Törkein tietämäsi pettäminen
Erään tutun miehen vaimo petti miehensä parhaan kaverin kanssa, joka oli myös heidän lapsen kummi.
Kaveri oli ollut miehen bestis jo päiväkodista lähtien. Mies oli monet kerrat puhunut ystävänsä kanssa epäilyksistään, että vaimolla on joku toinen. Bestis oli vaan lohduttanut ja sanonut, ettei varmaan ole, kun vaimohan suorastaan palvoo miestään. Ja samaan aikaan treffaili naisen kanssa ja paneskeli heidän kotonaan, kun mies oli työreissussa.
Kommentit (1234)
Mies X pani kaverinsa avovaimoa avoparin yhteisessä sängyssä. Avomies nukkui sammuneena vieressä. Samassa sängyssä siis. Tilanne ollut siis se, että mies X meni jatkoille avoparin kotiin, kaikki kännissä kuin käet. Avoparista mies nukahti (sammui), ja sitten nämä kaksi alkoivat kuksia miehen maatessa vieressä samassa sängyssä. Mies X ylpeänä kertoi.
Kuvottavaa.
Kaverillani oli suhde kummipoikansa isään. Lapsen äiti pitää kaveriani parhaana ystävänä, mies olisi jättänyt hänet kaverini takia, jos tämä ei olisi tullut "vahingossa" raskaaksi. Salasuhde jatkui yli vuoden, eikä ole vieläkään tullut esille. Sääliksi käy tätä äitiä, hänellä on nyt kaksi lasta eikä mies ole ikinä kotona, koska häntä ei kiinnosta. Mies ei halua erota, koska menettäisi erotessa sievoisen summan omaisuudestaan, kun kaikki lainat ovat yhteisiä ja mies on ainoa joka on niitä ikinä maksanut. Kaverini esittää edelleen parasta ystävää tälle.
En tiedä muita pettämisiä kuin tämän, jossa olin itse osallisena.
Vein baarista kotiini miehen ja harrastimme seksiä. Minulle selvisi vasta jo tapahtuneen jälkeen, että yhden illan juttuni olikin naimisissa. Hän siis itse halusi vaihtaa yön jälkeen numeroita ja pyysi laittamaan viestiä seuraavana päivänä. Kun sitten laitoin viestin, mies vastasi että ei voi alkaa tapailla, koska hänellä on vaimo ja yksi lapsi.
Erityisen mautonta tässä tilanteessa oli tämä: Vaikka mies oli ensin itse kertonut perheestään ja ettei voi ottaa salarakasta + minä olin haukkunut hänet kusipääksi ja ilmaissut oman haluttomuuteni tapailla varattua miestä, äijä pyysi minua seuralaiseksi firmansa juhliin! Siis ei omistamansa firman, mutta sen yrityksen missä työskenteli. Pikkujoulut olisi ollut kyseessä, jotkin teemabileet.
Olin ihan äimän käkenä, pyytää nyt random baaripanoa julkiseen tilaisuuteen seuralaiseksi, vaikka on edelleen vaimonsa kanssa yhdessä ja lapsikin mukana kuviossa! Sanomattakin selvää, että en mennyt enkä enää vastannut miehen viesteihin.
Petti lapsensa äitiä kaveriporukan ulkomaan reissulla bordellissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla asunut suomalaisnainen tutustui suomalaiseen mieheen tämän verkkoblogin kautta. Mies oli naimisissa ja hänellä oli neljä alle kouluikäistä lasta vaimonsa kanssa. Miehen blogitekstit tekivät naiseen vaikutuksen ja he alkoivat vaihdella viestejä netissä. Kun nainen sitten muutti takaisin Suomeen, hän sopi tapaamisen miehen kanssa. Ensitapaaminen sujui kahvittelun merkeissä, mutta suhde tiivistyi ja syveni nopeasti.
Parille syntyikin pian yhteinen lapsi, josta mies ei (tietenkään!) kertonut vaimolleen. Vaimo tunsi miehensä salarakkaan ja jopa onnitteli tätä kaikille yllätyksenä tulleen lapsen syntymän johdosta! Olisikohan onnitellut, jos olisi tiennyt, kuka on lapsen isä?
Suhde tuli ilmi, kun salarakas lisäsi Facebook-tililleen yhteiskuvan lapsesta ja tämän isästä. Kuva poistettiin pikaisesti isän pyynnöstä. Suhteen paljastumisen jälkeenkin mies on jatkanut päivittäistä viestittelyä salarakkaansa kanssa. Mies on sitä mieltä, että kyse on ajojahdista ja vaimo alistuu tilanteeseen nöyrästi.
Hillan täytyisi nyt vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja laittaa ero vireille eikä katsella miehensä uhriutumista.
No mut miten Jussi-paran sitten käy, kun ensin uuvatit jätti ja sitten vielä vaimo?
maalaisromantiikkaa kirjoitti:
Kuulin serkultani maaseudulta:
hänen lapsuuden ystävänsä meni naimisiin yläasteen poikaystävänsä kanssa 18-vuotiaana - olivat seurustelleet 14v alkaen ja tunteneet 8v alkaen. Perustivat siis perheen ja rakensivat talon. Suhde oli alusta asti "myrskyisä" - jonkilaista pettämistä puolin ja toisin vuosien varrella. Eivät koskaan eroneet - vaan antoivat aina anteeksi toisilleen ja kostivat sitte jossakin sopivassa välissä - rakkaus oli siis kuollut.
Sekkuni kaveri ei enää jaksanut tätä parisuhdetta ja sen tuomaa jatkuvaa pahaa oloa, josta kumpikaan ei osannut irtautua (talo, velka, lapset jne).
Joten kolmenkympin kriisissä tämä nainen ajatteli taas pettää kostoksi miehen uusimman kännisekoilun, mutta siten ettei mies enää ota häntä takaisin ja sama paska jatkuu. Mies on asunnut samassa kylässä koko ikänsä ja ajaa työkseen tukkirekkaa. On arvoiltaan vähintään persu - ehkä jopa Suomen sisu tyyppinen kaveri.
Noh tämä vaimo siis meni erääseen isoon kaupunkiin viettämään tyttöjen iltaa ja pokasi ravlasta ison Kongolaisen kaverin, jonka kanssa meni jatkoille panemaan. Otti samalla kuvan (selfien) iso musta penis suussaan, jonka lähetti miehelleen. Tätä mies ei enää pystynyt antamaan anteeksi ja pariskunta erosi lopulta. Kaikki läheiset olivat eroa odotelleet jo pitkään... että sellainen veto, jolla varmisti sen ettei taas palata vanhaan kaavaan.
Eipä se nainenkaan välttämättä palannut vanhaan kaavaan, mikäli sai Hivin. Sen alkuperä on onnistu määrittämään juurikin Kongoon, mistä lähti leviämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla asunut suomalaisnainen tutustui suomalaiseen mieheen tämän verkkoblogin kautta. Mies oli naimisissa ja hänellä oli neljä alle kouluikäistä lasta vaimonsa kanssa. Miehen blogitekstit tekivät naiseen vaikutuksen ja he alkoivat vaihdella viestejä netissä. Kun nainen sitten muutti takaisin Suomeen, hän sopi tapaamisen miehen kanssa. Ensitapaaminen sujui kahvittelun merkeissä, mutta suhde tiivistyi ja syveni nopeasti.
Parille syntyikin pian yhteinen lapsi, josta mies ei (tietenkään!) kertonut vaimolleen. Vaimo tunsi miehensä salarakkaan ja jopa onnitteli tätä kaikille yllätyksenä tulleen lapsen syntymän johdosta! Olisikohan onnitellut, jos olisi tiennyt, kuka on lapsen isä?
Suhde tuli ilmi, kun salarakas lisäsi Facebook-tililleen yhteiskuvan lapsesta ja tämän isästä. Kuva poistettiin pikaisesti isän pyynnöstä. Suhteen paljastumisen jälkeenkin mies on jatkanut päivittäistä viestittelyä salarakkaansa kanssa. Mies on sitä mieltä, että kyse on ajojahdista ja vaimo alistuu tilanteeseen nöyrästi.
Hillan täytyisi nyt vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja laittaa ero vireille eikä katsella miehensä uhriutumista.
No mut miten Jussi-paran sitten käy, kun ensin uuvatit jätti ja sitten vielä vaimo?
Älkää tuoko tuota persupaskaa tänne!
Jokunen vuosi sitten kun olin sinkkuna törmäsin uudessa työpaikassa todella kiinnostavaa naiseen ja meillä olikin jo eka yhteisen työviikon jälkeen jonkinlainen suhteenpoikanen jo menossa, tosin vain työajan ulkopuolella. Nainen sanoi asuvansa opiskelijasolussa toisella puolella kaupunkia, joten hän oli usein luonani yötä emmekä koskaan viettäneet aikaa naisen luona koska itse asuin työpaikan ja kaupungin keskustan välisellä alueella.
Noin kuuden kuukauden seurustelun jälkeen sain työpaikalla kuulla eräältä toiselta työntekijältä että kyseinen nainen on oikeasti avoliitossa ja että tämä työntekijä oli tavannut naisen ja hänen miehensä yhdessä eräässä ravintolassa.
Kun kysyin sitten naiselta tätä asiaa että kenen kanssa hän oikein asuu, niin hän sanoi ihan pokkana vaan että miehensä kanssa ja että se opiskelijasolussa asuminen oli vain jotain alun hömppäjuttua etten tulisi käymään. Suhde loppui sitten tuohon, kun ymmärsin ettei nainen ollut minusta kiinnostunut vakavassa mielessä vaan aikoi pysyä miehensä kanssa yhdessä edelleen.
Tuo nainen on edelleen se elämäni ainoa suuri rakkaus. Se jota vielä kiikkustuolissakin muistelen että pääsi karkuun...
Chandet kirjoitti:
Hmm. Äkkiseltään tulee mieleen vaan oma kokemus.
Mies pääsi intistä ja lähti tupakavereitten kans tampereelle bilettään.
Samaan aikaan kun mä paketoin miehen joululahjaa, ja kehuin äidille kuinka ihana mies on, ja että en usko ikipäivänä että tämä pettäisi minua, mies oli tavannut baarissa jonkun naisen ja tuli seuraavana päivänä kaula syötynä luokseni.
Samainen mies jai muutaman kuukauden jälkeen kiinni toisesta tapauksesta, kun hänen kaveri laittoi tämän syntymäpäivänä kuvan herran facebookseinälle jossa mies nuoleskelee entisen koulukiusaajani kanssa.
Tein hänelle syntymäpäivälahjaksi Honda-kakun, koska Hondamies.
Kakku lensi alta aikayksikön muovipussiin ja muovipussi miestä päin.
Tunnistajat tunnistaa (:
Jepjep, ne on kovia pettämään noi hondamiehet. Nimim:ei ikinä enää
Vierailija kirjoitti:
Jokunen vuosi sitten kun olin sinkkuna törmäsin uudessa työpaikassa todella kiinnostavaa naiseen ja meillä olikin jo eka yhteisen työviikon jälkeen jonkinlainen suhteenpoikanen jo menossa, tosin vain työajan ulkopuolella. Nainen sanoi asuvansa opiskelijasolussa toisella puolella kaupunkia, joten hän oli usein luonani yötä emmekä koskaan viettäneet aikaa naisen luona koska itse asuin työpaikan ja kaupungin keskustan välisellä alueella.
Noin kuuden kuukauden seurustelun jälkeen sain työpaikalla kuulla eräältä toiselta työntekijältä että kyseinen nainen on oikeasti avoliitossa ja että tämä työntekijä oli tavannut naisen ja hänen miehensä yhdessä eräässä ravintolassa.
Kun kysyin sitten naiselta tätä asiaa että kenen kanssa hän oikein asuu, niin hän sanoi ihan pokkana vaan että miehensä kanssa ja että se opiskelijasolussa asuminen oli vain jotain alun hömppäjuttua etten tulisi käymään. Suhde loppui sitten tuohon, kun ymmärsin ettei nainen ollut minusta kiinnostunut vakavassa mielessä vaan aikoi pysyä miehensä kanssa yhdessä edelleen.
Tuo nainen on edelleen se elämäni ainoa suuri rakkaus. Se jota vielä kiikkustuolissakin muistelen että pääsi karkuun...
Toivottavasti tuo opetti sinulle jotain?
7 vuotta suhteessa ja siitä 6,5v muita naisia. 1 yön juttuja ja pidempiä sivusuhteita..
Maksatti kaiken elämisensä vielä petetyllä puolisollaan. Vei yhteiseen kotiin naisia kun toinen töissä hankkimassa laskuihin rahaa..
Kun petetylle tuli mitta täyteen ja ilmoitti haluavansa erota, iski paniikki: "Mennään naimisiin ja tehdään toinen lapsi!"
Ei auttanut.
Hylkäsi sitten lapsensa ja kertoi kaikille tuon petetyn pilanneen elämänsä jättämällä hänet!! Ja siksi ei voi isäkään olla, koska ei puolisoksikaan "kelpaa".. kerää säälipisteitä naisilta tarinallaan, ettei saa lapselleen olla isä. Ja p**lua irtoaa näin, tietysti.
Painoin tamperelaisen jenkkiautoharrastajan vaimoa hotellissa samaan aikaan kun ukko cruisaili hotellin ulkopuolella (katseltiin ikkunasta). Virallisesti emäntä oli kotona lapsen kanssa...
Oma kokemukseni. Tätä on todella vaikea kirjoittaa vielä 4 vuoden kuluttuakaan.
Olin kihloissa mieheni kanssa, tarkoituksena oli mennä tulevana syksynä naimisiin. Huhtikuussa olin pahassa ratsastusonnettomuudessa ja koomassa useita päiviä, tuloksena alaraajahalvaantuminen ja kuukausi sairaalassa. (Törmäsin hevosen kanssa autoon, hevoselle kävi vielä huonommin kuin itselleni).
Sairaalassa ollessani kihlattuni piti kotia yllä ja oli ilmeisesti aloittanut suhteen ollessani vielä tajuttomana.
Lopulta, kun pääsin kotoutumaan, niin kihlattuni ilmoitti ettei aio jatkaa kanssani, sillä ei kykene olemaan yhdessä pyörätuolissa istuvan kanssa. Kertoi samalla, että luonamme oli koko alkukesän asunut nainen, jonka luokse muuttaa. Jäin sitten kerrostaloon yksin mäyräkoiran kanssa halvaantuneena. Onneksi perhe oli apuna koko loukkaantumiseni ajan.
Ja kyllä, olen edelleen katkera exäni käytöksestä.
Mies pisti nuoren tytön paksuksi samalla kun suunnitteli häitä puolisonsa kanssa. Tunnusti noin viikkoa ennen häitä ja häät peruttiin.
Isäni työkuviot veivät isän pitkille ulkomaanmatkoille niin, että isä saattoi olla poissa kaksi viikkoa mutta sen jälkeen kotona viikon. Muistan isän olleen kotona aina hyvin osallistuva ja rakastava. Toi myös muhkean leivän pöytään, keltään ei puuttunut mitään.
Paitsi ilmeisesti äidiltäni. Kun olin neljä, äiti alkoi isän poissaollessa tuomaan kotiin vieraita miehiä. Katosi joskus yöllä baareihin/miesten luokse, jättäen minut ja pari vuotta nuoremman veljeni kahdestaan kotiin. Kännäsi miesten kanssa myös kotona ja muistan elävästi äidin nousuhumalaisen kikatuksen minulle että äidin kavereista ei sitten puhuta isälle mitään. Joku näistä äijistä sitten pani äidin paksuksi. Olin kuusi kun kaikki paljastui. isä otti eron ja järkytyksissään teetätti minulle ja veljelleni DNA-testit, kun epäili että mekin oltiin muiden siitoksia. Tästä kaikesta "nöyränä" äiti yritti monta vuotta piilotella meitä lapsia isältä, muutti nimensä ja muutti toiselle puolelle suomea. Ihan hirveää.
Sittemmin isäni oli meille edelleen mitä parhain vanhempi. Piti hyvänä ja arvosti. Järkyttävää edelleen ajatella mitä äiti teki.
Kertokaa nyt joku tosta Management Events-tapauksesta! Entinen tapailukumppani työskentelee siellä, kiinnostaa :D
EX-mieheni petti minua ensimmäisen kerran heti kun kuuli minun olevan raskaana. Vauva siis kovasti nimenomaan hänen toivomansa. Työkaverinsa kanssa petti, rakkauttakin vannottiin ja tämä työkaveri oli 3 lapsen äiti sekä naimisissa. Viimeiseen asti mies koitti ensin valehdella ettei mitään pettämistä ole, sitten kuulemma tämä nainen piiritti häntä, ja lopulta sitten myönsi "jotain", mutta pisti isäksitulemisen paniikin piikkiin.
Toisen kerran (tai sen mitä jäi kiinni, varmasti kertoja on useampiakin), oli jo puoli vuotta pettänyt minua. Lapsemme oli 4-vuotias. Taas työkaverin kanssa, mutta tällä kertaa toisen. Kaikki muut, miehen perhettä myöten tiesivät tästä pettämisestä. Miehen äiti oli iloinnut kuinka kivan uuden naisen mieheni löysi, minä kun olin kaiken pahan alku ja juuri. Ainoa vaaan että mies ei minulle kertonut- eikä miehen perhe- tästä vaimonvaihdoksesta. Sitten miehen ystävä lopulta kertoi asiasta koska koki niin suurta tunnontuskaa nähdessään miten mies kusetti minua. Mies taas kiisti ja raivosi kuinka häntä suotta syytellään. Kiisti vaikka tämä toinen nainen tunnusti tilanteen. Ja kun sitten jätin avioerohakemuksen, tunnusti taas jotain epämääräistä. Miehen perhe teki minusta perheenrikkojan ja mustamaalaavat vieläkin, vaikka erosta on jo 7 vuotta, minua. Lapsemme ei miestä/ tämän perhettä kiinnosta, ja naiset vaiohtuu miehellä kuulemma vähän väliä.
Olin juuri syntynyt ja isäni tuli katsomaan. Äiti sattui katsomaan ikkunasta, kun isä lähti. Toinen nainen odotti autossa!
Äitini kertoi tämän minulle vasta, kun olin aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt joku tosta Management Events-tapauksesta! Entinen tapailukumppani työskentelee siellä, kiinnostaa :D
Mäkin haluan tietää!!! :D
Ystäväni kertoi miehestä, joka oli komea ja jolle naiset tyrkyttivät itseään. Mies myös lankesi kiusauksiin herkästi. Omista kihlajaisjuhlistaankin ehti käydä naapurin naista panemassa.
Entinen naapurini, nainen, petti miestään tämän veljen kanssa suvun yhteisellä kesämökilä. Tässä vaiheessa parilla oli jo lapsikin. Kaikenlisäksi kertoivat tästä jossain tv:n lässytysohjelmassa, että "miten me selvisimme siitä". Mies ei siis edes jättänyt vaimoaan tämä takia.
Minulla loppui ymmärrys.