Sivut

Kommentit (813)

Vierailija

Oliko tämä Oulussa/Limingassa?

Vierailija kirjoitti:
Vaimo olisi halunnut lapsia, mutta mies ei suostunut. Mies löysi yli 10 vuotta nuoremman tyttöystävän, muutti vaimostaan erilleen ja valehteli hänelle vuoden verran vain pitävänsä etäisyyttä ja miettivänsä asioita ja palaavansa kohta takaisin kotiin.

"Mietintäajan" mies seurusteli uuden tyttöystävän kanssa, uusi tyttöystävä tiesi koko ajan kotona odottavasta vaimosta. Reilun vuoden päästä ilmoitti esikoinen tulostaan tähän uuteen perheeseen.

Parasta jutussa on, että itse harrastin hyvää seksiä tämän miehen kanssa koko ajan kun hän seurusteli uuden tyttöystävänsä kanssa. Itse olin sinkku ja laitoin seksisuhteen poikki heti kun mies kertoi perheenlisäyksestä. Hän olisi halunnut jatkaa suhdetta pidempäänkin. Minua mies ei kiinnostanut kuin seksikumppanina.

Luulikohan uusi tyttöystävä saavansa kovinkin uskollisen puolison itselleen :D. Pettäjä on pettäjä vaikka voissa paistaisi :).

• ylös 27
  • alas 1
Vierailija

Tiedän kolme tapausta joissa pettäminen tapahtui lasten teon aikaan. Yksi vietti viikonlopun exänsä kanssa kun vaimolla oli laskettu aika lähellä. Yksi hommasi salarakkaan, kun alkoivat yrittää lasta, koska kammosi ajatusta lapsen saamisesta. Saivat lapsen ja erosivat varmaan vuoden sisällä siitä, kun ukko ei osallistunutkaan lapsen hoitoon. Kolmannella oli pitkä suhde toiseen naiseen, josta vaimo tiesi, mutta teki lisää lapsia, jotta mies ei lähtisi karkuun. Surkuhupaisasti mies palasi aina vauva-aikana salarakkaan luo, kun vaimo oli niin väsynyt ja kiukkuinen. Kaikki näistä miehistä aika vässyköistä, yksi kuvittelee olevansa kovakin naisten mies.

• ylös 79
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tämäkin 12 vuotta vanha ketju oli ihan pakko etsiä ja nostaa:D ei taida paljon elämää olla joillakin...

• ylös 15
  • alas 44
Vierailija

Muutama vuosi sitten yliopistollisessa keskussairaalassa: Ylilääkäri vietti yhteisiä hotelliöitä naiskollegansa samaan aikaan kun hänen vaimonsa makasi (samassa sairaalassa) syöpähoidoissa.

• ylös 85
  • alas 1
Vierailija

Miehen veli toi meidän vinttikamariin vaimonsa veljen vaimon paneskelemaan.Oma vaimo oli synnärillä.

• ylös 38
  • alas 2
Vierailija

Mun miehen työkaveri, himouskovainen mutta kova flirttailemaan, itki mun miehelle, miten hänen miehensä oli tullut hulluksi, haukkuu häntä ja uhkaa viedä häneltä kaiken. Kävivät mun miehen kanssa kahvilla ja tää nainen aina itki miehensä kauheutta. Mä vähän epäilin naikkosen tarkoitusperiä, mutta ei siinä sen enempää kuitenkaan tapahtunut.

Mies vaihtoi työpaikkaa ja alle vuoden päästä tuli kutsu tämän naisen häihin. Meni naimisiin toisen himouskovaisen kanssa. Ihmettelin nopeaa toimintaa, mutta myöhemmin selvisi, että tuore aviopari oli jo pitkään pettänyt aikaisempia puolisoitaan tahoillaan.

Mä olin luullut että nainen pyytää mun miestä kahville ja syömään vokotellakseen (ehkä sitäkin) mutta ilmeisesti hän oli niin suunnitelmallinen, että petasi mun miehestä todistajaa, joka todistaisi että tämän naisen ensimmäinen aviomies oli joku hirviö, jonka pettäminen oli väistämätöntä. Vaikka todellisuudessa tämän ensimmäisen miehen vihaisuus oli johtunut siitä, että hän tiesi pettämisestä.

Tämä pariskunta jatkaa edelleen uskovaisen esittämistä.

• ylös 59
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä juttuja kun lukee niin ei voi muuta sanoa kun että ihmiset on hirveitä…
Sen kun vielä useampi sisäistäis, et nää on vaan narratiiveja joissa totuus arvona on hyvin, hyvin marginaalinen.

Löysitkö vanhempiesi sivistyssanakirjan?

• ylös 35
  • alas 6
Vierailija

Törkein minun tietämäni tapaus liittyy lapsiin. Kummallakin pettäjällä lapset tiesivät vanhempiensa suhteesta ja joutuivat peittelemään sitä toiselta vanhemmalta. Suhde kesti vuosia ja lapset olivat mukana salarakkaiden retkillä ja ostosmatkoilla. Vanhin näistä lapsista on nyt nelikymppinen, eikä pidä yhteyttä äitiinsä, muita en tunne, enkä tiedä heidän suhtautumisestaan asiaan. Mutta kuvitelkaa sitä taakkaa, mitä lapset kantoivat ja miten se rikkoi terveen suhtautumisen omiin vanhempiin.

• ylös 94
  • alas 2
Vierailija

Avokki oli synnärillä ja mies panha puksahutti meikäläisen kanssa. En ole ylpeä tästä. Mutta jotenkin tämä on jotain niin groteskia, että nauran silkasta itseinhosta kun ajattelen koko keissiä. Ja kyllä, alkoholilla oli osuutta asiaan. Me ihmiset ollaan niin kamalia.

• ylös 30
  • alas 30
Vierailija

eikös normaalisti kun lähdetään synnäriiltä mennä ja lasketa paineita johonkin vanhaan toosaan tai sit kapakista otettuun riemurasiaan

• ylös 5
  • alas 30
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
eikös normaalisti kun lähdetään synnäriiltä mennä ja lasketa paineita johonkin vanhaan toosaan tai sit kapakista otettuun riemurasiaan
Sulla meni tunteisiin mun tarina :D. Koita nyt vaan elää sen kanssa, että tällaista tapahtuu. Ja eihän se sulle osunut. Olisitko halunnut, että olisit kokenut kiihkeän lemmenseikkailun vieraan naisen kanssa? Vai koetko itsesi uhatuksi, kun itsekin olet ollut synnärillä ja nyt sussa aktivoitui jokin reviirinpuolustusjuttu? Änywäy, hän oli ystävä ja kollega. Siksi ei koskaan kukaan kuvitellut, että näin voisi käydä, tuli ihan pyytämättä ja yllätyksenä kaikille osapuolille tämä tapaus. Tarinan opetus: lapset, pitäkää näpit erossa päihdyttävistä juomista. Silloin ystäväkin muuttuu kohteeksi. Himon kohteeksi.

• ylös 10
  • alas 21
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Juttu meni niin että oltiin hyvän kaverin ja sen miehen kanssa baarissa, oma lapsi oli hoidossa mummilassa ja kaverin lapsella oli hoitaja kotona. Mä lähdin niille yöksi kun asuivat lähempänä ja pyydettiin jatkoille. Lapsi oli nukahtanut kaverin sänkyyn, hoitaja lähti kotiin. Otetiin vielä parit kaljat ja kaveri nukahti sohvalle, mutta oli sitä ennen sanonut että mä voin mennnä nukkumaan sen lapsen viereen minne sitten meninkin. Mä en muista miten siinä kävi niin että se mies tuli sinne myös (minkä takia) mutta siinä kävi niin kuin kävi, pantiin. Niin ja se lapsi nukku siinä vieressä, kaveri sohvalla. Kiihottavaa ja ihan jees pano, mutta kauhee morkkis jälkeenpäin.

Siitä on aikaa n. 10 vuotta.

No hyi saatana, oot seko.

• ylös 68
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaimo olisi halunnut lapsia, mutta mies ei suostunut. Mies löysi yli 10 vuotta nuoremman tyttöystävän, muutti vaimostaan erilleen ja valehteli hänelle vuoden verran vain pitävänsä etäisyyttä ja miettivänsä asioita ja palaavansa kohta takaisin kotiin.

"Mietintäajan" mies seurusteli uuden tyttöystävän kanssa, uusi tyttöystävä tiesi koko ajan kotona odottavasta vaimosta. Reilun vuoden päästä ilmoitti esikoinen tulostaan tähän uuteen perheeseen.

Parasta jutussa on, että itse harrastin hyvää seksiä tämän miehen kanssa koko ajan kun hän seurusteli uuden tyttöystävänsä kanssa. Itse olin sinkku ja laitoin seksisuhteen poikki heti kun mies kertoi perheenlisäyksestä. Hän olisi halunnut jatkaa suhdetta pidempäänkin. Minua mies ei kiinnostanut kuin seksikumppanina.

Luulikohan uusi tyttöystävä saavansa kovinkin uskollisen puolison itselleen :D. Pettäjä on pettäjä vaikka voissa paistaisi :).

Syy on aina petettävässä.ei todellakaan ole niin että jos petän nyt kumppania,pettäisin myös seuraavaa. Kukaan ei petä ilman syytä.

• ylös 7
  • alas 83
Vierailija

Ex-ystävänä petti omissa häissään miestään bestmanin kanssa.

En tiedä voiko tuosta enää alemmas vajota...

• ylös 53
  • alas 0
Vierailija

Nainen oli raskauden alussa, kun poikaystävän mökille tuli miesporukka viettämään lomaa. Nainen ei tuntenut näitä miehiä ennalta, mutta nähtävästi nopeasti tutustui koska harrasti seksiä heistä kahden kanssa. Kummatkin miehet perheellisiä ja toisen vaimo vielä raskaana kotona. Mökkireissun tapahtumat valoittivat sitten miehelle ensimmäistä kertaa naisen todellisen luonteen. Suhde loppui ja lapsikin abortoitiin.

• ylös 38
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onko äitisi vanha toosa vai kapakassa notkuva riemurasia, vai mistä olet oppinut surkean käytösesi?
Pese pentu suusi saipoualla ja äidille terveisiä että epäonnistui kskaransa kasvatuksessa.
T.vanha toosa kenellä nuorempi SIVISTYNYT mies.

• ylös 23
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi sitten yliopistollisessa keskussairaalassa: Ylilääkäri vietti yhteisiä hotelliöitä naiskollegansa samaan aikaan kun hänen vaimonsa makasi (samassa sairaalassa) syöpähoidoissa.

Tiedättekö, ei ihan näin törkeää, mutta tapahtuu sitä, että juuri Syöpähoitojen aikaan pettäminen tapahtuu. Tiedän tapauksia minäkin. Onko siinä jotakin sellaistakin, että kumppani jää siinä ihan tukihenkilön asemaan ja hoitaa kaiken, koska toinen ei vain pysty. Sitten tulee joku ihastus helposti, joka vapauttaa mielen ahdistuksesta. Hirveää ajatella sairastunutta osapuolta.

• ylös 41
  • alas 0
Vierailija

Huhhuh millaista wt-touhua. Kännissä ja läpällä, ei voinut tunteilleen mitään, niin vain kävi...nämä sitten muka aikuisia?
Itse joutunut käyttäytymään järkevästi lasten vuoksi. Nyt aikuisia, hyvät ammatit ja itse varttuneella iällä löytänyt hyvän miehen. Exätkin viisastuneet tarpeeksi sikailtuaan, ja avio-onni varmaan maistuisi jos ei nuori vaimo aiheuttaisi harmaita hiuksia. Sitä saa mitä tilaa. Voi harmi. Not.

• ylös 44
  • alas 5

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.