Miksi vaateliikkeiden sivuilla ei ole samanlaisia malleja kuin 90-luvulla, vaan
Kommentit (14)
Koska nyt yksinäiset miehet käyttää nettiä eikä katsele alusvaatemainoksia Anttilan kuvastosta.
Jos sattuisi vilkaisemaan kalenterin vuosilukua, voisi huomata, että olemme menneet taas huimaa vauhtia 30 vuotta eteenåäin. Mallit ovat onneksemme mukana tässä vauhdissa.
Ne on tosiaan ties mitä, mistä lie ojan pohjalta haalittu...
Mihin noita malleja edes tarvitaan
Onko woke-malleja nykyään? Tiedätte sen woken....
Vierailija kirjoitti:
Onko woke-malleja nykyään? Tiedätte sen woken....
Kannattaisi laajentaa sanavarastoa että pystyisi käyttämään muitakin kuin w-sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko woke-malleja nykyään? Tiedätte sen woken....
Kannattaisi laajentaa sanavarastoa että pystyisi käyttämään muitakin kuin w-sanaa.
On mulla yks toinenkin: vihervassu.
Vierailija kirjoitti:
Oon kans huomannu, mitään en osta firmoilta jotka käyttää mustavärisiä malleja.
Taitaa olla varsin pelkistettyä sun elämä 😂
Vaikeaa hoikkana päätellä miltä vaate näyttäisi itsellä, kun se on kuvattu vain lihavan mallin päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa hoikkana päätellä miltä vaate näyttäisi itsellä, kun se on kuvattu vain lihavan mallin päällä.
Juuri tämän takia ne mallit on jotain muuta kuin 90-luvun reippaasti alipainoisia kuikeloita. Koska valtaosa ihmisistä on jotain muuta, ja heille niitä tuotteita pitäisi saada kaupaksi. Ikävä tietysti sen kourallisen kannalta jota se mallijoukkio olisi edustanut parhaiten, mutta mahdollisimman hyvän myynnin varmistamiseksi kannattaa markkinoinnissa olla keskityymättä häviävän pieneen vähemmistöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa hoikkana päätellä miltä vaate näyttäisi itsellä, kun se on kuvattu vain lihavan mallin päällä.
Juuri tämän takia ne mallit on jotain muuta kuin 90-luvun reippaasti alipainoisia kuikeloita. Koska valtaosa ihmisistä on jotain muuta, ja heille niitä tuotteita pitäisi saada kaupaksi. Ikävä tietysti sen kourallisen kannalta jota se mallijoukkio olisi edustanut parhaiten, mutta mahdollisimman hyvän myynnin varmistamiseksi kannattaa markkinoinnissa olla keskityymättä häviävän pieneen vähemmistöön.
Miksi sitten otetaan toinen ääripää? Lähempänä ne nollakoon kuikelot ovat normaalipainoa kuin nuo kuvat missä vaate on kiskottu jumppapallon muotoiselle ihmiselle.
Toisaalta kuvastossa myydään unelmia. Jos malli näyttää hyvältä, niin ehkä minäkin näytän hyvältä sama vaate päälläni. Ei kotimaisten katalogien sivuilla mitään huippumalleja ole ennen ollut, vaan tavallisia sporttisia tai muuten hoikkia ihmisiä, jotka vielä meikataan mahdollisimman kauniiksi.
Itse ostan paljon vaatteitani ulkolaisista nettikaupoista, missä usein ei ole malleja ollenkaan. Kuvassa pelkkä vaate ja minusta tämä on hyvä kuvio.
Aika tavallisia ne oli 90-luvulla Anttilan, Elloksen ja Seppälän vaatekuvastoissakin.