Törkein tietämäsi pettäminen
Erään tutun miehen vaimo petti miehensä parhaan kaverin kanssa, joka oli myös heidän lapsen kummi.
Kaveri oli ollut miehen bestis jo päiväkodista lähtien. Mies oli monet kerrat puhunut ystävänsä kanssa epäilyksistään, että vaimolla on joku toinen. Bestis oli vaan lohduttanut ja sanonut, ettei varmaan ole, kun vaimohan suorastaan palvoo miestään. Ja samaan aikaan treffaili naisen kanssa ja paneskeli heidän kotonaan, kun mies oli työreissussa.
Kommentit (1234)
Poikaystäväni toi satiaiset tuliaisina Tallinnasta. Siis ex nykyään.
Nuori pariskunta pari pientä lastakin. Kaunis kesäpäivä, puutarhassa piknikillä ja perheen isä kävi vieraana olleen naisen kanssa nopsaa talon sisällä panemas. Sitten jatkettiin kivaa kesäpäivää lasten kanssa nurmikolla kirmaillen.
En tiedä hokasko miehen vaimo koskaan.
Mun miesserkulle syntyi syrjähypystä kaksoset.
Vierailija kirjoitti:
Nuori pariskunta pari pientä lastakin. Kaunis kesäpäivä, puutarhassa piknikillä ja perheen isä kävi vieraana olleen naisen kanssa nopsaa talon sisällä panemas. Sitten jatkettiin kivaa kesäpäivää lasten kanssa nurmikolla kirmaillen.
En tiedä hokasko miehen vaimo koskaan.
Serkku pani pihan asuntovaunussa kun akka sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh millaista wt-touhua. Kännissä ja läpällä, ei voinut tunteilleen mitään, niin vain kävi...nämä sitten muka aikuisia?
Itse joutunut käyttäytymään järkevästi lasten vuoksi. Nyt aikuisia, hyvät ammatit ja itse varttuneella iällä löytänyt hyvän miehen. Exätkin viisastuneet tarpeeksi sikailtuaan, ja avio-onni varmaan maistuisi jos ei nuori vaimo aiheuttaisi harmaita hiuksia. Sitä saa mitä tilaa. Voi harmi. Not.
Tästä ei nyt oikeen saa selvää mitä on tapahtunut. Kuka petti ketä?
Miten nuo lasten(?) ammatit liittyy mihinkään?
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin 12 vuotta vanha ketju oli ihan pakko etsiä ja nostaa:D ei taida paljon elämää olla joillakin...
Mites ton sun oman elämäs laita sitten, kun olet täällä kuitenkin lukemassa? ;)
Tapasin parikymppisenä noin kolmekymppisen miehen, jota aloin tapailla. Mies antoi ymmärtää olevansa varakas ja halusi "hemmotella" mua. Itsenäisenä tyttönä tää oli alussa mulle ongelma, mutta mies mies jankkasi koko ajan kuinka tärkeää hänelle on olla herrasmies, joten pikkuhiljaa annoin periksi. Annoin siis miehen syöttää ja juottaa itseäni.
Puolen vuoden kuluttua lopetin suhteen, kun tajusin, ettei meillä syvemmällä tasolla ole mitään yhteistä, vaikka hauskaa olikin. Mies oli pettynyt ja pommitti viikko kausia viesteillä ja puheluilla.
Sitten joku about kuukausi suhteen päättymisen jälkeen sain selville, että:
-mies oli oikeasti suhteen ajan tosi pienituloinen
-miehellä oli toinen asunto, jossa odotti raskaana oleva avovaimo
-mua hemmoteltiin rahoilla, jotka avovaimon sukulainen oli lahjoittanut "tulevan nuoren perheen menoihin"
-mies oli ollut mun kanssa ravintolassa jopa avovaimon synnytyksen aikaan, minkä vuoksi miehen puhelin "ärsyttävästi soi koko ajan '
Että semmoista. Tapasin sitten avovaimon, pyysin itkien anteeksi ja annoin vähän rahaa opintolainastani. Aivan järkyttävä syyllisyys, vaikken kuviosta tiennyt.
Minulla oli 2 kollegaa, joista näin heti, että nyt kemiat kohtaa. Joistain ihmisistä tietää, että sopivat yhteen. Fyysisesti eivät olleet päivittäin samalla paikkakunnalla, mutta joka kuukausi vähintään 1-2 kertaa samoissa kokouksissa. Molemmat olivat tahoillaan naimisissa.
Yhdellä koulutusseminaarireissulla huomasin, että ovat vain kahdestaan vapaa-ajat. Ja millä tavalla kahdestaan, niin kävelivät jutellen puistoalueella ja kävivät rannalla istumassa. Ei jäänyt epäselvyyttä, että rakastunut pari. Olin majoittunut sen naispuolisen kollegani kanssa samaan huoneeseen ja kun hän tuli vasta aamuseitsemältä nukkumaan, tiesin jo, mitä on käynyt.
Kun meillä oli samana vuonna juhlaruokailu erään kokouspäivän jälkeen, nämä kollegani tulivat sinne tunnin myöhemmin kuin muut ja sanoivat eksyneensä. Aivan, 25 km matkalla eksyy niin pahasti, että tulee tunnin myöhässä.
Silloin minulla oli ajatus, että onpa törkeää. Molemmat tahoillaan naimisissa, monta alaikäistä lasta. Samalla näin myös heidän välisen rakkauden, ei ollut pelkkää pettämistä. Toinen heistä vaihtoi työpaikkaa vähän myöhemmin. Tiedän, että molemmat ovat edellisten puolisoiden kanssa pysyneet naimisissa. Tapasin yhdessä tilaisuudessa sen miehen vaimonsa kanssa. Olivat ihan kuin eri puusta veistettyjä, ei minkäänlaista kemiaa.
Kaverini oli vähän aikaa aikaisemmin puhunut, että jos rasittava juoppo miehensä haluaa seksiä, niin käyttäkööt kumia, hän ei pillereitä syö.
Kohta kaveri tuli raskaaksi ja jännäsi onkohan vauva hänen miehensä vai toisen kaveriporukan miehen ;D. Vieraissa vaan paljaalla!
En tiedä kumman lapsi on, on onneksi kovasti äitinsä näköinen. Noo, se äijä on kyllä aivan kammottava ja ilmeisesti myös väkivaltainen...
Eräs mies sai tarpeekseen kun vaimo sairastui johonkin sairauteen ja pienet lapset kintuissa. Hänpä päätti muuttaa pois. Ei auttanut missään kotityössä eikä missään vaimoa, hänellä katsos oikeus lähteä sanomatta mitään minne vaan, joskus otti lapset luokseen. Kävi vain panemassa vaimoa ja vaimo antoi rahaa, onhan alkoholismi töitten jälkeen kallis harrastus. Vaimopa päätti laittaa avioeron vireille. Tästä mies järkyttyi niin että alkoi etsiä deittisivuilta uusia uhreja (hän siis esittää olevansa mukava ja sitten käyttääkin ihmisiä hyväkseen), vaikka samalla kävi siis hoitelemassa tätä vaimoa ja siinä paneskellessaan oli muka niin rakastunut ja raha kyllä kelpasi ja sitten otti ja lähti.
Kuinka ollakaan, hän manipuloi sitten jotain uutta naista, esitti sinkkua, lirkutteli ja valehteli tälle, lupaili suhdetta ja vaikka ja mitä (en ymmärrä miksi koska deittisivuilla moni etsii suoraan seksiseuraa, eikä ole tarvetta valehdella). Käytti tätä hyväkseen, oli väkivaltainen, fyysisesti ja henkisesti. Ghostasi sitten.
Jätti oman Instansa vaimon puhelimeen auki, koska kuitenkin on jotenkin tyhmä ja suuruudenhullu.
Vaimo ottikin miehensä puolen vaikka on koko ajan tiennyt miehen taipumuksista vuosien ajan.
Sairain pettämistarina ikinä minkä tiedän, koska uhrista leivottiin pahis.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli 2 kollegaa, joista näin heti, että nyt kemiat kohtaa. Joistain ihmisistä tietää, että sopivat yhteen. Fyysisesti eivät olleet päivittäin samalla paikkakunnalla, mutta joka kuukausi vähintään 1-2 kertaa samoissa kokouksissa. Molemmat olivat tahoillaan naimisissa.
Yhdellä koulutusseminaarireissulla huomasin, että ovat vain kahdestaan vapaa-ajat. Ja millä tavalla kahdestaan, niin kävelivät jutellen puistoalueella ja kävivät rannalla istumassa. Ei jäänyt epäselvyyttä, että rakastunut pari. Olin majoittunut sen naispuolisen kollegani kanssa samaan huoneeseen ja kun hän tuli vasta aamuseitsemältä nukkumaan, tiesin jo, mitä on käynyt.
Kun meillä oli samana vuonna juhlaruokailu erään kokouspäivän jälkeen, nämä kollegani tulivat sinne tunnin myöhemmin kuin muut ja sanoivat eksyneensä. Aivan, 25 km matkalla eksyy niin pahasti, että tulee tunnin myöhässä.
Silloin minulla oli ajatus, että onpa törkeää. Molemmat tahoillaan naimisissa, monta alaikäistä lasta. Samalla näin myös heidän välisen rakkauden, ei ollut pelkkää pettämistä. Toinen heistä vaihtoi työpaikkaa vähän myöhemmin. Tiedän, että molemmat ovat edellisten puolisoiden kanssa pysyneet naimisissa. Tapasin yhdessä tilaisuudessa sen miehen vaimonsa kanssa. Olivat ihan kuin eri puusta veistettyjä, ei minkäänlaista kemiaa.
Et voi tietää näiden ihmisten avioliitoista oikeastaan mitään, vaikka molemmat olisivat avoimessa suhteessa tms. Ei se että joku on naimisissa tarkoita välttämättä sitä mitä ihmiset yleensä automaattisesti olettaa (siis seksuaalista koko elämän yksiavioisuutta)
Törkein tietämäni pettäminen on tämän yhden somessa esillä vahvasti olevan ja poliittisen lääkärin kumppanin seikkailut erinäisillä deittisivuilla.
Törkein pettäminen mieheltä oli pari viikkoa häiden jälkeen. Tiedän tämän, koska olin itse se, joka kanssa petti. Tämän jälkeen jätin miehen.
Naimisissa oleva nainen hääti miehensä sohvalle nukkumaan, että sai paneskella exänsä kanssa. Nyt tämä kolmikko asuu kaikki saman katon alla, rouvan nykyinen mies vierashuoneessa ja exä rouvan vieressä. (nyxä haluis eron ja häipyä, mutta rouva uhkailee ja kiristää ukkoaan, jonka on vaan sopeuduttava tilanteeseen.)
Hävettää kirjoitti:
Törkein tietämäni pettäminen on tämän yhden somessa esillä vahvasti olevan ja poliittisen lääkärin kumppanin seikkailut erinäisillä deittisivuilla.
Kuka ja mitä?
Kun vaimo oli synnytyslaitoksella, mies oli toisen naisen kanssa ("työreissulla") etelän lomalla.
No, tiedän että tästä on useampia esimerkkejä ja omassakin suvussa (ei ihan perhepiirissä) on aikoinaan sattunut: Kun äiti on lapsen kanssa syntymälaitoksella ja vielä kun pieni lapsi on vasta kotiin tullut, otettiin usein vaimon pikkusisko tms, hetkeksi kotiapulaiseksi.
Silloin synnytyslaitoksella oltiin nykyistä kauemmin ja saattoi käydä niin, että ennen synnytystä jo muutaman viikon ilman olleella isällä alkoivat halut hyrräämään, kun samssa talossa / huoneistossa pyöri nuori nainen yötä päivää.
Vanhaan aikana uskottomuudesta saattoi jäädä kiinni raskauden myötä. Omassa suvussa kävi juuri noin. Miehen vaimo ja hänen pikkusiskonsa pääsivät saman vuoden sisään hoitamaan samalle miehelle tehtyä lasta. Avioero siitä tuli aikaa myöten omasta vaimosta, kun vauva oli saatu hiema nisommaksi. Siskosta nautiskelu oli taas vain ohimenevä huuma, kun oli siinä sopivasti tarjolla niin "helposti" omalla asunnolla.
sulhanen pani tulevaa appi ukkoaan 3h ennen häitä. morsian täysin tietämätön höneli
Naimisissa oleva kolmen aikuisen pojan isä aloitti suhteen poikansa tyttöystävän nuoremman sisaren kanssa.
Ihmetteli aidosti, miksi vaimo pahoitti mielensähänen mielestään hänellä oli oikeus kokea elämänsä rakkaus.