää miten nainen pystyy olemaan sairaalloinen sarjapettäjä. 

Vierailija
867/1234 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkein tilanne on, kun vanhempi rikkoo perheen elostelullaan. Myös pettämiskaveri, joka suostuu rikkomaan perheen pettäjän kanssa, on aivan yhtä törkeä. Eli nämä kaksi typerystä laittavat oman edun lasten edelle.

Ei ole yhtä törkeä tietenkään se toinen ihminen. Hän ei tunne ko. lapsia eikä puolisoa, eikä hän ole heistä vastuussa.

Jokainen tekee omat valintansa ja on vastuussa vain omasta suhteestaan.

Jos näin on, niin minäpä isken sun miehesi heti huomenna. Kivaa.

Antaa mennä vaan. Luotan mieheeni sen verran, ettei hän kenenkään iskuyrityksille lämpiä. Ja jos sattuukin lämpiämään, niin miestä minä syytän törkeästä käytöksestä enkä sinua. Ethän sinä ole luvannut olla minulle uskollinen eikä minun ja mieheni parisuhde ole sinun vastuullasi. Tottakai varmaan tuntisin vihan tunteita sinua kohtaan, mutta en minä sinua syyttäisi tapahtuneesta etkä sinä olisi minusta minulle tehnyt törkeästi. Olisin jossain määrin kai kiitollinen sinulle, kun olisit osoittanut minulle, ettei mieheni ole luottamuksen arvoinen ja voin etsiä miehen, joka on.

Wow. Mammapalstalla tervepäinen nainen. Lotto vetämään

Vaikka tuo oli tervepäistä tekstiä , niin kyllä minun on sanottava, että en kuitenkaan haluaisi olla missään tekemisissä sellaisen kanssa, joka tietäen alkaa suhteeseen varatun kanssa. Tuntuu se kuitenkin sen verran moraalittomalta ja epämiellyttävältä toiminnalta, etten luottaisi tuollaiseen ihmiseen.

Vaikka pettäjä onkin se varsinainen syyllinen.

Sekaantuja on mahdollistaja. Hän on petossuhteen toinen osapuoli.

Vierailija
868/1234 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkunaiset vois jättää perheelliset miehet rauhaan. Nähnyt niin monta tapausta missä säälittävät,yksinäiset, kateelliset luuserit yrittää varattua ja päästä valmiiseen pöytään vokottelemalla vanhempia miehiä. Yleensä nämä naiset ovat nuorempia kuin miesten omat vaimot ja monesti lapsettomia itse. Kerjäävät mieheltä sääliä, kehuvat, ylistävät miestä kaikella tapaa. Mies helposti menee retkuun ja naiset käyttävät tilaisuutta hyväkseen.. Miehet ovat vaan niin helvetin tyhmiä, etteivät tätä tajua. Näillä naisilla on yleensä rahan kiilto silmissä ja puute munasta. Ovat kateellisia perheellisille ja näin ollen tekevät tätä.

Ex-mies lähti juuri tällaisen viirapllun matkaan.

Hän kaipasi ystävää, koska on kriisissä (osin omasta syystään).

Taakse jäivät suku, perhe ja ystävät. Naiseen takerrutaan kun ahdistus iskee. Hän on yhtä aikaa äiti, "todellinen nainen." Muutama muukin miehen lähiomainen on aikuisena äidissään kiinni, jopa kuolleen sellaisen muistossa.

Nyt ihmeteltiin, kun en halunnut yhtäkkiä lähteä asunnostamme kun mies tuli tämän ihanaisen kanssa muutaman tunnin varoajalla tekemään muuttokuormaa.

Minä olen kuulemma se h-alkuinen. Oikeasti olen aina ollut itsenäinen ihminen, joka eli omaehtoisesti jo kun tapasimme.

Vierailija
869/1234 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs morsian petti miestä hääpäivänä kirkossa papin kanssa ennen seremoniaa.

Elokuvassa Horny Bride and the Unsaint?

Vierailija
870/1234 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että autoa en nähnyt enää koskaan ja kun oli miehen luottokortti minun nimissäni, maksoin myös sen. Se olikin höylätty täyteen, 4500 euroa. Lomatalo ulkomailla meni tottakai olin maksanut etukäteen 5000 euron 3 kk vuokran, kun olimme 2 viikon kuluttua sinne lähdössä.

Tämä opiksi vähän nuoremmille siskoille. Vaikka kuinka olisi kaikki yhteistä niin silti omat rahat ja omat luottokortit. Jos pankki ei myönnä puolisolle luottokorttia, niin se on takuulla ihan syystä. Samoin yhteisiä menoja ei kannata maksaa kuin vaan sen verran minkä on valmis ottamaan takkiin.

Sama tuli mullekin mieleen. Katsokaa naiset, että teillä on aina omat rahat, oma tili ja luottokortti. Sen verran puskurirahastoa ettette ole rahattomia ja avuttomia jos kriisi iskee. Omiin nimiin ei kannata ottaa muiden velkoja tai luottokortteja.

Vierailija
871/1234 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkein tilanne on, kun vanhempi rikkoo perheen elostelullaan. Myös pettämiskaveri, joka suostuu rikkomaan perheen pettäjän kanssa, on aivan yhtä törkeä. Eli nämä kaksi typerystä laittavat oman edun lasten edelle.

Ei ole yhtä törkeä tietenkään se toinen ihminen. Hän ei tunne ko. lapsia eikä puolisoa, eikä hän ole heistä vastuussa.

Antaa mennä vaan. Luotan mieheeni sen verran, ettei hän kenenkään iskuyrityksille lämpiä. Ja jos sattuukin lämpiämään, niin miestä minä syytän törkeästä käytöksestä enkä sinua. Ethän sinä ole luvannut olla minulle uskollinen eikä minun ja mieheni parisuhde ole sinun vastuullasi. Tottakai varmaan tuntisin vihan tunteita sinua kohtaan, mutta en minä sinua syyttäisi tapahtuneesta etkä sinä olisi minusta minulle tehnyt törkeästi. Olisin jossain määrin kai kiitollinen sinulle, kun olisit osoittanut minulle, ettei mieheni ole luottamuksen arvoinen ja voin etsiä miehen, joka on.

Vaikka tuo oli tervepäistä tekstiä , niin kyllä minun on sanottava, että en kuitenkaan haluaisi olla missään tekemisissä sellaisen kanssa, joka tietäen alkaa suhteeseen varatun kanssa. Tuntuu se kuitenkin sen verran moraalittomalta ja epämiellyttävältä toiminnalta, etten luottaisi tuollaiseen ihmiseen.

Kyllä se parisuhteessa elävä on itse vastuussa parisuhteestaan. Houkutuksia on aina, niille pitää osata sanoa ei.

Vierailija
872/1234 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se parisuhteessa elävä on itse vastuussa parisuhteestaan. Houkutuksia on aina, niille pitää osata sanoa ei.

Onhan ne törkeitä molemmat.

Vierailija
873/1234 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselta kuoli lapsi, jolloin miesystävä alkoi pettää päästäkseen pois tilanteesta. Kukaan ei vieläkään ole raaskinut kertoa tälle naiselle.

Vierailija
874/1234 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, eräs muikkeli paneskeli ystävänsä aviomiehen kanssa. Kun sitten tämä muikkeli vakiinnuttuaan sai lapsen, pyysi tätä ystävää lapsensa kummiksi. Härskiä.

Vierailija
875/1234 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkunaiset vois jättää perheelliset miehet rauhaan. Nähnyt niin monta tapausta missä säälittävät,yksinäiset, kateelliset luuserit yrittää varattua ja päästä valmiiseen pöytään vokottelemalla vanhempia miehiä. Yleensä nämä naiset ovat nuorempia kuin miesten omat vaimot ja monesti lapsettomia itse. Kerjäävät mieheltä sääliä, kehuvat, ylistävät miestä kaikella tapaa. Mies helposti menee retkuun ja naiset käyttävät tilaisuutta hyväkseen.. Miehet ovat vaan niin helvetin tyhmiä, etteivät tätä tajua. Näillä naisilla on yleensä rahan kiilto silmissä ja puute munasta. Ovat kateellisia perheellisille ja näin ollen tekevät tätä.

Tiedätkö ne perheelliset miehet pahimpia on. Joka kerta bileissä tai illanistujaisissa vonkaamassa eivätkä usko eitä ja slaidaa somessa dm:ään. Ne tekee sen aloitteen, pahimmat vonkaajat itsellä voinkaus kestänyt eri kanavia pitkin useamman vuoden vaikken ole alkanut millekään ja ollut parisuhteessakin välillä. Enkä hae seuraa. Että revi siitä.

Vierailija
876/1234 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden vuorokauden aikana paneskelin neljän eri naisen kanssa ja olin olevinaan näiden kaikkien kanssa jonkinlaisessa suhteessa. Eivät saaneet koskaan tietää toisistaan.

Vierailija
877/1234 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni sanoo, että miehet pettävät enemmän.

Se voi olla totta, mutta itse tarkentaisin tätä väitettä: naiset pettäisivät VÄHINTÄÄN yhtä usein kuin miehet, jos heidän ei tarvitsisi pelätä seurauksia samalla tavalla kuin pettävien miesten. 

Moni nainen (täältäkin palstalta löytyy varmasti useita) saattaa menettää halunsa aviomieheen esimerkiksi lasten saamisen jälkeen. Tai ennen sitä. Tai ihan muuten vaan parin vuoden jälkeen, kun uudesta suhteesta syntynyt energia hiipuu. Miehen halu naiseen, tai ainakin naisen antamaan seksiin, pysyy pidempään samanlaisena.

Naisen haluttomuus ei useimmiten ole seksuaalisen halun puutetta, vaan haluttomuutta kumppaniin. Usein tästä ei pääse eroon kuin vaihtamalla kumppania - joko luvan kanssa tai salaa.

Juuri useilta naisilta olen kuullut / lukenut siitä, kuinka oma seksuaalisuus ikään kuin räjähtää salasuhteen myötä. Kokee saavansa sellaista seksiä, mitä ei olisi koskaan kuvitellut saavansa (eikä välttämättä saakaan, jos kumppani ei esimerkiksi ole seksitaidoissaan hyvä). Nainen saattaa olla monin eri tavoin sidoksissa mieheensä - mutta halu seksiin pitkäaikaisen kumppanin kanssa puuttuu, tai saattaa olla hyvin harvinaista (esimerkiksi vain ovulaation aikaista).

Tämä ei silti tarkoita sitä, etteivätkö kumppaniaan kohtaan haluttomat naiset osaisi nauttia seksistä, tai usein jopa kaivata seksiä. Haluttomuus kumppania kohtaan saattaa tukahduttaa oman seksuaalisuuden taka-alalle, mutta alitajuisesti halu ja kaipuu seksiin on kuitenkin olemassa, ja "odottamassa" murtautumistaan esiin. Tämä voi olla iso ristiriita naiselle.

Uskallan siis todeta, että naisilla olisi isompi TARVE SALASUHTEISIIN kuin miehillä.

Naiset vaan eivät uskalla niihin ryhtyä niin usein kuin miehet - pettävät naiset leimataan aina pahemmaksi kuin pettävät miehet. Tämän lisäksi - ikävä kyllä - naisen sivusuhde on iso riski naiselle oman aviomiehen osalta. Asiaa ei liene tutkittu, mutta ikävä kyllä juuri mustasukkaiset/naisen uskottomuuden kokeneet aviomiehet ovat Suomessa varsin isolla todennäköisyydellä väkivaltaisia. Jopa siihen surullisimpaan lopputulokseen saakka.

Lopuksi voin todeta, että itse olen saanut kerran elämässäni kokea naisen valtavan seksuaalisen halukkuuden itseäni kohtaan - tämä toteutui siis sellaisessa suhteessa, jossa olin naisen salarakas, ilman, että tiesin naisen olevan pitkässä parisuhteessa. EN ole koskaan kokenut niin voimakasta ja puhdasta seksuaalista halua naiselta, kuin tuossa lyhyessä suhteessa. Suhde päättyi, kun sain tietää naisen parisuhteesta (itse olin sinkku). Siitä huolimatta se jätti pysyvän muiston ja ymmärryksen naisen seksuaalisuudesta.

Vierailija
878/1234 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama vuosi sitten yliopistollisessa keskussairaalassa: Ylilääkäri vietti yhteisiä hotelliöitä naiskollegansa samaan aikaan kun hänen vaimonsa makasi (samassa sairaalassa) syöpähoidoissa.

Tämä menee kyllä kaikessa törkeydessään heittämällä kärkeen.

Vakavasti sairaana (ja ehkä kuoleman edessä) joutuu olemaan näin yksin ja kohtaamaan tällaisen petoksen. Silloin kun on avuton ja haavoittuva ja eniten tarvitsisi puolison tukea. Toivottavasti hän toipui, sai tietää miehensä petollisuudesta ja jätti tämän.

Vierailija
879/1234 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylivoimaisesti pahin pettäminen koskaan: Mies säästi vaimonsa kanssa rahaa asunnonostoa varten. Asunto piti ostaa ulkomailta. He säästivät yli 10v ajan, loppumetreillä mies otti rahat ja meni kotimaahan. Siellä hän meni naimisiin niillä säästörahoilla! Uskomaton petturi!

Vierailija
880/1234 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylivoimaisesti pahin pettäminen koskaan: Mies säästi vaimonsa kanssa rahaa asunnonostoa varten. Asunto piti ostaa ulkomailta. He säästivät yli 10v ajan, loppumetreillä mies otti rahat ja meni kotimaahan. Siellä hän meni naimisiin niillä säästörahoilla! Uskomaton petturi!

😂😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän