Törkein tietämäsi pettäminen
Erään tutun miehen vaimo petti miehensä parhaan kaverin kanssa, joka oli myös heidän lapsen kummi.
Kaveri oli ollut miehen bestis jo päiväkodista lähtien. Mies oli monet kerrat puhunut ystävänsä kanssa epäilyksistään, että vaimolla on joku toinen. Bestis oli vaan lohduttanut ja sanonut, ettei varmaan ole, kun vaimohan suorastaan palvoo miestään. Ja samaan aikaan treffaili naisen kanssa ja paneskeli heidän kotonaan, kun mies oli työreissussa.
Kommentit (1234)
Tästä on aikaa. Kaveripariskunta sai lapsen ja pyysivät mua hoitamaan lasta. Kummallakin menoa.
Ok. Hetken kuluttua mies tuli takaisin et joo hänen juttunsa peruuntui. Lapsi oli hereillä vielä. Kysyin et lähdenkö nyt? Ei kun tuu tähän sohvalle mun viereen
Ei mennyt kuin hetki niin äijän sormet oli mun housuissa. Sanoin et hei älä. Eiku anna nyt, mä oon halunnu sua aina. Tuli mun päälle silleen että oli vaikea päästä alta pois. Pääsin kuitenkin. Tuli uusi hyökkäys kun lapsi olk nukkumassa eikä vaimo vielä kotona. En muista enää miten selvisin siitä. Myöhemmin ilmeni, että nainem oli äärettömän mustasukkainen. Olisi varmaan tappanut mut. En koskaan kertonut kenellekään. Mies on jo kuollut, nainen elää mutta en todellakaan menisi kertomaan vaikka hänellä riittää miehiä ja itse petti tätä miestä jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan, silloisessa naapuritalossa, asui kolmekymppinen alkoholistinainen, joka paneskeli olohuoneessa toisen miehen kanssa, kun oma miesystävä makasi sammuneena makuuhuoneessa.
Kattelitko ikkunasta, vai mistä tiedät?
No heh heh. Ihan yleisessä tiedossa on, niin kuin moni muukin asia siinä juorukylässä.
synnäriltä suoraan kapakkiin ja sieltä vanha hoito mukaan ja koko yö runsasta lastin lähettelyä vaginaan. aamulla lasta katsomaan kevein kassein
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan, silloisessa naapuritalossa, asui kolmekymppinen alkoholistinainen, joka paneskeli olohuoneessa toisen miehen kanssa, kun oma miesystävä makasi sammuneena makuuhuoneessa.
No heh heh. Ihan yleisessä tiedossa on, niin kuin moni muukin asia siinä juorukylässä.
Tuollaisen huhun syntyyn riittää se, että on ollut se toinen mies mukana jatkoilla. Et edelleenkään vastannut, että miten se siihen kylän yleiseen tietoon on päätynyt. Mustasukkainen mies avautunut epäilyksistään? Toinen mies keksinyt päästään, kun on pitänyt päästä esittämään panomiestä? Kylän juoruilijat muuten vain kehittäneet teorioitaan? Se että juoru leviää kaikille ei tarkoita, että sillä olisi mitään faktapohjaa.
Vaikka ei tuo ensimmäinen tuollainen tapaus olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla itse niitä juorujen levittäjiä, Totuuden tästäkin tapauksesta tietää kolme, korjaan, kaksi ihmistä. Jos et ole kumpikaan heistä, et voi tietää.
Innokkaasti kuitenkin levität tarinaa eteenpäin.
En väitä, että olet ainut tässä ketjussa. Täällä on monta tapausta, joita ei voi tietää kuin asianosaiset, ja silti niitä kerrotaan täytenä totena. Kaikkea tapahtuu, ei siinä mitään, mutta silti.
Naiset ovat kuin pörssiromahdukset: jokainen sen verran erilainen, ettei niitä tunnista kuin vasta liian myöhään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä aloin seurustella yhden miehen kanssa ja vietettiin ihan mieletön kesä reissaten ja yhdessä ollen. Syksyllä jätin kaiken taakseni ja muutin hänen luokseen toiselle paikkkunnalle kuitenkin omaa asuntoa sieltä samalla etsien (hänen pyynnöstä muutin). Syksy saapui ja sen myötä mulle valkeni, että hetkinen. Koko pitkä ja ihana kesä oli ollutkin niin, että minä olin ollut se toinen nainen. Tai kai he jollain tapaa tauolla olivat, mutta suhde jatkui syksyllä jälleen, mulle ei vaan muistettu siitä kertoa. Että en oikein vieläkään tiedä kuka petti ja ketä 🤷🏼
Pahoin pettäminen on mun mielestä se, kun ystävän mies kävi huvikseen maksullisella. Sellaista en antaisi anteeksi koskaan.
Naisena ja tosi ohiksena, mutta tiedätkö millainen seksielämä oli sun ystävällä ja sen miehellä? Tai jos ystäväsi on pettänyt ensin miestä, mutta ei ole sulle kertonut. Toki jos noin, että ihan vaan huvikseen vaikka parisuhde on normaali niin aivan hirveä sika.
Oli parisuhteen tila mikä hyvänsä, niin maksullisissa käymistä en antaisi anteeksi, en vaikka olisi tapahtunut menneisyydessä sinkkuna. Hyi helv-tti. Maksullisissa käyvällä on pakko olla jotain perustavanlaatuisesti vialla tunne-elämässä ja suhtautumisessa seksiin ja naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä aloin seurustella yhden miehen kanssa ja vietettiin ihan mieletön kesä reissaten ja yhdessä ollen. Syksyllä jätin kaiken taakseni ja muutin hänen luokseen toiselle paikkkunnalle kuitenkin omaa asuntoa sieltä samalla etsien (hänen pyynnöstä muutin). Syksy saapui ja sen myötä mulle valkeni, että hetkinen. Koko pitkä ja ihana kesä oli ollutkin niin, että minä olin ollut se toinen nainen. Tai kai he jollain tapaa tauolla olivat, mutta suhde jatkui syksyllä jälleen, mulle ei vaan muistettu siitä kertoa. Että en oikein vieläkään tiedä kuka petti ja ketä 🤷🏼
Pahoin pettäminen on mun mielestä se, kun ystävän mies kävi huvikseen maksullisella. Sellaista en antaisi anteeksi koskaan.
Naisena ja tosi ohiksena, mutta tiedätkö millainen seksielämä oli sun ystävällä ja sen miehellä? Tai jos ystäväsi on pettänyt ensin miestä, mutta ei ole sulle kertonut. Toki jos noin, että ihan vaan huvikseen vaikka parisuhde on normaali niin aivan hirveä sika.
Oli parisuhteen tila mikä hyvänsä, niin maksullisissa käymistä en antaisi anteeksi, en vaikka olisi tapahtunut menneisyydessä sinkkuna. Hyi helv-tti. Maksullisissa käyvällä on pakko olla jotain perustavanlaatuisesti vialla tunne-elämässä ja suhtautumisessa seksiin ja naisiin.
Voi lapsiparka et paljoa ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo olisi halunnut lapsia, mutta mies ei suostunut. Mies löysi yli 10 vuotta nuoremman tyttöystävän, muutti vaimostaan erilleen ja valehteli hänelle vuoden verran vain pitävänsä etäisyyttä ja miettivänsä asioita ja palaavansa kohta takaisin kotiin.
"Mietintäajan" mies seurusteli uuden tyttöystävän kanssa, uusi tyttöystävä tiesi koko ajan kotona odottavasta vaimosta. Reilun vuoden päästä ilmoitti esikoinen tulostaan tähän uuteen perheeseen.
Parasta jutussa on, että itse harrastin hyvää seksiä tämän miehen kanssa koko ajan kun hän seurusteli uuden tyttöystävänsä kanssa. Itse olin sinkku ja laitoin seksisuhteen poikki heti kun mies kertoi perheenlisäyksestä. Hän olisi halunnut jatkaa suhdetta pidempäänkin. Minua mies ei kiinnostanut kuin seksikumppanina.
Luulikohan uusi tyttöystävä saavansa kovinkin uskollisen puolison itselleen :D. Pettäjä on pettäjä vaikka voissa paistaisi :).
Syy on aina petettävässä.ei todellakaan ole niin että jos petän nyt kumppania,pettäisin myös seuraavaa. Kukaan ei petä ilman syytä.
Ihan jokaisesta parisuhteesta löytyy (teko)syitä pettää, jos niitä haluaa etsiä. Aina on huonompia kausia, aina on riitoja, aina siitä kumppanista löytyy ärsyttäviä piirteitä ja aina ei mene seksihalut kohdilleen. Mutta vain pettäjä selittelee toimintaansa noilla asioilla ja se on pettäjän oma valinta.
Yksi ukko yritti saada sääliseksiä sillä syyllä, että häntä otti niin kovasti päähän se kun vaimo pakotti jehovan todistajien kokouksiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisen huhun syntyyn riittää se, että on ollut se toinen mies mukana jatkoilla. Et edelleenkään vastannut, että miten se siihen kylän yleiseen tietoon on päätynyt. Mustasukkainen mies avautunut epäilyksistään? Toinen mies keksinyt päästään, kun on pitänyt päästä esittämään panomiestä? Kylän juoruilijat muuten vain kehittäneet teorioitaan? Se että juoru leviää kaikille ei tarkoita, että sillä olisi mitään faktapohjaa.
No, kyllä olet luuloinesi hakoteillä. Kun se pettäjänainen ON IHAN ITSE kehunut ystävättärelleen siitä pettämisestään, ja sitten tämä hänen ystävätär on kertonut jutun eteenpäin. Ei ole tarvinut hirveästi mitään teorioita kehitellä. Sinähän se tässä teorian kehittelit asiasta, mistä et tiedä yhtään mitään. Vai tiedätkö, missä tämä tapahtui, milloin tapahtui ja ketkä olivat asianosaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla itse niitä juorujen levittäjiä, Totuuden tästäkin tapauksesta tietää kolme, korjaan, kaksi ihmistä. Jos et ole kumpikaan heistä, et voi tietää.
En väitä, että olet ainut tässä ketjussa. Täällä on monta tapausta, joita ei voi tietää kuin asianosaiset, ja silti niitä kerrotaan täytenä totena. Kaikkea tapahtuu, ei siinä mitään, mutta silti.
Aha. Tää menikin nyt niin päin, että minä olen tässä se juorujen levittäjä. Ja kauhean innokkaasti levitän tarinaa eteenpäin, kun vasta nyt 14 vuotta myöhemmin siitä täällä ekan kerran tapauksesta kerroin. En edes maininnut kenenkään nimiä, tapahtumapaikka ym. yksityiskohtia. 🙄
Ihan tiedoksesi vaan, että tuo pettäjänainen oli itse kehuskellut teollaan.
Mutta sinähän se tiedät kaikkien muiden asiat paremmin kuin omasi. Ei haittaa, vaikket olisi ihmistä koskaan edes vilaukselta nähnyt tai edes kuullut hänen olemassa olostaan. Silti tiedät paremmin hänen asiat kuin omasi. Tiedät totuuden kaikesta paremmin kuin kukaan muu, kun noin tulit tätäkin asiaa kyseenalaistamaan ja selittelemään omaa näkemystäsi. Taidat olla niitä kaikki"tietäviä".🖕
Vierailija kirjoitti:
No, tiedän että tästä on useampia esimerkkejä ja omassakin suvussa (ei ihan perhepiirissä) on aikoinaan sattunut: Kun äiti on lapsen kanssa syntymälaitoksella ja vielä kun pieni lapsi on vasta kotiin tullut, otettiin usein vaimon pikkusisko tms, hetkeksi kotiapulaiseksi.
Silloin synnytyslaitoksella oltiin nykyistä kauemmin ja saattoi käydä niin, että ennen synnytystä jo muutaman viikon ilman olleella isällä alkoivat halut hyrräämään, kun samssa talossa / huoneistossa pyöri nuori nainen yötä päivää.
Vanhaan aikana uskottomuudesta saattoi jäädä kiinni raskauden myötä. Omassa suvussa kävi juuri noin. Miehen vaimo ja hänen pikkusiskonsa pääsivät saman vuoden sisään hoitamaan samalle miehelle tehtyä lasta. Avioero siitä tuli aikaa myöten omasta vaimosta, kun vauva oli saatu hiema nisommaksi. Siskosta nautiskelu oli taas vain ohimenevä huuma, kun oli siinä sopivasti tarjolla niin "helposti" omalla asunnolla.
Joo, nää on pahoja. Eniten säälittää noi ton ajan sidechickit, kauhea häpeä ja nöyryytys isätön lapsi. Ja tietty lapset mitkä kylällä sitten haukuttiin äpäröiksi.
Harvemmin noi isät otti nimelleen.
Itsellä rankka kokemus. 26 vuoden avoliitto. Yhteinen omaisuus, autot ja yhdessä maksettu talo.
Yhtenä perjantaina mies meni suihkuun ja laittelin ruokaa pöytään hänelle.
Ei syönyt, käveli ulos, ihmettelin hetken mutta ajattelin että käy hakemassa autosta jotain.
Katsoin hetken kuluttua, auto pois. Soitin, puhelin pois päältä.. oli pois päältä koko viikonlopun.
Maanantaina lakimies soittaa, oli jo vaateet valmiina. Jos en maksa sitä ja sitä summaa ja ota yhteisen autovelan omiin nimiini niin mies häätää minut omasta talostani koska se myydään. Otin ja maksoin 87 000 euroa. Paitsi että autoa en nähnyt enää koskaan ja kun oli miehen luottokortti minun nimissäni, maksoin myös sen. Se olikin höylätty täyteen, 4500 euroa. Lomatalo ulkomailla meni tottakai olin maksanut etukäteen 5000 euron 3 kk vuokran, kun olimme 2 viikon kuluttua sinne lähdössä.
Mies meni kuukauden kuluttua naimisiin uuden naisen kanssa ja ostivat uuden talon. Ikinä ei ottanut minuun mitään yhteyttä.
Hyvin oli salannut ja hyvin oli suunniteltu että minulta lähti melkein kaikki ja onneksi minun isäni osti minulle käytetyn auton ja laittoivat aluksi minulle rahaa tilille että sain ruokaa, oli tilit ja jääkaappi aivan tyhjät ja sähkölaskut maksamatta kun kaikki meni talon lunastukseen.
Nyt on velkaa vielä 2 vuodeksi ja teen eläkeläisenäkin vielä töitä.
Ikinä en ota ketään, en luota keneenkään ja tästä on kohta 10 vuotta aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kyllä olet luuloinesi hakoteillä. Kun se pettäjänainen ON IHAN ITSE kehunut ystävättärelleen siitä pettämisestään, ja sitten tämä hänen ystävätär on kertonut jutun eteenpäin. Ei ole tarvinut hirveästi mitään teorioita kehitellä. Sinähän se tässä teorian kehittelit asiasta, mistä et tiedä yhtään mitään. Vai tiedätkö, missä tämä tapahtui, milloin tapahtui ja ketkä olivat asianosaisia?
Tai sitten ystävätär keksi sen omasta päästään. Mehän emme voi tietää, sehän tässä oli se pointti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha. Tää menikin nyt niin päin, että minä olen tässä se juorujen levittäjä. Ja kauhean innokkaasti levitän tarinaa eteenpäin, kun vasta nyt 14 vuotta myöhemmin siitä täällä ekan kerran tapauksesta kerroin. En edes maininnut kenenkään nimiä, tapahtumapaikka ym. yksityiskohtia. 🙄
Mutta sinähän se tiedät kaikkien muiden asiat paremmin kuin omasi. Ei haittaa, vaikket olisi ihmistä koskaan edes vilaukselta nähnyt tai edes kuullut hänen olemassa olostaan. Silti tiedät paremmin hänen asiat kuin omasi. Tiedät totuuden kaikesta paremmin kuin kukaan muu, kun noin tulit tätäkin asiaa kyseenalaistamaan ja selittelemään omaa näkemystäsi. Taidat olla niitä kaikki"tietäviä".🖕
Minä tiedän tästä yhtä vähän, kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä rankka kokemus. 26 vuoden avoliitto. Yhteinen omaisuus, autot ja yhdessä maksettu talo.
Yhtenä perjantaina mies meni suihkuun ja laittelin ruokaa pöytään hänelle.
Ei syönyt, käveli ulos, ihmettelin hetken mutta ajattelin että käy hakemassa autosta jotain.
Katsoin hetken kuluttua, auto pois. Soitin, puhelin pois päältä.. oli pois päältä koko viikonlopun.
Maanantaina lakimies soittaa, oli jo vaateet valmiina. Jos en maksa sitä ja sitä summaa ja ota yhteisen autovelan omiin nimiini niin mies häätää minut omasta talostani koska se myydään. Otin ja maksoin 87 000 euroa. Paitsi että autoa en nähnyt enää koskaan ja kun oli miehen luottokortti minun nimissäni, maksoin myös sen. Se olikin höylätty täyteen, 4500 euroa. Lomatalo ulkomailla meni tottakai olin maksanut etukäteen 5000 euron 3 kk vuokran, kun olimme 2 viikon kuluttua sinne lähdössä.
Mies meni kuukauden kuluttua naimisiin uuden naisen kanssa ja ostivat uuden talon. Ikinä ei ottanut minuun mitään yhteyttä.Hyvin oli salannut ja hyvin oli suunniteltu että minulta lähti melkein kaikki ja onneksi minun isäni osti minulle käytetyn auton ja laittoivat aluksi minulle rahaa tilille että sain ruokaa, oli tilit ja jääkaappi aivan tyhjät ja sähkölaskut maksamatta kun kaikki meni talon lunastukseen.
Nyt on velkaa vielä 2 vuodeksi ja teen eläkeläisenäkin vielä töitä.
Ikinä en ota ketään, en luota keneenkään ja tästä on kohta 10 vuotta aikaa.
hitto, olen kyllä sivusta todella pahoillani puolestasi.ei ne kusipäiset miehet maailmasta lopu,täysiä paskahousuja; joko uhkaillaan tai lähdetään häntä kopien välissä kun ero tulee
pthyi
Paitsi että autoa en nähnyt enää koskaan ja kun oli miehen luottokortti minun nimissäni, maksoin myös sen. Se olikin höylätty täyteen, 4500 euroa. Lomatalo ulkomailla meni tottakai olin maksanut etukäteen 5000 euron 3 kk vuokran, kun olimme 2 viikon kuluttua sinne lähdössä.
Tämä opiksi vähän nuoremmille siskoille. Vaikka kuinka olisi kaikki yhteistä niin silti omat rahat ja omat luottokortit. Jos pankki ei myönnä puolisolle luottokorttia, niin se on takuulla ihan syystä. Samoin yhteisiä menoja ei kannata maksaa kuin vaan sen verran minkä on valmis ottamaan takkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sinähän se tiedät kaikkien muiden asiat paremmin kuin omasi. Ei haittaa, vaikket olisi ihmistä koskaan edes vilaukselta nähnyt tai edes kuullut hänen olemassa olostaan. Silti tiedät paremmin hänen asiat kuin omasi. Tiedät totuuden kaikesta paremmin kuin kukaan muu, kun noin tulit tätäkin asiaa kyseenalaistamaan ja selittelemään omaa näkemystäsi. Taidat olla niitä kaikki"tietäviä".🖕Minä tiedän tästä yhtä vähän, kuin sinä.
Mutta minäpä tiedän tuon pettäjänaisen ja hänen luonteensa. Tuli oltua lähes päivittäin tekemisissä ja juteltua hänen kanssaan. Kyllä se pettämisjuttu ihan täyttä totta on, usko tai älä.
Sinä taas et tiedä edes sen naisen nimeä, hänen silloista asuinpaikkaa ym. asioita, joten millä perusteella voit kyseenalaistaa asian totuudenmukaisuuden noin vahvasti? Kumma juttu.
Kumpikin veljeni tiesi exän puuhista. Eivät minulle kertoneet koskaan.
Exä on puhunut että tiedän ja petän itsekin. Luulin oikeasti että veljeni tuntevat minut paremmin.
En ole tekemisissä kummankaan kanssa. Ei tarvii.
Mies petti baarista iskemässä naisen kanssa työmatkalla.... miehellä sattui olemaan yhteinen hotellihuone miespuolisen työkaverin kanssa, ja teki sitten niin että pani tuota baarista iskemäänsä naista hotellihuoneen kylpyhuoneessa, työkaveri joutui kuuntelemaan niitä ääniä. .