Törkein tietämäsi pettäminen
Erään tutun miehen vaimo petti miehensä parhaan kaverin kanssa, joka oli myös heidän lapsen kummi.
Kaveri oli ollut miehen bestis jo päiväkodista lähtien. Mies oli monet kerrat puhunut ystävänsä kanssa epäilyksistään, että vaimolla on joku toinen. Bestis oli vaan lohduttanut ja sanonut, ettei varmaan ole, kun vaimohan suorastaan palvoo miestään. Ja samaan aikaan treffaili naisen kanssa ja paneskeli heidän kotonaan, kun mies oli työreissussa.
Kommentit (1234)
Vierailija kirjoitti:
Millainen nainen antaa pettämisen anteeksi ? En puhu yhden illan jutusta.Seurustelua ei jatketa ,mutta silti jatketaan tapailua.Itse en pystyisi siihen.
Jos ei ole juurikaan tarjontaa, täysin vieras tindertyyppi voi olla katastrofi, tai sitten muuten vaan parempia aikoja odotellessa, tai annetaan vapaus tehdä mitä haluaa ja pettänyt tekee mitä haluaa eli tapailee petettyä, koska ei halua että petetty löytää paremman. Pettäjä älynnyt tehneensä virheen?
Serkkuni tapauksessa juuri tuo,että pettäjä sairaan mustasukkanen vaikka itse oli se pettäjä pitkään.Ei tykkää ,että nainen tapailee vieläkään muita.Itse jatkaisin elämää ja enkä todellakaan tapailis tuollaista kundia enään.
Mä aloin seurustella yhden miehen kanssa ja vietettiin ihan mieletön kesä reissaten ja yhdessä ollen. Syksyllä jätin kaiken taakseni ja muutin hänen luokseen toiselle paikkkunnalle kuitenkin omaa asuntoa sieltä samalla etsien (hänen pyynnöstä muutin). Syksy saapui ja sen myötä mulle valkeni, että hetkinen. Koko pitkä ja ihana kesä oli ollutkin niin, että minä olin ollut se toinen nainen. Tai kai he jollain tapaa tauolla olivat, mutta suhde jatkui syksyllä jälleen, mulle ei vaan muistettu siitä kertoa. Että en oikein vieläkään tiedä kuka petti ja ketä 🤷🏼
Pahoin pettäminen on mun mielestä se, kun ystävän mies kävi huvikseen maksullisella. Sellaista en antaisi anteeksi koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä aloin seurustella yhden miehen kanssa ja vietettiin ihan mieletön kesä reissaten ja yhdessä ollen. Syksyllä jätin kaiken taakseni ja muutin hänen luokseen toiselle paikkkunnalle kuitenkin omaa asuntoa sieltä samalla etsien (hänen pyynnöstä muutin). Syksy saapui ja sen myötä mulle valkeni, että hetkinen. Koko pitkä ja ihana kesä oli ollutkin niin, että minä olin ollut se toinen nainen. Tai kai he jollain tapaa tauolla olivat, mutta suhde jatkui syksyllä jälleen, mulle ei vaan muistettu siitä kertoa. Että en oikein vieläkään tiedä kuka petti ja ketä 🤷🏼
Pahoin pettäminen on mun mielestä se, kun ystävän mies kävi huvikseen maksullisella. Sellaista en antaisi anteeksi koskaan.
Naisena ja tosi ohiksena, mutta tiedätkö millainen seksielämä oli sun ystävällä ja sen miehellä? Tai jos ystäväsi on pettänyt ensin miestä, mutta ei ole sulle kertonut. Toki jos noin, että ihan vaan huvikseen vaikka parisuhde on normaali niin aivan hirveä sika.
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh millaista wt-touhua. Kännissä ja läpällä, ei voinut tunteilleen mitään, niin vain kävi...nämä sitten muka aikuisia?
Itse joutunut käyttäytymään järkevästi lasten vuoksi. Nyt aikuisia, hyvät ammatit ja itse varttuneella iällä löytänyt hyvän miehen. Exätkin viisastuneet tarpeeksi sikailtuaan, ja avio-onni varmaan maistuisi jos ei nuori vaimo aiheuttaisi harmaita hiuksia. Sitä saa mitä tilaa. Voi harmi. Not.
Ego sulla ainakin on voimakas:D
Pärjään kyllä ja nautin elämästä vaikken ole yhtä ylväs ja älykäs kuin sinä.
Oma isäni, kun olin itse lapsi. Isäni petti jatkuvasti äitiäni erään naisen kanssa, vaikka lupasi lopettaa. Lopputuloksena tämä nainen tuli raskaaksi ja sitten isäni jätti meidät ja lähti lopullisesti tämän naisen matkaan. Eipä olla oltu isäni kanssa ikinä kovin läheisiä, hän pilasi lapsuuteni tuolla sekoilullaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena ja tosi ohiksena, mutta tiedätkö millainen seksielämä oli sun ystävällä ja sen miehellä? Tai jos ystäväsi on pettänyt ensin miestä, mutta ei ole sulle kertonut. Toki jos noin, että ihan vaan huvikseen vaikka parisuhde on normaali niin aivan hirveä sika.
Itseasiassa se oli kai silleen, että mies meni pettämään koska haluai ajatella, että vaimo on häntä pettänyt ensi . Mikä oli täysin keksitty selitys. Asioistahan ei kannata puhua, parempi tuolleen vaan toimia. Hänen mielestä.
Vierailija kirjoitti:
samat ihmiset pettää on tilanne mikä hyvänsä ja ne toiset taas ei on tilanne mikä hyvänsä
itse olen sen verran siveä ja moraali korkealla ,että nyky yhteiskunta ällöttää
Olen itsekin tätä mieltä, että toisille pettäminen on harrastus ja elämäntapa, toisille taas täysin vieras ajatus missä tahansa tilanteessa.
Vaimo oli raskaana ja mies kävi vieraissa koko vaimon raskausajan. Vielä synnytyspäivänä petti. Pettäminen jatkui vielä pitkään ja miehellä oli vaimolta salaa profiili alastonsuomessa. Instagram-tilillään seurasi lähialueen nuoria naapurintyttöjä ja laitteli heille viestejä ja sydämiä. Vaimo teki vuorotyötä ja mies oli työtön, joten aikaa pettämiselle löytyi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin 12 vuotta vanha ketju oli ihan pakko etsiä ja nostaa:D ei taida paljon elämää olla joillakin...
Ajankohtainen aihehan tämä yhä on. Ei oo pettämiset yhtään sen vähemmän törkeitä kuin 12 vuotta sitten.
Olin kerran kylässä pari päivää kesällä sukulaisperheessä, kun perheen äiti katosi yhtenä päivänä mitään ilmoittamatta auton kanssa aamupäivällä. Kouluikäiset lapset alkoivat ensin ihmetellä missä äiti on, kun ei löydy eikä vastaa puhelimeen. Oli hiukka kiusallinen ilmapiiri, kun kaikki selvästi ymmärsivät, mistä oli kyse. Onneksi lasten vanhemmat asuivat yhdessä enää lähinnä lapsista huolehtimisen takia.
Kahdeksan tuntia myöhemmin äiti palasi ja selitteli olleensa koko ajan pesemässä matonpesupaikalla noin metrin mittaista kapeaa eteisen mattoa.
Naisen rahoilla Saksan reissulle ja samoin naisen rahoilla bordellissa paneskelua
Vieraitten naisten nu..minen on ollut ihanaa.
Mulla onnistuu aina. Kaksisuuntaista sairastan ja olen komea naistenmies. Kysy mitä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo olisi halunnut lapsia, mutta mies ei suostunut. Mies löysi yli 10 vuotta nuoremman tyttöystävän, muutti vaimostaan erilleen ja valehteli hänelle vuoden verran vain pitävänsä etäisyyttä ja miettivänsä asioita ja palaavansa kohta takaisin kotiin.
"Mietintäajan" mies seurusteli uuden tyttöystävän kanssa, uusi tyttöystävä tiesi koko ajan kotona odottavasta vaimosta. Reilun vuoden päästä ilmoitti esikoinen tulostaan tähän uuteen perheeseen.
Parasta jutussa on, että itse harrastin hyvää seksiä tämän miehen kanssa koko ajan kun hän seurusteli uuden tyttöystävänsä kanssa. Itse olin sinkku ja laitoin seksisuhteen poikki heti kun mies kertoi perheenlisäyksestä. Hän olisi halunnut jatkaa suhdetta pidempäänkin. Minua mies ei kiinnostanut kuin seksikumppanina.
Luulikohan uusi tyttöystävä saavansa kovinkin uskollisen puolison itselleen :D. Pettäjä on pettäjä vaikka voissa paistaisi :).
Syy on aina petettävässä.ei todellakaan ole niin että jos petän nyt kumppania,pettäisin myös seuraavaa. Kukaan ei petä ilman syytä.
Se syy on aina pettäjässä. Yleensä joku mulla on oikeus-tyyppinen ajattelu, tai sitten on vaan niin vässykkä että ei uskalla erota. Se on ihan sama mikä riivinrauta siellä kotona on, sen kanssa ei ole pakko olla ja sitten pettää. Pettämiselle ei ole olemassa hyväksyttävää syytä. Lieventäviä asianhaaroja ehkä, esim. puoliso pysyvästi sairaalahoidossa dementian takia tms, mutta senkin tilanteen voisi hoitaa toisin kuin pettämällä.
Naapurin pariskunta sai lapsen, meni pari vuotta. Kysyin naiselta että koska tulee sisarus, olemme tuttuja, ok kysyä.
Vastasi että hän kyllä haluaisi mutta miehelle on tiukka ei. Heidän lapsi oli erittäin helppo. Mutta ainoastaan että yks laps max.
Olikohan toi noitten laps pari vuotta niin ukko jäi kiinni salasuhteesta. Työkaverin kanssa. Jolla muistaakaseni kolme lasta ennestään. Hankkivat viel pari yhteistä.
Koko aika syöttänyt vaimolleen pajunköyttä, tosta yx laps max.
Istuin keittiön jakkaralle, niin yksi sen jaloista petti ja rämähdin selälleni.
Pahimmat pettämisen seuraukset ovat kun lapset pistävät kaikki välit vanhempiinsa poikki pysyvästi. Tiedän pari tapausta missä näin on käynyt. Toisessa tapauksessa pettäjänä oli mies, ja toisessa nainen.
Ok, tämä käsiteltiin ihan oikeudessa ja mies sai tuomion.
Asumme ruotsissa.
Karatevalmentaja käytti hyväkseen ala-ikästä valmennetavaa tyttöä.
Vaimo ja lapset kotona. Pienet nämä piirit elikkä kaikki tietää kenestä kyse. Myös paikkakunta missä asuivat pieni.
Siinä on monella elämä pilalla ei vaan tolla miehellä.
Tapahtui kun olivat kilpailumatkoilla. Ja kaikki temput teki tytölle joka muistaakseni oli joku 14-15 v. Täällä ruotsissa ikäraja 16 v.
Heillä oli suhde, mutta hyväksikäyttöähän se oli, tyttö liian nuori. Ja toi ikäero, mies lähemmä 50 v sillon.
Miehet herkemmin pettävät/jättävät vakavasti sairastuneen vaimonsa. Ei tarvi kuin nivelrikko lonkassa, alkaa miehen syyttely kivun valittamisesta paneskellessa. Tekosyy kuulema. Tiedä miten hyväkuntoisen naisen pokasi, itsellään kolesterolit tapissa joten toivoa sopii että uusi rouva jaksaa kohta hoitaa vihannesta.