Törkein tietämäsi pettäminen
Erään tutun miehen vaimo petti miehensä parhaan kaverin kanssa, joka oli myös heidän lapsen kummi.
Kaveri oli ollut miehen bestis jo päiväkodista lähtien. Mies oli monet kerrat puhunut ystävänsä kanssa epäilyksistään, että vaimolla on joku toinen. Bestis oli vaan lohduttanut ja sanonut, ettei varmaan ole, kun vaimohan suorastaan palvoo miestään. Ja samaan aikaan treffaili naisen kanssa ja paneskeli heidän kotonaan, kun mies oli työreissussa.
Kommentit (1234)
Vierailija kirjoitti:
Istuin keittiön jakkaralle, niin yksi sen jaloista petti ja rämähdin selälleni.
Oliko tämän ideoiminen kovakin voimainponnistus sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh millaista wt-touhua. Kännissä ja läpällä, ei voinut tunteilleen mitään, niin vain kävi...nämä sitten muka aikuisia?
Itse joutunut käyttäytymään järkevästi lasten vuoksi. Nyt aikuisia, hyvät ammatit ja itse varttuneella iällä löytänyt hyvän miehen. Exätkin viisastuneet tarpeeksi sikailtuaan, ja avio-onni varmaan maistuisi jos ei nuori vaimo aiheuttaisi harmaita hiuksia. Sitä saa mitä tilaa. Voi harmi. Not.Tästä ei nyt oikeen saa selvää mitä on tapahtunut. Kuka petti ketä?
Miten nuo lasten(?) ammatit liittyy mihinkään?
Yleistä kommentointia pettämisistä+oma käytös lasten takia omien miesten seljärangattoman käyröksenbtaki+toteamus miten toisella pettäjällä menee nykyään nuoren vaimonsa kanssa. Understood?
Selkärangattoman käytöksen takia siis. Jos kumpikaan ei ajattele lasten parasta vaan sekoilee ja hyppii suhteesta toiseen, ei lapset luultavasti pystyisi opiskelemaan hyvää ammattia, todennäköisemmin oireilisivat.
Vetäisin tumppuun vasurilla vaiken ole ruottalainen
En tiedä kumpi näistä on törkeämpi, kyse samasta ihmisestä. Mun ex-mies kieltäytyi jäämästä perhehuoneeseen ja petti mua sillä aikaa, kun olin synnärillä hätäsektiolla leikattuna sekä synnytyksen jälkeen, kun hoidin vauvaa kotona. En silloin vielä tiennyt. Ihmettelin, kun miehellä meni joka pvä "töissä" ilta 19-21 asti. No meidän eron jälkeen tää samainen ex petti lapsuudesta asti tuntemansa silloisen parhaan ystävänsä naisen kanssa. Ja piti asiaa vieläpä todella huvittavana kun se paljastui. Samana päivänä kun tää hänen ex-paras ystävänsä muutti pois tän naisen tyköä mun ex muutti sinne tilalle :D Saa nähdä, kuinka heidän suhteelleen käy. Mitään pahaa en toivo, ehkä siinä on vakka löytänyt kantensa.
Vierailija kirjoitti:
Naisen rahoilla Saksan reissulle ja samoin naisen rahoilla bordellissa paneskelua
Oikein kunnon ALFA Mies olen todella kateellinen
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli 2 kollegaa, joista näin heti, että nyt kemiat kohtaa. Joistain ihmisistä tietää, että sopivat yhteen. Fyysisesti eivät olleet päivittäin samalla paikkakunnalla, mutta joka kuukausi vähintään 1-2 kertaa samoissa kokouksissa. Molemmat olivat tahoillaan naimisissa.
Yhdellä koulutusseminaarireissulla huomasin, että ovat vain kahdestaan vapaa-ajat. Ja millä tavalla kahdestaan, niin kävelivät jutellen puistoalueella ja kävivät rannalla istumassa. Ei jäänyt epäselvyyttä, että rakastunut pari. Olin majoittunut sen naispuolisen kollegani kanssa samaan huoneeseen ja kun hän tuli vasta aamuseitsemältä nukkumaan, tiesin jo, mitä on käynyt.
Kun meillä oli samana vuonna juhlaruokailu erään kokouspäivän jälkeen, nämä kollegani tulivat sinne tunnin myöhemmin kuin muut ja sanoivat eksyneensä. Aivan, 25 km matkalla eksyy niin pahasti, että tulee tunnin myöhässä.
Silloin minulla oli ajatus, että onpa törkeää. Molemmat tahoillaan naimisissa, monta alaikäistä lasta. Samalla näin myös heidän välisen rakkauden, ei ollut pelkkää pettämistä. Toinen heistä vaihtoi työpaikkaa vähän myöhemmin. Tiedän, että molemmat ovat edellisten puolisoiden kanssa pysyneet naimisissa. Tapasin yhdessä tilaisuudessa sen miehen vaimonsa kanssa. Olivat ihan kuin eri puusta veistettyjä, ei minkäänlaista kemiaa.
Oon kohta samassa tilanteessa, tosin olen sinkkumies. Vanhempaan työkaveriin ihastunut ja on molemminpuolista, muutkin huomanneet. Nainen naimisissa eikä aio erota, ei olla edes suudeltu vielä. Paha paikka, joudun varmaan etsimään uuden työn.
Vihitty aviopari, toinen lapsi syntymässä hetkenä minä hyvänsä. Oli kutsuttu naisen sisko hoitamaan lasta, kun pariskunta lähtee synnärille. Iltauutisten jälkeen synnyttävä lähti nukkumaan, minkä supistuksiltaan vielä voisi nukkua. Mies ja lastenhoitaja menivät nukuttamaan lapsen huoneeseensa.
Kun lapsi nukahti, eivät lastenhoitaja ja isä tulleetkaan pois lasten huoneesta, vaan himo purkautui rajuun seksiin lastenhuoneen lattialla. edestä, takaa, ratsastaen. No, aamuyöstä tuli lähtö synnärille ja synnyttävän sisko soitti vanhemmilleen, että tulevat hakemaan.
Isä meni hakemaan, ja valvontakamerasta löysi ko. seksikohtauksen. Ei sanonut mitään ennen kuin ristiäisissä, kaikkien kuullen vaati siveyttä sukuun. Kertoi tämän tarinan kuten tässä teille kirjoitin. Tuore isä katosi ristiäisistä ja lastenhoitaja-sisko myös. Eivät kuitenkaan samaa matkaa. Välit eivät ole nyt 7 vuodessakaan vielä parantuneet.
Aikoinaan, silloisessa naapuritalossa, asui kolmekymppinen alkoholistinainen, joka paneskeli olohuoneessa toisen miehen kanssa, kun oma miesystävä makasi sammuneena makuuhuoneessa.
En tiedä kuka tämän laskee pettämiseksi ja kuka ei mutta...
Eli mulla on ex A.
A:lla serkku B ja isä C.
Kun seurustelin exän kanssa, vietettiin kaikki iltaa silloin tällöin, mukana myös B:n naisystävä Niina.
Erosin sitten exästäni ja joitakin kuukausia myöhemmin näin exän serkun B:n baarissa ja kysyin kuulumisia.
Kertoi eronneensa Niinasta ja parin viikon sisällä erosta tämä Niina oli pannut miehiä A, B ja C.
Niina sitten tullut raskaaksi eikä tiennyt onko tulevan lapsen isä oma exänsä, exän serkku vai exän serkun isä koska kaikkia pannut lyhyen ajan sisällä..
Tästä jo vuosia aikaa enkä kenenkään osapuolen kanssa ole keskustellut sen jälkeen joten en tiedä kuka lopulta isäksi paljastui.
Terkut vaan jos joku tunnistaa 😄
Aikoinaan silloinen avovaimo, hänen muutama ystävä ja minä lähdimme kaupungille juhlimaan. Avovaimo kertoi hakevansa meille juotavat, vaikka seisoimme baaritiskillä??
No huomasin, että hän poistui ravintolasta. Hänen ystävänsä tuli juttelemaan minulle, kun samaan aikaan rakas avovaimoni oli treffeillä toisen miehen kanssa.
Vieläkin tuntuu pahalta. Onneksi erottiin.
On vain uskomatonta. kuinka tunteettomia ja kylmiä ihmisiä maailmassa on.
Hävettää kirjoitti:
Törkein tietämäni pettäminen on tämän yhden somessa esillä vahvasti olevan ja poliittisen lääkärin kumppanin seikkailut erinäisillä deittisivuilla.
Kekestä on kyse?
Vierailija kirjoitti:
Hävettää kirjoitti:
Törkein tietämäni pettäminen on tämän yhden somessa esillä vahvasti olevan ja poliittisen lääkärin kumppanin seikkailut erinäisillä deittisivuilla.
Kekestä on kyse?
Siis kenestä, ei kekestä 🤭?
On se uskomatonta miten nainen ei kykene olemaan jakamatta sitä looraansa jokaiselle ohikulkijalle. Kuka tuollaisia jaksaa?
Tuttavaperheen äiti petti miestään heidän talossaan remonttia tekevän miehen kanssa. Saivat alulle tyttölapsen. Naisen aviomies ei tiedä vielä tänäkään päivänä, että lapsi ei ole hänen vaan sen remonttireiskan...tämän tyttölapsen jälkeen pariskunnalle on syntynyt kaksi muuta lasta perään...minusta tuon pahempaa pettämistä ei olekaan!
Marima kirjoitti:
Tuttavaperheen äiti petti miestään heidän talossaan remonttia tekevän miehen kanssa. Saivat alulle tyttölapsen. Naisen aviomies ei tiedä vielä tänäkään päivänä, että lapsi ei ole hänen vaan sen remonttireiskan...tämän tyttölapsen jälkeen pariskunnalle on syntynyt kaksi muuta lasta perään...minusta tuon pahempaa pettämistä ei olekaan!
Näitä käenpoikasia on todella paljon, jossain on epäilty jopa niinkin paljon kuin 10% lapsista! Eli siis mies ei tiedä kasvattavansa toisen siittämää lasta. Aika painajainen minusta.
Nainen todella mustasukkainen miehestä ja syytti tätä pettämisestä milloin kenenkin kanssa. Mies hiljainen hyssykkä, joka ei uskaltanut tervehtiä kaupan kassaakaan, ettei nainen epäilisi jotain. Sitten yhtäkkiä nainen jätti miehen, kun oli ihastunut toiseen. Oli sitten tämän uuden miehen kanssa ja piti yhteyttä exään, ettei tämä vaan ole löytänyt ketään uutta, jotta voivat jatkaa, jos uuden kanssa ei onnistukaan. Nainen petti sitten ihastustaan exän kanssa. En ole seurannut saagaa tarkemmin, mutta nainen on jonkun kolmannen miehen kanssa eikä exällä edelleenkään ole ketään uutta... Ilmeisesti naisella mt-juttuja taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan, silloisessa naapuritalossa, asui kolmekymppinen alkoholistinainen, joka paneskeli olohuoneessa toisen miehen kanssa, kun oma miesystävä makasi sammuneena makuuhuoneessa.
Kattelitko ikkunasta, vai mistä tiedät?
Marima kirjoitti:
käenpoikanen on pahin teko miehelle
Silloinen minua vuoden vanhempi poikaystäväni sai vanhemmiltani autoa lainaksi, että sai viedä minut vielä ajokortittoman valmistujaispippaloihin...poikaystäväni ajoi minut kemuihin ja ajeli itse toiselle paikkakunnalle pettämisreissulle entisen hoitonsa kanssa...noh minähän en sitä tiennyt missä kävi sillä välin, kun ystäväni juhlissa olin...hän haki minut yöllä myöhemmin kotiin ja harrastimme seksiä...meni muutamia päiviä ja poikaystäväni ajoi minulle kertomaan, että oli saanut sukupuolitaudin siltä reissulta ja, että minunkin tarvitsisi käydä lääkärissä hoidatuttamassa itseni...minusta se oli törkeä teko...sen jälkeen ex- poikaystävä...
Yleistä kommentointia pettämisistä+oma käytös lasten takia omien miesten seljärangattoman käyröksenbtaki+toteamus miten toisella pettäjällä menee nykyään nuoren vaimonsa kanssa. Understood?