Törkein tietämäsi pettäminen
Erään tutun miehen vaimo petti miehensä parhaan kaverin kanssa, joka oli myös heidän lapsen kummi.
Kaveri oli ollut miehen bestis jo päiväkodista lähtien. Mies oli monet kerrat puhunut ystävänsä kanssa epäilyksistään, että vaimolla on joku toinen. Bestis oli vaan lohduttanut ja sanonut, ettei varmaan ole, kun vaimohan suorastaan palvoo miestään. Ja samaan aikaan treffaili naisen kanssa ja paneskeli heidän kotonaan, kun mies oli työreissussa.
Kommentit (1234)
kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törkein tilanne on, kun vanhempi rikkoo perheen elostelullaan. Myös pettämiskaveri, joka suostuu rikkomaan perheen pettäjän kanssa, on aivan yhtä törkeä. Eli nämä kaksi typerystä laittavat oman edun lasten edelle.
Ei ole yhtä törkeä tietenkään se toinen ihminen. Hän ei tunne ko. lapsia eikä puolisoa, eikä hän ole heistä vastuussa.
Jokainen tekee omat valintansa ja on vastuussa vain omasta suhteestaan.
Jos näin on, niin minäpä isken sun miehesi heti huomenna. Kivaa.
Antaa mennä vaan. Luotan mieheeni sen verran, ettei hän kenenkään iskuyrityksille lämpiä. Ja jos sattuukin lämpiämään, niin miestä minä syytän törkeästä käytöksestä enkä sinua. Ethän sinä ole luvannut olla minulle uskollinen eikä minun ja mieheni parisuhde ole sinun vastuullasi. Tottakai varmaan tuntisin vihan tunteita sinua kohtaan, mutta en minä sinua syyttäisi tapahtuneesta etkä sinä olisi minusta minulle tehnyt törkeästi. Olisin jossain määrin kai kiitollinen sinulle, kun olisit osoittanut minulle, ettei mieheni ole luottamuksen arvoinen ja voin etsiä miehen, joka on.
Wow. Mammapalstalla tervepäinen nainen. Lotto vetämään
Oman kumppanin toiminta suhteemme aikana oli tähän astisista traumaattisin ja pahin kokemus pettämisestä. Seurustelin puolitoista vuotta, kuitenkin melko intensiivisesti kumppanini kanssa ja siinä rakkautta osoitettiin puolin ja toisin. Kun eron hetki tuli liittyen vahvasti hänen itsekkyyteensä, kävi ilmi että hän oli koko suhteemme aikana pettänyt minua useiden eri ihmisten kanssa. Hänellä oli ja on edelleen sosiaalisessa mediassa profiili, jossa tarjoaa seksuaalisia palvelujaan rahaa vastaan varakkaille miehille ikään katsomatta. Hän ei edelleenkään tiedä että minä tiedän, ihmettelee lähinnä nihkeää olemustani ja yhteydenpidon loppumista.
Täällä on ikäänkuin kirjoittajia, että leuhkivat pettämisillään.
Pettäminen on aika raju loukkaus puolisoa kohtaan, se sattuu petetyn sieluun syvästi.
Eikä se ikinä unohdu.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä olenko härski pettäjä tai oikeastaan pettäjä ollenkaan. Kun vaimollani oli pidempiä haluttomia kausia, kävin harrastamassa seksiä erään nuoruudesta asti tutun ystävän kanssa. Tällä ystävällä miehet vaihtuvat jatkuvasti ja meillä oli kauan sitten lyhyt seurustelusuhde, mutta olemme sen jälkeen silloin tällöin tavanneet keskustelun ja muun merkeissä. Pidin vaimoani etusijalla, eli harrastimme seksiä yhdessä silloin kun häntä huvitti, mutta kun halut taas lopahtivat, vierailin ystäväni luona hyvän seksin merkeissä.
Vaimoni ei tiennyt tästä suhteesta mitään, joten tavallaan petin häntä. Toisaalta pidin hänet aina etusijalla ja hain seksiä muualta vain silloin kun en sitä kotoa saanut. Eli oikeastaan hän ei menettänyt mitään. Järkeilin asian niin että vaimollani ei ollut oikeutta pitää minua puutteessa, joten tekoni oli oikeutettu. Toisaalta siitä jäi kyllä jonkin verran huono omatunto. (Sittemmin olemme jo eronneet.)
Olet harvinaisenkin härski pettäjä. Älä enää mene parisuhteeseen, ellet ensin käy kunnon terapiassa aikuistumassa.
Nainen petti miestään naapurissa asuvan, perhetuttava/työkaverin kanssa. Työkaverikin oli naimisissa, ja avioliitossa ongelmia. Pettäminen jatkui lisäksi pitkään, ja nainen puolusteli sitä mm. onalla väljähtyneellä liitollaan ja puolison juomisella, vaikka puoliso ei edes erityisen kovasti ryypännyt. Oli minusta siksi törkeää, että siinä sekoitettiin monen ihmisen elämä. Seurasin sivusta tilannetta, en uskaltanut puuttua koska ajattelin, että olisin vain hämmentänyt soppaa lisää.
Mies säätänyt koko parisuhteensa ajan toisen naisen kanssa, sai lapsenkin sen toisen kanssa eikä puoliso tiedä mitään.
Nainen kävi hääyönä pettämässä ex miehen kanssa uutta aviomiestä
Vierailija kirjoitti:
Mies säätänyt koko parisuhteensa ajan toisen naisen kanssa, sai lapsenkin sen toisen kanssa eikä puoliso tiedä mitään.
Minä välillä ihmettelen näitä " puoliso ei tiedä mitään" - kommentteja. Mistä voit tietää ettei puoliso tiedä / aavista mitään?
Oletko hyvä ystävä? Jos olet, niin miksi et kerro hänelle tietojasi. Jos taas et ole ystävä, niin et sinä silloin tiedä mitä tuo puoliso oikeasti tietää tai on tietämättä.
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törkein tilanne on, kun vanhempi rikkoo perheen elostelullaan. Myös pettämiskaveri, joka suostuu rikkomaan perheen pettäjän kanssa, on aivan yhtä törkeä. Eli nämä kaksi typerystä laittavat oman edun lasten edelle.
Ei ole yhtä törkeä tietenkään se toinen ihminen. Hän ei tunne ko. lapsia eikä puolisoa, eikä hän ole heistä vastuussa.
Jokainen tekee omat valintansa ja on vastuussa vain omasta suhteestaan.
Jos näin on, niin minäpä isken sun miehesi heti huomenna. Kivaa.
Antaa mennä vaan. Luotan mieheeni sen verran, ettei hän kenenkään iskuyrityksille lämpiä. Ja jos sattuukin lämpiämään, niin miestä minä syytän törkeästä käytöksestä enkä sinua. Ethän sinä ole luvannut olla minulle uskollinen eikä minun ja mieheni parisuhde ole sinun vastuullasi. Tottakai varmaan tuntisin vihan tunteita sinua kohtaan, mutta en minä sinua syyttäisi tapahtuneesta etkä sinä olisi minusta minulle tehnyt törkeästi. Olisin jossain määrin kai kiitollinen sinulle, kun olisit osoittanut minulle, ettei mieheni ole luottamuksen arvoinen ja voin etsiä miehen, joka on.
Wow. Mammapalstalla tervepäinen nainen. Lotto vetämään
Vaikka tuo oli tervepäistä tekstiä , niin kyllä minun on sanottava, että en kuitenkaan haluaisi olla missään tekemisissä sellaisen kanssa, joka tietäen alkaa suhteeseen varatun kanssa. Tuntuu se kuitenkin sen verran moraalittomalta ja epämiellyttävältä toiminnalta, etten luottaisi tuollaiseen ihmiseen.
Vaikka pettäjä onkin se varsinainen syyllinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä olenko härski pettäjä tai oikeastaan pettäjä ollenkaan. Kun vaimollani oli pidempiä haluttomia kausia, kävin harrastamassa seksiä erään nuoruudesta asti tutun ystävän kanssa. Tällä ystävällä miehet vaihtuvat jatkuvasti ja meillä oli kauan sitten lyhyt seurustelusuhde, mutta olemme sen jälkeen silloin tällöin tavanneet keskustelun ja muun merkeissä. Pidin vaimoani etusijalla, eli harrastimme seksiä yhdessä silloin kun häntä huvitti, mutta kun halut taas lopahtivat, vierailin ystäväni luona hyvän seksin merkeissä.
Vaimoni ei tiennyt tästä suhteesta mitään, joten tavallaan petin häntä. Toisaalta pidin hänet aina etusijalla ja hain seksiä muualta vain silloin kun en sitä kotoa saanut. Eli oikeastaan hän ei menettänyt mitään. Järkeilin asian niin että vaimollani ei ollut oikeutta pitää minua puutteessa, joten tekoni oli oikeutettu. Toisaalta siitä jäi kyllä jonkin verran huono omatunto. (Sittemmin olemme jo eronneet.)
Olet harvinaisenkin härski pettäjä. Älä enää mene parisuhteeseen, ellet ensin käy kunnon terapiassa aikuistumassa.
Mikä ongelma tässä on? Vaimo ei halua seksiä eikä mies käy siitä häntä ahdistelemaan kun saa seksiä muualta. Win - win.
Se kun Hjallis petti Leenaa- koko valtakunta luki siitä otsikoista ja tunsi myötähäpeää!
Esikoisen isä oli oikein mestari näissä hommissa. Näistä onneksi jo parikymmentä vuotta aikaa. Yhteisen lapsemme ollessa ihan vauva kertoi lähtevänsä käymään vanhemmillaan. Päätin sitten jäädä yöksi omille vanhemmilleni vauvan kanssa. Seuraavana aamuna olin menossa viemään vauvaa neuvolaan. Oma kotini oli aivan neuvolan vieressä ja neuvolalle saapuessani ihmettelin miksi miehen auto oli kotimme pihalla, kun kertoi olleensa muualla. No, sieltä mä löysin hänet kotoamme tuntemani naisen kanssa. Eivät avanneet ovea vaan nainen kyhjötti piilossa mun sängyssä. Siinä adrenaliiniryöpyssä revin oven varmuusketjun irti ja heitin molemmat tavaroineen rappukäytävään, koska kämppä oli virallisesti mun nimissäni.
Viimeisin kokemukseni on jokusen vuoden takaa, kun mies jonka kanssa olin seurustellut vuoden päivät paljastui pettäjäksi. Soitin tälle toiselle naiselle, koska halusin selvyyden asioihin. Tämä nainen kyllä tiesi minusta ja ilmoittikin puhelun aikana, että ei heidän hommansa ole kuuleman minulta pois, koska ei häntäkään kiinnosta mitä minä miehen kanssa teen. Muisti vielä lisätä, että hän tuskin on ainoa. Tämän jälkeen mies jaksoi vielä väittää, että heidän välillään ei ole tapahtunut mitään.
Minun tuttu kertoi et miten oli joku vuosi sitten ollut kaverinsa ja sen vaimon luona juhlimassa.No kun kaveri sammui sänkyyn niin hän paneskeli siinä vieressä vaimon kanssa eikä kaveri ollut edes herännyt kun oli niin umpitunnelissa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä että pettäminen on lähinnä hypersosiaalisten, huomiota ja ihailua jatkuvasti tarvitsevien narsistisuuteen taipuvien ekstroverttien harraste. Jos ihminen haluaa uskollisen kumppanin kannattaisi ehkä mielummin valita introvertti ja vähäisiä sosiaalisia suhteita tarvitseva ihminen kuin joku kaikille lirkutteleva huomiosta riippuvainen bilehile.
Kuulostaa ihan yhdeltä poliitikolta.
Jos ei pillu ja seura miehelle kelpaa, niin jollekin toiselle kelpaa. Sama koskee molempia sukupuolia.
Kuulin pettämisestä ts. aloin epäillä miestäni kuultuani asiasta 3,5 -vuotiaalta tyttäreltämme. Iskä oli pitänyt tyttöä mukana reissuilla. Tytöltä kuulin myös, että isillä on toinen kännykkä. Se löytyi hänen autostaan.
Kun nostin kissan pöydälle, mies halusi meistä molemmista mahdollisimman nopeasti eroon ja lähti samantien naisen luo.
kyllä se kusirännin täytyy olla hyvää jotta tarvis jotakin naapurin ämmää alkaa vokotteleen
Mies pakenee Pariisiin ja tekee edelleen suunnitelmia vaimonsa kanssa. Mutta kun mies on Pariisissa, hän on muiden naisten kanssa. Hän lähettää vaimolleen tekstiviestin keskellä yötä, että hänellä on toinen nainen ja hän tapaa myös muita naisia.
Ex-kollega oli poikaporukalla lomalla Bulgariassa. Sai siellä klamydian. Ei kertonut siitä kuitenkaan tyttöystävälleen vaan syötti sille salaa samat lääkkeet aamupuurossa.
Enkä toivoisi lapsillenikaan perheeseemme isää, joka on perheessä vain koska kukaan ei tule iskemään häntä. Haluan isän, joka haluaa olla osa perhettä eikä lähde rikkomaan parisuhteen rajoja ihan sama kuka tulee iskemään.